• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Neprijde vam divne, ze novou M3 X nepujcili nikomu k testu jizdnich vlastnosti a kdyz jich jsou smontovane tisice? Videl nekdo video jedouci M3 X?
Pul roku zpet byly Sky-X namontovane do tech cernych 4 ci 5ti kusu.. ktere byli k dispozici na testovani novinarum. Byl tam ale tusim BNkovy podvozek.

Jinak videa jsou zatim jen promo od Mazdy..nikde zatim vuz testovan nebyl. Japonske weby jsem neprolezal..pouze pres Google aj

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Vsak on nepsal nic o M3 BMW? Ale jinak Audy je pecka.
Nic proti premii nemam, ale ti jake maji problemy s pohonnym ustrojim prevodovky, motory..to bych za ty vynalozene penize opravdu nechtel resit! Problem maji Audi, Bmw i jini. U Mazdy jsou to porad prkotiny.. Tedy krome dieselu a tech vacek. A proste se musime smirit s tim, ze kvalita vozu za tu samou cenovku se proste snizuje.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Přesně, M3 jsem nepsal a socky jsou v uvozovkách. Bylo tím myšleno, ze tyto auto si nekupují lidé jako hlavní auto pro rodinu. Většinou si je pořídí jen pro výše zmíněné. Tudíž, novou trojkovou majdu si opět pořídí ti samí.
P.S.
Tady se také nerozlišuje motorizace a výbava.
Mas pravdu.
Mazda mela v nabidce levne, jeste ridicsky orientovane auto a dokonce v TopRev vybave G165, ktera nakukovala do premioveho segmentu za rozumny peniz.
Ted levne auto v nabidce nebude vubec (360/510 k) a TOP varianta se premii priblizila vic cenou nez jizdne. A elektronicka vybava ani po upgradu nepredstavuje spicku, ktera zboura konkurenci v Evrope.
Ale jak uz nekdo psal, to auto navrhovali v Japonsku, a proze jsem tam byl, znam odlisny pohled tamniho spotrebitele od naseho, takze se o domaci prodeje neobavam.
 
Uz me "testy" infotaimentu nove Mazdy trochu utahaly a ztratil jsem pozornost. Videl nekdo uz otevrenou kapotu motoru ? (tedy jestli vystavene modely vubec motor mely, nezaznamenal jsem, ze se nekdo podival).
Drzi na plynove vzpere nebo je tam jenom tycka?
 
Uz me "testy" infotaimentu nove Mazdy trochu utahaly a ztratil jsem pozornost. Videl nekdo uz otevrenou kapotu motoru ? (tedy jestli vystavene modely vubec motor mely, nezaznamenal jsem, ze se nekdo podival).
Drzi na plynove vzpere nebo je tam jenom tycka?
Odpovim sam sobe. Je tam tycka misto vzpery. U auta s max cenovkou 860 tis Kc? Kolik se usetrilo?
Opet otazka, jake cilovce je tohle auto urceno, ja uz jsem se ztratil.
 
Odpovim sam sobe. Je tam tycka misto vzpery. U auta s max cenovkou 860 tis Kc? Kolik se usetrilo?
Opet otazka, jake cilovce je tohle auto urceno, ja uz jsem se ztratil.
Ušetřilo se 925 gramů. Kolik bys chtěl ještě ušetřit u auta s max cenovkou 860 tis Kč?!
Tady nejde o žádnou cílovku, tady jde o to, že Mazda poukazovala na to, že zdraží. Teda ona to vyjádřila jinak, něco jako ve smyslu konkurence s BMW. Nevím, jestli tím chtěla vzkázat jako že ulehčí rozhodování potenciálním zájemcům, aby si raději za tu cenu koupili BMW, ale očividně se jí to daří. A sliby se přece musí plnit. ;-)
 
Tak kucii :D Jako ze bych si radeji koupil BMW rady1(predokolka) v zakladu za cenu Mazdy v plne vybave...? To fakt nee :D
Kazdopadne , pokud budu menit tak to bude za Type-R. Jen jsem trochu znepokojen ze dojezd je jen 300km,ikdyz v klidu to pry papa jen 8/100.
 
Ušetřilo se 925 gramů. Kolik bys chtěl ještě ušetřit u auta s max cenovkou 860 tis Kč?!
Tady nejde o žádnou cílovku, tady jde o to, že Mazda poukazovala na to, že zdraží. Teda ona to vyjádřila jinak, něco jako ve smyslu konkurence s BMW. Nevím, jestli tím chtěla vzkázat jako že ulehčí rozhodování potenciálním zájemcům, aby si raději za tu cenu koupili BMW, ale očividně se jí to daří. A sliby se přece musí plnit. ;)
Jako zkuseny majitel BMW bych nebyl takovym optimistou. Jako inovaci mi nabizeli stejnou kategorii auta s vetsi cenovkou a 2/3 vykonem. Nevymeknul jsem.
BMW opustilo svou identitu a prudce ztraci prodejnost.
 
Vůbec nevím, o čem to mluvíš. Klasické BMW řady 1 (HB) je čistokrevnej zadohrab. A když jsem po tom autu ještě 2 roky zpětně pokukoval, tak se daly sehnat velice pěkné čtyřleté kousky s 8 A/T do 420.000,-
Type-R je tak tvrdá, že s ní nevydržíš jezdit po našich silnicích ani 2 roky.
 
Též jsem chtěl napsat, že Type-R je jako daily car docela sebemrskačství, neboť se nejspíše jedná o nejtvrdší auto ve své kategorii...
 
No nemám osobní zkušenost ale co sem četl recenze tak psali ze tato zatím poslední generace je v režimu comfort použitelná jako daily car...
 
Vůbec nevím, o čem to mluvíš. Klasické BMW řady 1 (HB) je čistokrevnej zadohrab
Tak to asi až další generace má být predokolka, jsem myslel ze už tato... Bmw moc nesleduji, za mě poslední hezké bávo bylo E46.
 
BMW uz 3 predokolky prodava. Jsou zdanlive levne, z tradicnich atributu znacky zustalo jenom logo.
V oficialnim losim testu (vyhybani prekazce, slalom) je Skoda a Citroen ozdrtily na kasi. Prekvapivy vysledek.
Automobilovy prumysl prochazi devoluci.
 
BMW uz 3 predokolky prodava. Jsou zdanlive levne, z tradicnich atributu znacky zustalo jenom logo.
V oficialnim losim testu (vyhybani prekazce, slalom) je Skoda a Citroen ozdrtily na kasi. Prekvapivy vysledek.
Automobilovy prumysl prochazi devoluci.
Spise tu dochazi k vytezeni zname znacky na maximum..co bude pote az upadne do prumeru nikoho nezajima.. neb to uplyne dalsim 10-15let. A vzdy se da k vyrobe kvalitniho vozu/zbozi vratit.. Plati to ted vsude a skoro ve vsem.. Bohuzel!

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
No Mazda ted taky zkousi zpenezit image znacky, viz nova M3.
BMW nahanelo prodejni cisla expanzi typu a podtypu v jednotlivych kategoriich. Z X5 odvodila prapodivnou X6 a to se pak se rozmnozilo na dalsi Xn. Sedany se nafoukly na GT, ktere nema s GT tridou nic spolecneho a jizdne je to katastrofa. A mezikategorie 2nd a 4th popletly samotnou automobilku tak, ze uz nerozeznavala rozdily a 4 rusi. Propadly se nakupy od letitych fandu znacky, coz ukazuji statistiky a naopak par lidi si udelalo radost koupi levneho BMW. Podle mne to jiz nikdy nezopakuji. Designeri pochazeji z vychodu a nektere pouzite vnitrnosti z Asie (osobni zkusenost).
Asi si budeme muset zvyknout.
 
No Mazda ted taky zkousi zpenezit image znacky, viz nova M3.
BMW nahanelo prodejni cisla expanzi typu a podtypu v jednotlivych kategoriich. Z X5 odvodila prapodivnou X6 a to se pak se rozmnozilo na dalsi Xn. Sedany se nafoukly na GT, ktere nema s GT tridou nic spolecneho a jizdne je to katastrofa. A mezikategorie 2nd a 4th popletly samotnou automobilku tak, ze uz nerozeznavala rozdily a 4 rusi. Propadly se nakupy od letitych fandu znacky, coz ukazuji statistiky a naopak par lidi si udelalo radost koupi levneho BMW. Podle mne to jiz nikdy nezopakuji. Designeri pochazeji z vychodu a nektere pouzite vnitrnosti z Asie (osobni zkusenost).
Asi si budeme muset zvyknout.
U Mazdy bych to tak rozhodne nevidel..pokud narazis na cenovy narust top verzi nove M3 o M6 ani nemluve.. Klidne by topka mohla stat 1,1mio Kc, tak bych to spise videl na narovnani toho co za ty penize dostanes.
Top verze M3 byly cenove podhodnocene. Kdyz ji porovnas s primou konkurenci u nas s Octavii nebo treba se Subaru s XV/Impreza..vysla az o stovky tisic levneji a to se ted srovnava. Navic Octavie stale zustava drazsi pri stejne vybave a podobne motorizaci. A u me stale Mazda zustava krom krome komfortu na 18tkach .. Proste ve vsem lepsi

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Back
Top