• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

No vzhledem k tomu co chteji za M3 nove generace(sky-X)...uz jsem to tu psal minule...Novy Hyundai I30N nebo lehce zajeta Honda Type-R(cca220k) nebo lehce zajete Subaru WRX STI,vyjdou na podobne peníze. Takze ,ja osobne zkoncim u nich,do peti let :)
 
To je úplně jedno, kde budou za 5 let. Hlavní je, kde jsou teď, nebo maximálně v roce 2020. Nejsem přece tak bohatý, abych si mohl kupovat nové, neprověřené věci. Já třeba vím, že po Mazdě v roce 2026 to bude Corolla r.v.2020-2022. Samozřejmě, že ještě počkám na vícero testů, ne jen na těch pár prvních zaplacených, ale i tak se to slibně rýsuje.
 
Sedan je pro me prekvapive hezci a vyvazenejsi. U HB mi neladi bok zade s nicim. Strukturou kufru, predni kapoty, boku auta.
Samostatne je zajimavy, ale jako kdyz nepatri ke zbytku auta. Nevyvazenost jde proti design konceptu Mazdy, takze tomu nerozumim.
Chapani designu je ryze subjektivni, takze nikomu nevnucuju svuj nazor☺
Prodejnost je vsak veci racia a ja nevim, jake cilove skupine je nova M3 URCENA. Pasazeri na zadnich sedadlech maji mene mista, skoro neuvidi z okna, chybi jim obvykle vyduchy klimy a pod nima pevna naprava predokolky.
Ze by auto orientovane na sportovne ladenou dvojici? Pridany vykon o 15 koniku a spousta bepecnostnich prvku pro jizdu v silnicnim provozu.
Bude to stacit na dramaticky narust ceny? Cena top verze stejna jako 2lety 6valec se zadnim nahonem a dvojnasobnym vykonem? Co si mlady ridic asi vybere?
 
Kluci japonský zase snížili hmotnost, není to tak dlouho co mně málem odfoukl vítr z dálnice a to jsem jel podle předpisů kolem 130 km a nechal se potupně předjíždět kombíkovejma oktávkama.:confused:
Je to fakt , vaha je uz ted na hrane...ale zase to ma jednoduche reseni..par ocelovych platu pod koberce vzadu a do kufru..ci ten pytel cementu taky pomuze
 
Chlapi pochopte, ze CZ trh nikoho nezajima a ani to ze nase vyplaty jsou trerinove co jsou jindy zapadni Evropa, US AUS trh. Auto vubec neni drahe ani za tech 860tis KC v plne palbe, ale bohuzel JE PRILIS DRAHE pro ceske malo vydelavajici rodiny..to je holy fakt. DNES bych za vazneho protikandidata mel novo Corrollu ve vsech varinatch s tim nejsilnejsim motorem a obavam se, ze poradne vybavene auto s motorem se uz pod 650tis proste nepodiva( v cenikove cene)

Tady najdete podrobnejsi cenik vsech variant. Cekal jsem maximum kolem 750tis Kc, takze ano pro cesky trh se cena znacne posunula a radu lidi uz z tak maleho okruhu fandu znacku proste vyradila do skupiny, kdy si toto nove BPcko poridi jen jako ojety vuz:( Nadruhou stranu vzdy ten vuz snese srovnani s Octavii a vetsina z nas jasne rekne , ze jen to lepsi, kvalitnejsi a ridictejsi auto nez skodovka..no a podivejte se do ceniku, kde konci jeji cena..tusim na 1mio..takze zase opet ta cena neni , kde by mohla klidne byt..nemluve o doprave z Japonska ci Mexika..plus cla atd.

ODKAZ na cenik:
http://www.mazdanews.cz/2018/12/hodne-penez-ale-take-hodne-muziky-aneb.html[/QUOTE]
 
Jinak kluci, pani nechapu proc vsichni odsuzujete tu ZADNI TORZKU..ani jeden z nas s ni nejel!!
I kdyz je pravdou, ze v malokterem aute je nalazena lepe nebo stejne nez MULTILINK reseni. PROSTE uvidime az se s ni unoru, breznu projedeme;)
 
Jsem docela zvedavy na prodeje, kdyz Mazda u M3 smazala veskere benefity, ktere ji odlisovaly od ostatnich znacek. Pokud se takto zaradila do stada, budou o prodejich rozhodovat detaily. A kdo si koupi auto s rezavymi sedackami, papirovym lakem, zkrabatelym kobercem v kufru, prachbidnou antikorozni ochranou, prachbidnym odhlucnenim, bouchajicim ulozenim tlumicu, atd.) a to jeste za ( z meho pohledu) hodne ulitlou cenovkou? Ty zavady samozrejme u nove M3 byt nemuseji...ale vzhledem k tomu, ze u stavajici M3 existuji roky a Mazda s tim udelala leda tak velke prd, mam jiste tuseni...navic, pokud se bude montovat v Mexiku?

Nikde jsem se nedocetl, zda ty -G nebo -X motory budou mit filtr? Cuju dalsi prekvapeni :D
 
Kdo z Ridicu jste mel nekdy moznost ridit stejny typ auta s multilinkem a pevnou napravou, date mi zapravdu. Rozdil k horsimu pozna kazdy. Na nerovnostech a v rychle zatacce strhava u propojene napravy jedno kolo druhe a je treba korigovat smer nehlede o pasazerskem nepohodli. Snad jedina fungujici vyjimka byl ostry Renault RS, ale ten mel okruhove tvrde ladeny podvozek. Na kazdodenni pouziti si nedokazu predstavit. Ze by nam M3 vyrazne pritvrdila ?
 
Prodávat se bude úplně stejně jako doposud. Trojka BMW, Audy 3, MB třídy C, to jsou taky jen auta pro “socky”, manželky a fandy, kteří nechtějí/nedají za druhé auto velké peníze. Hold naše kupní síla v ČR není taková jako jinde a s tím nikdo z nás nic nenadělá.
 
Ano. Třeba na již zmíněné Octavii 3 jde zadní náprava poznat okamžitě. Měl jsem tu čest řídit obě verze. Jenže řeč je o Mazdě. To že Škoda neumí na Octavii odladit nápravu s torzkou neznamená, že v jejich šlépějích půjde i Mazda. Mazda vždy uměla podvozky,nebojím se toho.
 
No pořád Mazda byla ještě volba lidí co rádi řídili, což u aktuální generace podle mého odpadne - pro mě je třeba 90KW málo a sky-x zas zbytečně složitý a torzku neakceptuju. Takže bud šestka a nebo konkurence
 
Ano. Třeba na již zmíněné Octavii 3 jde zadní náprava poznat okamžitě. Měl jsem tu čest řídit obě verze. Jenže řeč je o Mazdě. To že Škoda neumí na Octavii odladit nápravu s torzkou neznamená, že v jejich šlépějích půjde i Mazda. Mazda vždy uměla podvozky,nebojím se toho.
Neprijde vam divne, ze novou M3 X nepujcili nikomu k testu jizdnich vlastnosti a kdyz jich jsou smontovane tisice? Videl nekdo video jedouci M3 X?
 
Prodávat se bude úplně stejně jako doposud. Trojka BMW, Audy 3, MB třídy C, to jsou taky jen auta pro “socky”, manželky a fandy, kteří nechtějí/nedají za druhé auto velké peníze. Hold naše kupní síla v ČR není taková jako jinde a s tím nikdo z nás nic nenadělá.
M3 od BMW bych nezaradil mezi auta pro socky a manzelka by se v nem nejspis nevratila z nakupu ziva.☺
 
Vsak on nepsal nic o M3 BMW? Ale jinak Audy je pecka.
Pod trojkovym bavorakem si muzu predstavit 4hrnkoveho mastodonta GT, ktery je rad, ze se neprevrati bokem pri jizde z kopce nebo taky 500 konovou 8valcovou letajici bestii. Ale netroufnul bych si delat o nich spolecne zavery.
 
Přesně, M3 jsem nepsal a socky jsou v uvozovkách. Bylo tím myšleno, ze tyto auto si nekupují lidé jako hlavní auto pro rodinu. Většinou si je pořídí jen pro výše zmíněné. Tudíž, novou trojkovou majdu si opět pořídí ti samí.
P.S.
Tady se také nerozlišuje motorizace a výbava.
 
Back
Top