Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Je to fakt , vaha je uz ted na hrane...ale zase to ma jednoduche reseni..par ocelovych platu pod koberce vzadu a do kufru..ci ten pytel cementu taky pomuzeKluci japonský zase snížili hmotnost, není to tak dlouho co mně málem odfoukl vítr z dálnice a to jsem jel podle předpisů kolem 130 km a nechal se potupně předjíždět kombíkovejma oktávkama.
Neprijde vam divne, ze novou M3 X nepujcili nikomu k testu jizdnich vlastnosti a kdyz jich jsou smontovane tisice? Videl nekdo video jedouci M3 X?Ano. Třeba na již zmíněné Octavii 3 jde zadní náprava poznat okamžitě. Měl jsem tu čest řídit obě verze. Jenže řeč je o Mazdě. To že Škoda neumí na Octavii odladit nápravu s torzkou neznamená, že v jejich šlépějích půjde i Mazda. Mazda vždy uměla podvozky,nebojím se toho.
M3 od BMW bych nezaradil mezi auta pro socky a manzelka by se v nem nejspis nevratila z nakupu ziva.☺Prodávat se bude úplně stejně jako doposud. Trojka BMW, Audy 3, MB třídy C, to jsou taky jen auta pro “socky”, manželky a fandy, kteří nechtějí/nedají za druhé auto velké peníze. Hold naše kupní síla v ČR není taková jako jinde a s tím nikdo z nás nic nenadělá.
Pod trojkovym bavorakem si muzu predstavit 4hrnkoveho mastodonta GT, ktery je rad, ze se neprevrati bokem pri jizde z kopce nebo taky 500 konovou 8valcovou letajici bestii. Ale netroufnul bych si delat o nich spolecne zavery.Vsak on nepsal nic o M3 BMW? Ale jinak Audy je pecka.