• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Mno vzhledem k tomu, ze me vetsinou zajimaji auta ve vyssich, ci nejvyssich vybavach, tak se na muj vkus nova trojka pohybuje az prilis blizko soucasnym cenovym hladinam sestky. Spis si z toho beru tolik, ze nejaka pristi generace sestky bude o dost drazsi.
 
No je fakt že když budeš chtít auto s dospělou zadní nápravou tak se šestka nabízí. U mě je BN poslední trojka určitě - SkyX mě v první generaci nechává chladným (spolehlivost - stačí si přečíst vlákno s vypínáním 2 válců u 2,5l) a navíc 191 koní na 18" kolech s tuhou nápravou fakt nechceš. Ono zas budeme poslouchat od zaplacených novinářů jak to Japonští inženýři naladili a jak to není poznat atd atd.... a pak si to koupíš a zjistíš že fyzika se opravdu ojebat nedá no :-(
 
I česky offiko ceník už je na strankách..
https://mazda3.cdn.mazda.media/1d51...d/a27ef2860be2482b9eb00ce3d97df595.pdf?4b0032

Měl jsem myšlenku (předtím než jsem viděl ty ceny), že to bude menší a levnější sestra M6 ( tbh exteriér se mi libi víc než M6 )
Konfigurace - sedan Skyactiv-G122 AT Plus + Paket Sound+Style + šedý lak Machine Gray - 678 300 Kč

20tisic navrch a Za ty penize seděla ve Zlíně gl m6 2.0 revolution sedan v červené ..

tak asi zase nevyberu.. :facepalm:
 
Za mě je to velké zklamání. Nová trojka je pro mě naleštěný prd. Jsou prostě věci co se nedělají - když Jaguár postavil auto na platformě mondea tak ho to stálo původní klientelu, když Honda u Civicu 9g dala dozadu vlečku, tak jí tam u 10g rychle vrátila. A když se pořád chvástáš jak vyrábíš řidičská auta, souznění jezdce a koně a podobné hovadiny tak prostě nemůžeš dát do nové generace vlečku a prodávat jí za 650k. To si pak ze zákazníku děláš debily - kor v době kdy novej Ceed atd... maj multilinky.
 
Jak už tu někdo psal, buď přijde zdražení M6 nebo bude M3 neprodejná a s tou zadní nápravou dost možná bude hůře prodejná a potencionální klientela raději koukne po konkurenci bez vlečky
 
Tak verze o které bych uvazoval cca za pet let Skyactiv-X181 AWD GT , ale ne za tu cenu...To si pridam cca 30 tisíc a mam třeba Hyundai I30N 202kW.
 
Tak pozrel som cennika ako optimum mi pride vybava plus spolu so style packetom ale to pri starom 2 litri vyjde na 23 a so skyactiveX 26 co su podla mna uz velmi vysoke ceny. Konfigurovatelnost respektive veci v jednotlivych vybavach nie su dobre vybrane. Ked chcem priblizne rovaku vybavu ako mam - led, vyjrievane sedacky, klimu (teraz mam attraction).. tak treba spominany plus+style
A cena je o 4000 vyssia... jasne su tam aj veci navyse ale ak chcem konkretne tie veci tak je to drahe... este ten packet style by som ozelel ale i tak je to vela... a to s motorm co mam...

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Jak se tak divam ma zadni okno u HB....je z toho vubec videt ven?
 
mě se to auto z fotek moc líbí, hlavně sedan! A to mi doposud všechny malé sedany přišly směšné... a s tím multilinkem bych počkal, až to někdo pořádně ozkouší a poví, jaký to opravdu je ;) ne každá novinka, byť se může zdát jako jasná kravina, musí být na škodu. Uvidíme ;)
 
Přesně. Všichni píšete,že zadni náprava je krokem zpět. Přitom v nové trojce nikdo z vás ještě nejel a už soudíte...
Sedan se mi líbí daleko více než hatchback. Ale uvidíme v reálu.
 
Když z toho testu je jasné, kdo tento článek sponzoroval :D Ale tohle je trend - dáme tam traverzu, podplatíme novináře (viz aféry s novináři co někdy napsaly pravdu) a ovce budou kupovat. Asi proto jsou VW dementi že do všech vyšších motorizací dávají multilink, to samé u toho Fordu - blázni - mají vlečnou nápravu, která je lepší jak multilink a přesto jí do 1,5 nedali a nacpali tam multilink.... Svezte se s Octou 3 1,4 TSI a pak s 1,8 TSI. Pokud neucítíte rozdíl, tak to pro vás opravdu nemá smysl, ale fyziku neojebe žádný konstruktér. To že to běžný Franta uživatel nepozná je věc jiná, ale pro ně tu máme Fabie, Golfy a Octávie.....
 
Přesně. Všichni píšete,že zadni náprava je krokem zpět. Přitom v nové trojce nikdo z vás ještě nejel a už soudíte...
Sedan se mi líbí daleko více než hatchback. Ale uvidíme v reálu.

A proc by se traverza v M3 mela chovat nejak jinak, nez u kterehokoliv jineho auta? A taktez...kdyz vymenim neco lepsiho (co tam leta dobre fungovalo) za neco horsiho...nerika se tomu krok zpet?

Jinak se sedanem souhlas. Je moc pekny. Malinko mi pripomina LS250.
 
Back
Top