• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

V tomto videu je vidět i nový infotainment a klíč, který bude pravděpodobně na všech nových mazdách. Škoda, že infotainment neukázali víc do detailů ale i tak je vidět, že změna je hlavně v zjednodušení grafiky, rychlosti a přibylo spousta animací.
 
Ta torzní příčka je opravdu fail. I základní Hyundai i30 má víceprvek a nová Honda Civic také. Škoda.
 
Však dyť jo, to se takto pomalu vkrádá..., s každou generací ("UP"gradem) je to auto zkurvenější. Začíná to špatnou antikorozní ochranou přes ztenčení plechů karoserie, zrušení ruční brzdy až po vlečnou zadní nápravu. A klasické výmluvy, že zákazník změnu receptury na "chuti" nepozná a my(Mazda) ušetříme.
 
Takhle bych to zrovna nenazval "zkurvenější". Ohledně antikorozky, tak když srovnám BA,BJ,BK,BL,BM/BN (dávám schválně BM a BN k sobě, protože dle mě je jsou to totožný auta) tak BM/BN je na tom nejlíp. Jak velkej vliv na to má Antverpskej vosko nástřik je otázka, ale ty cca 2 roky tam něco málo ochrání.
Jinak ke zbytku: Ať vezmu jakoukoliv řadu (GE až GL, nebo BJ az BM/BN) tak je vidět že Mazda čím dál víc začíná dělat auta "pro škodoFkáře". Prostě pro masy lidí který chtěj "Japonce" ale jezdit jen z A do B a nic mezi. Tohle auto bude (asi označení BP nebo BO) určitě super, budou v něm všemožných ptákoviny co vám zachráněn život a ohřejou zadek a lidi se na fórech budou dohadovat že jednomu mildhybrid vypne motor o vteřinu dřív než druhýmu atd... Ale troufnu si odhadnout že lidi co znaly starý Mazdy a kupovali je právě proto jak se s nima jezdilo tak tohle už nekoupějí. Sám teď uvažuju o prodeji svýho BM a oprašuju naší MPS jak svátej grál a občas si půjčím ještě starší Mazdy.
 
Souhlasím s Maxem. Automobilky dělají auta pro lidi (80% neumí řídit a nerozumí technice auta) a jejich emoce tj. vnější plechy a vnitřní zábavné displeje. Motory mrší ekologická nařízení EK vydávaná bez jakékoliv vize a v rozporu se skutečností. Prvních 20 of 60 000 kontejnerových lodí vypustí větší emise, než celý automobilový průmysl. Bez jakékoliv regulace, žádné filtry, mazut je pro ně nedosažitelně kvalitní a příliš ekologické palivo.
A smutno je mi z novinářů, co aby si povozili zadarmo zadky, tak napíšou o autech jenom opsané reklamy od výrobce a ani se pořádně nesvezou. Takže pak v koncovce musí popisovat barevné linky okolo chladiče nové Mazda M3 a masivní zadní sloupek "připomínající Alfu" místo erudovaného rozboru okleštěného podvozku a nevyzkoušeného "zázračného" motoru. Když jednou Koubek napsal pravdu o BMW, tak mu 2 roky nepůjčili žádné auto.
 
BP má infotainment nové generace podle produktového plánu, ale nevím jestli to dělali zase Maďaři.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
No nevím jestli je moudré dát základní cenu u auta nižší střední třídy přes půl mega. Samozřejmě výbava tomu odpovídá ale jsou lidi kteří by si ji rádi koupili a nepotřebují tolik věcí navíc...
 
Ta cena je hodne odvazna. Jeste v letos v lete jsem si rikal, ze Mazda je posledni k nam dovazene auto, ktere bych si po eliminaci vsech ostatnich koupil. Vybirat nyni, tak nevim, do ceho bych sel. M3 by mi uz nemela co nabidnout - naftu kdepak, slabsi benzin ne...a co se tyce -x, nechtel bych delat pokusneho kralika. Navic ta torzka...
 
No cena je odvážná, dobře jde vidět, že necílí na masy a že Evropa pro ně není ten nejdůležitější trh. A ten, kdo bude chtít, tak koupí no. Výbava jinak ale pěkná, horší už ty motory. Jak píše @M3grey koupit motor X, to bude chtít v prvním roce docela odvahu a další úplně použitelný motor není. Škoda absence G165.

Jinak doufám, že cestou výbavových balíčků bude Mazda postupně pokračovat i u dalších modelů. Oceňuji například možnost látkových sedadel a přitom mít třeba právě adaptivní světla nebo jiné "lepší" prvky.
 
Ono prave hodne lidi preslo k Mazde zejmena kvuli tem motorum, protoze je nebavily eskapady jinych automobilek. Jsem jednim z nich - argument c. 1 pro koupi byl motor, ostatni veci az pote.
 
Mno jestli mate napad, jak uzivit v dnesnim konzumnim kapitalistickem svete automobilku, co nevyrabi auta "jen pro lidi", tak jim to muzete do Japonska napsat :D.
 
Jo lidi přešli k Mazdě kvůli jednoduchým atmosferickým motorům, to ale netušili, že se Mazda začne opičit po Škodovce s vypínáním dvou válců . A ruku na srdce, kdyby ten vibrující nesmysl dala Mazda do mojí M3, tak jsem do ní nešel.....
 
Na těchto záběrech se mi to auto začíná celkem líbit.

 
Kluci japonský zase snížili hmotnost, není to tak dlouho co mně málem odfoukl vítr z dálnice a to jsem jel podle předpisů kolem 130 km a nechal se potupně předjíždět kombíkovejma oktávkama.:confused:
 
Nejlevnejsi verze skoro o polovinu drazsi oproti dozivajici verze, byt povinne s lepsi vybavou a top verze za 730 tis. Primy konkurent vyrazne levnejsiho Golfu, Huindai, Toyota Auris...
To chci videt prodejnost.
Soucasna verze je karosarsky velmi vyvazena, nova mi pri vsi ucte pripada, ze na predek spotrebovali veskery material a napady a tak zadek nejak rychle utnuli bez vyraznejsiho tvarovani.
Ale urcite na nekoho bude pusobit atraktivne.
Jizdne jsem velmi zvedav, jak se bude chovat robustne vypadajici, ale odlehceny zadek s pevne uchycenou napravou v klesajicich serpentynach.
 
Back
Top