Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Presne tak..nechapu tu zcela zbytecnou honbu za co nejnizsim zrychlenim z 0na 100 a max poctem koni vyzdimanych z litroveho objemu.Za 1 150 000Kč se u nás dá koupit 460 koňovej Ford Mustang osmiválec, kdyby někdo potřeboval tolik koní a zvládnul by je udržet na našich rozbitejch silnicích.
No za tu cenu (cenikovou) je 2.3 EcoBoost, ne V8. Tam se dostavas az skoro k 1.3M.Za 1 150 000Kč se u nás dá koupit 460 koňovej Ford Mustang osmiválec, kdyby někdo potřeboval tolik koní a zvládnul by je udržet na našich rozbitejch silnicích.
Souhlas. Mam (ridicsky) naslapane auto jine znacky, povazuji ho za uzasne...a kdyz jsem potreboval vymenit elektronicky rizene tlumice, byl problem s instalaci. Byl jsem prvni v CR, kdo to potreboval.Rozhodne bych to nenazyval velkym problemem. Kolik se realne u aut nizsi stredni proda tech vykonnych derivatu pomerove ke konfekci?
Realne vykony Mazdackych motoru staci drtive vetsine uzivatelu na slusne i svizne svezeni.
To jen na forech a diskuzich to vzdy vypada, ze kdyz to neni V6 BiTurbo, nikdo to nekoupi. A pak se podivej, kolik se proda tech trihrnku.
Kdo chce velky motor a malo zatacet, levnejsi nabidku nesezene.
Nekomentuji predrazenost, ale opusteni moznosti levne, standardne vybavene varianty, ktera se v Cesku dost kupovala. I kdyz ne mnouHodne lidi kritizuje, ze cena zakladni verze nove M3 bude nejakych cca 520 tis... Ale ta vybava opravdu neodpovida zakladnim vybavam konkurence. Dnes treba kolega z prace dovezl ukazat noveho Focuse, vybava slusna, nejaky stred, ne vsak lepsi, nez zaklad od Mazdy, cenovka 490. Ovsem trivalcovy litrovy motor. Takze v nadhledu bych tu cenu extremne prestrelenou nevidel, Mazdu si nekoupi clovek, ktery kouka na nejlevenejsi vybavy a cenovku. Cas ukaze... Faktem je, ze v CR jdou na dracku jine typy vozidel, coz treba me osobne vubec nevadi, naopak je super nemit auto, co ma kazdy druhy.
Taky to musite brat tak, ze ten zaklad byl jiny motor 1,5i vs 2,0i a rada dobrych veci je ted uz v samotnem zakladu. I kdyz rozumim argumentaci, ze ceskemu dedovi co rad ridi fajn auto to stacilo. Ted uz ho ta radost vyjde o min 100tis Kc vice a to si myslim naprosta vetsina z nich uz neustoji, stejne tak to bude u mladych kluku. Proste se budou muset pripadne spokojit se zanovnim vozem.Nekomentuji predrazenost, ale opusteni moznosti levne, standardne vybavene varianty, ktera se v Cesku dost kupovala. I kdyz ne mnou
To sedí
Me spise zajima ta vyvazenost, plynulost chodu, pohoda pri rizeni a to klidne napisi, ze ank nova predfaceliftova M6 na tom neni tak dobre, jako ona stara GG