- 2 675
Auto Motor und Sport: Japan-Golf oder Fernost-A-Klasse
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Opakovani je pry matka moudrosti .Tak Sky X snad vypinani valcu nema.. Nebo ze bych to vcwra prehnal s tim pivem?
FYI mild hybrid systém a systém deaktivace válců dostane i 122k dvoulitr, stejně jako Skyactiv-X. Mild hybrid má elektrický posilovač brzd, 12 V akumulátor bez senzoru proudu, 1,7 kW DC/DC konvertor, běžný startér a 6 kW kombinovaný alternátor/startér pro přídavný pohon, pod autem jen 0,16kW Li-Ion baterie. Mild hybrid snižuje spotřebu o 0,6 - 0,8 l/100km. Skyactiv-X se vejde pod 100 g/km CO2. Bude mít TPMS s přímým měřením. Odhlučnění by mělo být na úrovni modelu GL IPM Takumi Plus. Nejprve bude u prodejců G122 HB od února, SDN a Skyactiv-X u prodejců od června.
DikOpakovani je pry matka moudrosti .
2,5T nechavaji na MPS. A jen kdyz se jim podari prorazit se Sky X a zbydou diky prodojum penize na sport verze MPS pro modely 3a6,ale nepocitejte drive jak za 3roky..ciste ekonomicky pohled na vecPro USA trh bude nová Mazda 3 nejdřív pouze dostupná s 2.5l Sky-G (186hp, 252Nm) a o něco déle přibude i 2.0 Sky-X, který bude pravděpodobně stejný konstrukčně i výkonově jako v EU.
O 2.5T Sky-G v M3 se Mazda doposud nikde nezmínila a pravděpodobně v nabídce v M3 ani nebude. (minimálně ze začátku určitě ne).
Jediné co Mazda zmínila bylo, že by se 2.5T Sky-G vešlo pod kapotu nové Mazdy 3. Nic víc.
HYBRID budeSkoda, ze ji neudelali v hybridu .
Naftovy asi ne.. Mel jsem namysli benzin.. Ten uz se v JP se sky activem nabizelNaftový hybrid