• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

Paneboze ta baterka stojí 15kc tak co tam proboha řešíte/setrite????
Já mám auto 4 roky a baterku porad původní. No a až odejde tak koupím novou🤷🏼‍♂️
je to tak ako píše Mats. Existujú zariadenia na prenos signálu, niečo podobné ako keď používaš doma WiFi repeatrer teda opakovač, taký predlžovač dosahu WiFi signálu doma. A potom Ti WiFi pripojenie funguje aj v najvzdialenejšom mieste napríklad aj na záhrade. Tak si predstav takéto zariadenie, jeden kus bude tesne pri Tvojej mazde a druhý kus zariadenia bude mať iná osoba, ktorá bude tesne pri Tebe napríklad keď budeš čakať v rade s nákupným košíkom na zaplatenie. Vtedy je aktívna komunikácia Tvojho kľúča a tak sa bude dať auto naštartovať. Kľúč nevyberáš z vrecka alebo z tašky a môžeš naštartovať. Máš vyšší komfort a zároveň nižšiu bezpečnosť. Ak nemáš aktívny kľúč, tak samozrejme prichádzaš o komfort a klúč musíš vytiahnuť z vrecka a priložiť pred stlačením tlačidla ŠTART. Áno, súhlasím, ako píšeš. Aj ja zatiaľ využívam komfort a kľúč mám na zadnom sedadle v taške a takto teraz štartujem. Je to pohodlné a komfortné. Pozor na rádiové vlny štartovacej karty, pretože môžu ovplyvniť lekárske prístroje, ako sú kardiostimulátory. Vybral som z návodu na obsluhu MAZDA 3 na strane 4-10.

Všimol som si: otvorím mazdu, naštartujem, vystúpim z auta, zoberiem tašku idem naspäť do auta a na displeji mi píše: klíč nenalezen. Po chvíľke, pokým sa pripútam bezpečnostným pásom, tak informácia zmizne.
Skúšali ste odísť a zabudli ste si kľúč doma, vedľa auta? Alebo mala kľúč manželka, vystúpila s kľúčom a niekto ste takto odišiel?
Stalo sa Vám?
 
je to tak ako píše Mats. Existujú zariadenia na prenos signálu, niečo podobné ako keď používaš doma WiFi repeatrer teda opakovač, taký predlžovač dosahu WiFi signálu doma. A potom Ti WiFi pripojenie funguje aj v najvzdialenejšom mieste napríklad aj na záhrade. Tak si predstav takéto zariadenie, jeden kus bude tesne pri Tvojej mazde a druhý kus zariadenia bude mať iná osoba, ktorá bude tesne pri Tebe napríklad keď budeš čakať v rade s nákupným košíkom na zaplatenie. Vtedy je aktívna komunikácia Tvojho kľúča a tak sa bude dať auto naštartovať. Kľúč nevyberáš z vrecka alebo z tašky a môžeš naštartovať. Máš vyšší komfort a zároveň nižšiu bezpečnosť. Ak nemáš aktívny kľúč, tak samozrejme prichádzaš o komfort a klúč musíš vytiahnuť z vrecka a priložiť pred stlačením tlačidla ŠTART. Áno, súhlasím, ako píšeš. Aj ja zatiaľ využívam komfort a kľúč mám na zadnom sedadle v taške a takto teraz štartujem. Je to pohodlné a komfortné. Pozor na rádiové vlny štartovacej karty, pretože môžu ovplyvniť lekárske prístroje, ako sú kardiostimulátory. Vybral som z návodu na obsluhu MAZDA 3 na strane 4-10.
Jasne tohle se děje když ti někdo chce ukrást auto. A zase na druhou stranu kdo to umi a chce tak ti ho vezme vždycky a je mu to jedno jak. To bych pak musel být paranoidní ze všeho a nosit čepici z alobalu
A jde to už do extrému. Pokud chci analogové auto tak si koupím něco starého a tohle mi fakt přijde divne připravovat se a omezovat o funkce které to má. To je můj názor

Všimol som si: otvorím mazdu, naštartujem, vystúpim z auta, zoberiem tašku idem naspäť do auta a na displeji mi píše: klíč nenalezen. Po chvíľke, pokým sa pripútam bezpečnostným pásom, tak informácia zmizne.
Skúšali ste odísť a zabudli ste si kľúč doma, vedľa auta? Alebo mala kľúč manželka, vystúpila s kľúčom a niekto ste takto odišiel?
Stalo sa Vám?
Píše to vždycky když není klíč v dosahu auta. Tak přece kradou i Poláci auta v Německu. Někdo jim je nastartuje a oni pak musí ficet bez zastávky a vypnutí motoru jinak jsou v prdeli
 
Jasne tohle se děje když ti někdo chce ukrást auto. A zase na druhou stranu kdo to umi a chce tak ti ho vezme vždycky a je mu to jedno jak. To bych pak musel být paranoidní ze všeho a nosit čepici z alobalu
A jde to už do extrému. Pokud chci analogové auto tak si koupím něco starého a tohle mi fakt přijde divne připravovat se a omezovat o funkce které to má. To je můj názor
súhlasím s Tebou. Uviedol som iba ako jeden z mnohých príkladov. ;)
V každom prípade si druhý kľúč vypnem. :)
 
Poslední úprava:
Jasnacka. Přece ať si každý děla co uzná za vhodné
Já ho třeba mám někde ve skříni v obýváku v krabičce a myslím ze ho ani nikdy nevytahnu
 
a není jednodušší z něj prostě vyndat baterii.
jj, máš pravdu. Ja som si chcel vyskúšať deaktivovať kľúč. @YPO mi poradil a dnes som konečne úspešne deaktivoval a potom zase aktivoval kľúč. Tak som bol celý šťastný, že som si vyskúšal štartovanie. Teraz som pripravený, ak by sa mi vybila batéria v kľúči. Na displeji mi zobrazilo treba priložiť kľúč pred naštartovaním. Mám odskúšané a funguje. Ďakujem. :cool:
 
Ze zvědavosti jsem také deaktivoval ten ovladač. Nastartoval jsem přiblížením klíče k tlačítku startování a abych ho někdy nenechal omylem uvnitř, šoupl jsem ho do kapsy kalhot. Celkem v pohodě. Ale jen do chvíle, než mi auto chcíplo na křižovatce a dost dlouho trvalo než jsem ho, samozřejmě připoutaný pásem, vylovil z kapsy abych mohl nastartovat a konečně odjet.
Takže jako pokus dobrý, ale už to mám zase zpátky na keyless.
 
Napíšem moje skúsenosti s mazdou 3 BP. Som spokojný s výberom, technické parametre, prevedenie, dielenské spracovanie, použité materiály, výbava, jazdné vlastnosti, komfort, interiér aj exteriér ..... teda aj s bohatými možnosťami individuálneho nastavenia v početných jednotlivých voľbách. Super je aj tlačidlo na vypnutie i-stop a asistenčných systémov. Hodnotím veľmi pozitívne. Podmienka pri výbere bola na prvom mieste kamera. Ako bonus ešte aj upozorňuje na blížiaci sa akýkoľvek objekt. To je super pri vychádzaní z kolmého parkovania. Bál som sa LED svetiel, že nebudem spokojný pri jazde v tme. Široký lúč aj mimo vozovku je super, hlavne teraz, keď stádo ešte pred svitaním prechádza cez cestu. Neviem zatiaľ ovlyvniť, aby som vypol automobil s nabitou beterkou. Ak auto potom stojí niekoľko dní bez pohybu a zobrazuje mi jednu alebo dve čiarky. Vidím na stredovom displeji, keď si zvolím monitor toku energie (alebo tak dajako je názov). Viete ovplyvniť, aby sa batéria viac nabila pred vypnutím automobilu? Alebo neriešiť stav nabíjania pred ukončením jazdy?
 
Ak ešte by ste chceli niekto niečo poriešiť a je to pozabudnuté alebo zapadnuté a zahádzané teda posunuté s novými príspevkami, tak sa pýtajte. Otvoríme tému ešte raz a poniekto, čo má za ten čas viacej skúseností, tak dačo odpovie a dozvieme sa viacej. Porozmýšľame a na niečo prídeme. 🤔
 
Mám na Vás prosbu. Máme veľa rôznych asistentov. Samozrejme ich je možné vypnúť vľavo dole tlačidlom. Vypnúť je možné aj iba zvuk alebo i-stop teda vypínanie motora atď. Všetko je super a som rád, ak ma upozorní pri mojej nepozornosti alebo nevenovaniu sa vedeniu vozidla. Každý z nás si predstavuje podporu rôznych asistenčných systémov troška inak. Nechcem tu teraz rozoberať jednotlivé asistenčné systémy.
Prosím Vás ako vypnem iba zvuk pre prekročenie rýchlosti. Nechcem vypnúť zvuk pre všetky asistenčné systémy. Chcem vypnúť zvuk iba pre prekročenie rýchlosti. Viete mi prosím niekto poradiť? Máte niekto vypnutý zvuk iba pre prekročenie rýchlosti? Máte niekto odskúšané? Je to vôbec možné?
V nastaveniach som našiel toleranciu na rýchlosť a nastavil som si toleranciu na +5km/h. V obci pri rýchlosti 51 km/h už ma zvukovo upozorňuje na prekročenie rýchlosti i keď mám nastavenú toleranciu +5km/h. Možno som niekde ešte niečo prehliadol. Budem Vám vďačný, ak ste niekto dokázal vypnúť zvukovú signalizáciu na prekročenie rýchlosti. Ak by mi nastavená tolerancia +5km/h fungovala, tak zvuková signalizácia by ma mala upozorniť až pri 56km/h. Alebo si nastavenie tolerancie na rýchlosť zle vysvetľujem? Ďakujem za Vaše skúsenosti.
 
Tak pripájam sa s tým istím problémom aj ja. Na to glin-glin som si už zvykol ale zo začiatku ma to dosť otravovalo.

Toleranciu som mal nadstavenú aj na +10 a nebol to žiadny rozdiel oprosti šťavnatému nadstaveniu.
 
Ešte doplním. V nastaveniach som si deaktivoval informovať o načítaní novej dopravnej značke. Po vypnutí ma teraz žiadny zvuk neinformuje o načítaní ďaľšej dopravnej značky. Kedže deaktivovanie funguje, tak by malo fungovať informovanie o prekročení rýchlosti.
Potvrdzujem ako píše @Forester zmenil som si toleranciu rýchlosti na +10km/h a idem si v obci 50 km/h, na displeji mi svieti tiež číslica 50, keď ma začalo zase zvukovo upozorňovať a moja rýchlosť bola 51 km/h.
Na displeji sa mení hrúbka červenej kružnice okolo číslice 50. Ja mám v nastaveniach zvolenú možnosť upozornenia iba na displeji bez zvuku. Ale moje uši zvuk zreteľne počujú. Mal som zvolenú voľbu aj so zvukom a čuduj sa svete naozaj bol aj zvuk. Ako vypnúť zvuk mi je zatiaľ záhadou. 🤔
Alebo neriešite zvukovú signalizáciu na prekročenie rýchlosti? Ďakujem za každý nápad. A informuje Vás zvukovo po prekročení rýchlosti?
 
Poslední úprava:
Tak vy máte oba už modely 2024, tak tam to je třeba jinak, ale já na modelu 2022 jsem upozornění na rychlostní značku vypnul (nemám žadnou toleranci, vizuální zobrazení, ani zvuk) a mám klid. Ale ze začátku jsem tam měl chvilku vizuální varování a při překročení rychlosti 50 v kroužku pulsovala, ale zvuk nešel. Pak jsem vypnul i to.
edit: nebo jak píše mats - podívat se do navigace a v nastavení varování to změnit.

aaa.jpg bbb.jpg
 
Poslední úprava:
Ešte doplním. V nastaveniach som si deaktivoval informovať o načítaní novej dopravnej značke. Po vypnutí ma teraz žiadny zvuk neinformuje o načítaní ďaľšej dopravnej značky. Kedže deaktivovanie funguje, tak by malo fungovať informovanie o prekročení rýchlosti.
Potvrdzujem ako píše @Forester zmenil som si toleranciu rýchlosti na +10km/h a idem si v obci 50 km/h, na displeji mi svieti tiež číslica 50, keď ma začalo zase zvukovo upozorňovať a moja rýchlosť bola 51 km/h.
Na displeji sa mení hrúbka červenej kružnice okolo číslice 50. Ja mám v nastaveniach zvolenú možnosť upozornenia iba na displeji bez zvuku. Ale moje uši zvuk zreteľne počujú. Mal som zvolenú voľbu aj so zvukom a čuduj sa svete naozaj bol aj zvuk. Ako vypnúť zvuk mi je zatiaľ záhadou. 🤔
Alebo neriešite zvukovú signalizáciu na prekročenie rýchlosti? Ďakujem za každý nápad. A informuje Vás zvukovo po prekročení rýchlosti?
neviem, či je to aj tvoj prípad, ale u mňa začalo z ničoho nič objavovať pípnutie... prekročenie rýchlosti som mal samozrejme hneď od začiatku len vizuálne na displeji... u mňa to robila začala robiť mazda navigácia... zmenil som nastavenia v aplikácií navigácie a bol kľud... vytiahni kartu navigácie, či to pomôže :)
 
Ještě dodám že připřekročení rychlosti nic nepípá,jenom se objeví na budíku červená čára-rozdíl mezi skutečnou a předepsanou rychlostí.Značky čte, ale taky neprudí abych je dodržoval, taky vypnuto ;)
 
u mně, rok 2019 to jde jednoduše vypnout.
Ďakujem za info. Mám vypnuté. Skúsil som zapnúť a upozornenie na rychlosť je iba manuálne nastavenie ľubovoľnej rýchlosti, ktorú keď som dosiahol, tak mi zobrazilo hlásenie a aj bola zvuková signalizácia. Ale i tak Ti ďakujem za reakciu.
 
Back
Top