Mám ten ICCPD10A, myslíš že zakopaný pes je v tom kabelu?A ten kabel máš jaký. ICCPD13A nebo ICCPD10A?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mám ten ICCPD10A, myslíš že zakopaný pes je v tom kabelu?A ten kabel máš jaký. ICCPD13A nebo ICCPD10A?
Zdarec, no nevím jakou jsi našel přesně nabíječku, já měl prvně u nového auta celočernou nabíječku, tu jsem ale po pár měsících reklamoval, jelikož mi naopak nabíjení ze zásuvky trvalo dlouhých 12 hodin. (fotil jsem hlavně číslo a typ, ale jde vidět o co jde).Zdravím, potřebuji poradit. Koupil jsem ted CX60 2 roky starou.
V kufru jsem našel 2 nabiječky na 220V - cernou 10A a modrou 13A. Černá nefungovala - po 5s nabijeni se hodila do erroru.
Modrá vyhazuje klasický jistič 16A, jelikož jsem elektrikář, tak jsem koupil 2,5mm kabel a hodil to na 25A jistič. Auto se podařilo nabít, nicméně proud neuvěřitelných 24A. Tzn jako by byla vadná i druhá.. Prodejce se vyjádřil, že to nabijel z wallboxu, origo má být černá nabiječka a modrou, že jim nejspíš někdo přehodil z cx30.. Dal jsem tedy černou na reklamaci do MAZDA servisu, boť je v záruce.
A teď to horší... Koupil jsem si mezitím 3fázovou nabiječku immax, ale ani tady se zdá nepochodím, at už nastavím jakýkoliv proud 8-16A nabiječka jde do overcurrent faultu.. Jakoby se mazda snažila sosat mnohem vetší výkony... Nemáte někdo radu co s tím?? Obávám se, že ať už koupím cokoliv, bude to stejne..
Díky, no černou nabiječku (značka LAPP) už v reklamaci mám. Modrá je stejná jako na tvé fotce - mennes 13A proud na štítku, bere si ovšem 25A. Tím, že mi ale nejde ani 3F nabijení na nové nabiječce (11kW max), začíná mi to trochu smrdět.. Jako by auto sosalo jen na maximum - fastcharge.. Nikde jsem nenašel žádné nastavení a bohužel ani specifikaci, tak se snažím zjistit, jak jsou na tom ostatní majitelé...Zdarec, no nevím jakou jsi našel přesně nabíječku, já měl prvně u nového auta celočernou nabíječku, tu jsem ale po pár měsících reklamoval, jelikož mi naopak nabíjení ze zásuvky trvalo dlouhých 12 hodin. (fotil jsem hlavně číslo a typ, ale jde vidět o co jde).
V servisu mi ji vyměnili za modro-černou což je dle všeho nabíječka, která se nyní standardně dává do CX-60tek a nabíjení trvá cca 5 hodin.
Příkládám fota a screenshot aplikace z chytré zásuvky, kde lze vidět, že při nabíjení u z 220V zásuvky si to bere cca 3kW a 12A.
A jinak mám dojem, nejsem si jist, i kdybys dobíjel na ulici na ultra nabíječce, tak maximální výkon dobíjení je nastaven na 7 kWh.
Auto máš v záruce ne, zkusil bych vyměnit tu nabíječku a pak popř. řešil auto.
Noo byl jsem tam, vzali modrou z pujcovaciho auta a dali to nabijet.. Potiz ovsem byla, ze to dali do heverove zasuvky(umistene na heveru) u ktere nemam tucha jake to muze mit jisteni. Nicmene pockam jak dopadne reklamace cerne a pak to budu resit dal... Ale diky za potvrzeni...Mám tu MODROU a jistič 16A nevyhazuje, protože má cca 3.3kW tuším, což je cca 14,3A a žádná špička tam není, páč to je polovodičové. Jinak 3f pro MAZDU CX-60 neexistuje, protože ona umí jenom dvě fáze, takže ty 3fázové 11kW (třeba od SOLAXu nebo někde za ulici) co k tomu připojíš, tak jedou na dvě fáze, tzn. mají těch 7kW.
No ale jak píšeš, že jsi to měřil ten odběr u té modré nabíječky a musel si zvětšit jistič a bralo to 24A, tedy 5.5kW tak to je divné a je to špatně a když nešla ani ta černá 1f a pak když si připojil tu 3fázovou a ta ti píše přetížení, tak to vypadá na nějaký problém s dobíjením v autě. Musíš vzít tu MODROU a zajet do SERVISU a zapnout to nabíjení tam na jejich zásuvku. Jelikož zásuvky mají jištění 16A, tak to u nich musí vyhodit jistič (jako u tebe doma), takže logicky vezmou nějakou svoji 1f nabíječku a zapojí ji místo té tvojí a pokud to opět vyhodí jistič, je chyba v AUTĚ, jednoduché ! Pokud ne, tak je chyba v tvoji nabíječce, ale to si nemyslím, když nešla ani ta 3f.