Mazda 2.2 D 2014 kombi, automatická převodovka. Po cca 150 km plynulé jízdy po dálnici (silvestr večer, téměř bez aut a bez zbytečného brždění či přidávání plynu, tedy na tempomat) mi najednou pípla a problikla palubka, vypl se tempomat a deaktivovaný istop (zhasla kontrolka). Auto jelo dál bez ztráty výkonu či diskotéky na palubce, tempomat i istop se daly znovu zapnout. Do konce jízdy dalších cca 50 km (raději bez tempomatu) už nic. O 2 dny později při cestě zpět opět na dálnici po ujetí cca 180 km (taky celkem plynulá jízda, sice dost aut, ale plynulý provoz) opět probliknutí palubovky, tentokrát jsem jasně viděl že blikly všechny ikony, snad i na malý okamžik problikly světlomety, vypl se (tedy aktivoval) deaktivovaný istop, deaktivoval se antismyk a ještě jedna funkce, které šly ale zase zpátky stiskem tlačítka aktivovat. Žádná kontrolka problému (ikona motoru) nebo hláška závady se ani tentokrát nezobrazila. Zbytek cesty, cca 30 km, zase ok. Přijde mi, že pokaždé na malý okamžik vypadla elektřina. Nevíte, co by mohlo být příčinou? Baterka by měla být ok, startování bez probému.... Děkuji.
PS: Po zaparkování jsem se ještě vrátil do auta a nešlo odemknout centrálem, musel jsem manuálně klíčem u řidiče. Neblikal ani imobilizér. Zapnul jsem světlo na stropě kabiny a auto "se nahodilo". Následně centrál i zamkl a imobilizér zase bliká (i druhý den ráno a večer, autem jsem nejel). Nikdy předtím se to nestalo (když nepočítám mrtvou baterku loni po mrazech, ale to bylo jasný, baterka je nyní cca rok stará).
PS: Po zaparkování jsem se ještě vrátil do auta a nešlo odemknout centrálem, musel jsem manuálně klíčem u řidiče. Neblikal ani imobilizér. Zapnul jsem světlo na stropě kabiny a auto "se nahodilo". Následně centrál i zamkl a imobilizér zase bliká (i druhý den ráno a večer, autem jsem nejel). Nikdy předtím se to nestalo (když nepočítám mrtvou baterku loni po mrazech, ale to bylo jasný, baterka je nyní cca rok stará).