• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

Výroba 05, , takže by tam fitr pevných částic neměl být?

Z El . Knížky:Rakosko.servisovano od 06-2014
V roce 2011-rozvody:261000km
2014- výměna olejů a kontrola kastle:261000km
Takže cca ted 300k na hrbu.
Tak a ted babo raď.

Inzerát:80kw-184781km
El. Knížka:66kw-cca 300000km
Že by měnil motor?
Tak už mě napadá že to Vyřeší diagnostika. Ale zase nezjistim zda je nové turbo a rozvody.
 
Poslední úprava moderátorem:
dehet s 300k na hrbu a nesrovnalostma v papirech?..od toho bych dal rychle ruce pryc :D
 
Pokud bude v tp souhlasit číslo motoru, tak byl scela jistě měněn. A diagnostika ok, tak proč ne. Ale taky nejsem dobrodruh. Uvidíme v neděli.
 
Pokud bude v tp souhlasit číslo motoru, tak byl scela jistě měněn. A diagnostika ok, tak proč ne. Ale taky nejsem dobrodruh. Uvidíme v neděli.
Okoukni i jak je vyražený VINko v plechu. Jestli okolo něj uvidíš náznak lakování nebo svařování,tak ruce na bradavky a utíkej pryč.
Ale stejně mi to přijde hodně podezřelí. Jestli v 2014 mělo auto podle el. servisky najeto 261000km a teď je najednou na tachometru 184781km, tak když připustím že byl měněnej motor tak to znamená že za 4 roky najel 184000km ??? A hlavně když se mění motor,tak není důvod stočit kilometry, protože kilometráž se bere jako celek i na karoserii. To by bylo fajn pak takhle prodávat kastli s nápravama co má nalítáno půlmega a jen tim že "zgenerálkuju" nebo vyměnim motor z něho najednou udělam krasavici se 100000km najeto.
Navíc je to dovoz z rakous, takže za mě je to jen prach sprostě stočená záležitost.
 
Zdravim foristi,
prihlasil som sa na forum, kedze M3 je na spadnutie a co mozem o skusenostiach s M3, to nachadzam na MazdaKlane, webe a v testoch M3a pod. Najazdil som s M3 cca 800km za tri dni a je to auto pre mna ! Dam ho cipnut v DISI PL+okenne deflektory, ine ma "zatial" nelaka.
Dilema: nove a ci jazdene, poskulujem tvrdo po tejto: https://www.autobazar.sk/16061306/mazda-3-2-5-skyactive-g-186/
lenze jazdenka a cakam na blizsie info o aute, lebo s tymto motorom sa predavala v usa. Cakam sice odozvu predajcu, ale aj tak poprosim o Vas nazor lebo som nenasiel nieco viac a tomto prevedení. Vdaka
 
Skoda ze tu dvaapulu neprodavaji pro M3 oficialne tady :( Ale chapu ze by tuto motorizaci volilo minimum ridicu (nadsencu),takze se to asi nevyplati.
 
Takze odpoved je tu, po obhliadke budem mudrejsi, dam vediet.
M-3, 2.5 Skyactive-G vyrobená v Japonsku, dovoz z USA, auto bolo dovezené od majiteľa z Litvy. (člen EÚ)
Prihlásenie nie je problém, majú E v krúžku - homologizáciu.Takúto Mazdu som už prihlásil bez problémov.
Servis: nie je problém, tento motor sa montuje do modelov M-6 a CX-5, len majú v riadiacej jednotke mapu na 141kW, táto M-3 má 137kW - inak sú totožné.
Servisná história: Mazdy majú elektronickú servisnú knižku a taktiež na aute na vodičových dverách sú vyznačené intervaly servisu oleja, filtra a pod
Auto je treba najlepšie vidieť osobne a ak chcete dať prehliadnuť v servise.
 
Takze odpoved je tu, po obhliadke budem mudrejsi, dam vediet.
M-3, 2.5 Skyactive-G vyrobená v Japonsku, dovoz z USA, auto bolo dovezené od majiteľa z Litvy. (člen EÚ)
Prihlásenie nie je problém, majú E v krúžku - homologizáciu.Takúto Mazdu som už prihlásil bez problémov.
Servis: nie je problém, tento motor sa montuje do modelov M-6 a CX-5, len majú v riadiacej jednotke mapu na 141kW, táto M-3 má 137kW - inak sú totožné.
Servisná história: Mazdy majú elektronickú servisnú knižku a taktiež na aute na vodičových dverách sú vyznačené intervaly servisu oleja, filtra a pod
Auto je treba najlepšie vidieť osobne a ak chcete dať prehliadnuť v servise.
Klidně si kup novou verzi s 88Kw..nechá se take naladit na těch cca 180k.. za těch pouhých.. cca 500euro..

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Jestli to bylo na mě..tak doma máme obě verze..88kW v M3 AT /BN/, a 104 kW v M6 AT /GG/ a před přesunem do Londýna skoro dekádu 2.3 122kW v M6 SPORT AT /GG/
Mno jo, ale v podpisu mas napsano, ze mas BN se 104 kW a GG se 108 kW.
 
Pořizuju novou M3 a po pročtení různých zkušeností mám trochu obavy.
Na co si dát nejvíc pozor (kromě zadní sedačky v Mexičance)?
 
Na co si, krome rzi u zadni sedacky, chces dat u noveho auta pozor?
 
Po koupi tak možná na antikorozní ochranu, ta prakticky není...
 
No já myslím, že když si tady někdo přečte co všechno se na novejch mazdách od M3 po CX-5 dokáže vy.rat, tak si zaslouží velký + za odvahu. :D
 
Podívej, to by si nesmel koupit zadne auto...ja prosel od VW, pres Skodovku, Opel, MB, Ford a momentalne jsem skoncil u Mazdy. S.alo se naprosto vsechno, akorat u MB to stalo radove vice..
 
Jasně, že se sere všechno, ale když tady čtu jaký problémy maj některý lidi, a že jich je dost, s novejma CX-5 za 800 tisíc, tak mi jich je doopravdy líto. :(
 
Velká část lidí taky na fórum přijde jen s problémem, když hledají odpovědi. Potom je jasné že jsou vidět hlavně nedostatky.
 
Back
Top