- 763
No jasně. Ale je to "japonec", ty problémy by tam neměly být žádné, když by vývoj pokračoval po roce 1997/98 stejným směrem, jak byl nastaven. Jenže jak píše @M3grey, dnešní doba je taková, že problémy mají všechna auta. Proč myslíš, že si automobilky (a všechny) firmy platí ty zeštíhlovače výrobních nákladů a analytiky pro zjišťování dopadů.
Rozkaz zní jasně: Vše musí být ojebáno, ale né zase tak moc, aby to nebylo podezřelé a hlavně abychom na tom byli jen o malinko lépe, než konkurence. To není o tom, že by automobilky nedokázaly vyrobit takřka bezporuchové auto, ale o tom jak to udělat aby zákazník si koupil pokud možno hned další model a myslel si, že je to jeho nápad, mít ten novější model v garáži namísto původního.
Rozkaz zní jasně: Vše musí být ojebáno, ale né zase tak moc, aby to nebylo podezřelé a hlavně abychom na tom byli jen o malinko lépe, než konkurence. To není o tom, že by automobilky nedokázaly vyrobit takřka bezporuchové auto, ale o tom jak to udělat aby zákazník si koupil pokud možno hned další model a myslel si, že je to jeho nápad, mít ten novější model v garáži namísto původního.