• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

U tak mladého auta s takovou servisní historií bych se zaměřil jen na to,jestli nebylo bourané.Vyžádej si VIN,zajed do autorizáku,tam ti vše řeknou.Možná bude ještě v tovární záruce.Mimochodem,není trošku drahá?Slabší motor,obyčejná světla.Takové auto se dá koupit jako nové za 450 000 Kč s 3-letou zárukou.

Myslis ze se da sehnat nova se stejnou/podobnou vybavou za 450? Cenikova cena je snad 459 ale za Challenge a tohle je Attraction. Navic podle aktualniho ceniku nejde Attraction koupit...
 
Dle foto tahle není Attraction ani náhodou.. Leda po kompletní výměně předku.. :rolleyes::cool:
 
On to majitel prodává za 350.000, ale padesátku chce ten bazar. ;) Proto je ta cena jaká je. 400.000 plus první náklady....nevím no.
Šel bych spíše po soukromých inzerátech. Sice jsem také 3 měsíce čekal a hledal než jsem si našel to svoje, ale jsem spokojený.
Jak píše @Míra , za tu cenu už jen snad do nového nebo do vyšší verze z inzerátů.
 
Tak vzhledem k tomu, ze M3 je jiz jen "par" skladovek, tak budes rad, ze ukecas koberecky zdarma ;)
 
Znovu se vracim k te otazce, zda nevite o nekom v Brne, kdo se vyzna a dokaze mi pomoct to auto overit. Na zaklade VIN jsem jiz volal do servisu kde to servisovali, tam potvrdili historii, najete km i provedene opravy mimo servisni knizku (lakovani narazniku bez poskozeni nosnych prvku karoserie). Takze dosud ok.

Presto mi neni jasne, proc by nekdo 22/8 nacpal 8000 za servis auta, mesic na to, ho prodal. Prijde mi to dost zvlastni, proc by to nekdo delal? Jako jo muze to byt fakt zodpovedny clovek, ale jako nevim.

Proste bych chtel to pripojit na diagnostiku, a slyset nazor cloveka co se tim zivi. Ja tomu nerozumim. A chapu ze za to zaplatim nejake penize.
 
Presto mi neni jasne, proc by nekdo 22/8 nacpal 8000 za servis auta, mesic na to, ho prodal.
Mně to naopak přijde jako normální chování. :D Prostě je čas na servis, tak se udělá servis a novému majiteli se to přidá jako bod k dobru - argument pro koupi.
 
Mně to naopak přijde jako normální chování. :D Prostě je čas na servis, tak se udělá servis a novému majiteli se to přidá jako bod k dobru - argument pro koupi.
Ja to jako s tim autem, co prodavam delam taky, ale lidi jsou spis Ku**vy a mysli na sebe, nez aby mysleli na ostatni...
 
Ja to jako s tim autem, co prodavam delam taky, ale lidi jsou spis Ku**vy a mysli na sebe, nez aby mysleli na ostatni...
Já nemyslím na ostatní, ale na sebe, proto svá auta prodávám ve výborném stavu, ale za draho a výměny za létající koberec s doplatkem a jiné lukrativní nabídky s díky odmítám. Auto se prodává déle, ale kupce si najde.
 
Znovu se vracim k te otazce, zda nevite o nekom v Brne, kdo se vyzna a dokaze mi pomoct to auto overit. Na zaklade VIN jsem jiz volal do servisu kde to servisovali, tam potvrdili historii, najete km i provedene opravy mimo servisni knizku (lakovani narazniku bez poskozeni nosnych prvku karoserie). Takze dosud ok.

Presto mi neni jasne, proc by nekdo 22/8 nacpal 8000 za servis auta, mesic na to, ho prodal. Prijde mi to dost zvlastni, proc by to nekdo delal? Jako jo muze to byt fakt zodpovedny clovek, ale jako nevim.

Proste bych chtel to pripojit na diagnostiku, a slyset nazor cloveka co se tim zivi. Ja tomu nerozumim. A chapu ze za to zaplatim nejake penize.
Bezne se to dela tak ze to vezmes do autorizaku (pokud to neni prodejce) a oni to omrknou jak co se papiroveho tak i realneho stavu tyce. Seriozni prodejce se tomu branit nebude.
V Brne jsou 2 mazdy: AutoPalace a Balvin...

Pak jsou tu sluzby jako Autotym a spol, kde defakto udelaji to samy ale jeste te skasnou za cas toho poradce.
 
Mate nejakou realnou zkusenost, kolik se da z ceny noveho ukecat u prodejce?
Mně dali loni zdarma barvu red soul v ceně asi 17-18 tisíc, už si nepamatuju přesně kolik za ní chtěli doplatek. V tý Ostravě na Sauto je to nová předváděčka najeto asi 250 km, nevidim důvod proč by ti takovou slevu taky nedali.
 
Znovu se vracim k te otazce, zda nevite o nekom v Brne, kdo se vyzna a dokaze mi pomoct to auto overit. Na zaklade VIN jsem jiz volal do servisu kde to servisovali, tam potvrdili historii, najete km i provedene opravy mimo servisni knizku (lakovani narazniku bez poskozeni nosnych prvku karoserie). Takze dosud ok.

Presto mi neni jasne, proc by nekdo 22/8 nacpal 8000 za servis auta, mesic na to, ho prodal. Prijde mi to dost zvlastni, proc by to nekdo delal? Jako jo muze to byt fakt zodpovedny clovek, ale jako nevim.

Proste bych chtel to pripojit na diagnostiku, a slyset nazor cloveka co se tim zivi. Ja tomu nerozumim. A chapu ze za to zaplatim nejake penize.

vubec mi to divne neprijde. 8000 za servis je jeste dobra cena. Ja na svym bmw delam servis za 30 000 (bohuzel praskly rozvody) abych ho mohla prodat. Naopak je to v zajmu prodejce, aby to auto predal v co nejlepsim stavu a neslo to pak za nim jako skryta zavada.
 
Ahoj vespolek, už nějaký ten pátek pokukuji po M3. Jezdím často přes rakousko (ač německy) neumím, možná bych si i troufl zkusit nějaký inzerát tam, jen nevím jak moc se mnou bude ochoten komunikovat anglicky a případná kupní smlouva v němčině?UFFF

No, ale co mě zajímá a možná to tu někdo ví, co je vše potřeba zajistit, zaplatit při koupi auta z EU od soukromníka/autobazaru?
Někde jsem četl že při koupi od soukromníka neřešíš nějaké zaplacení DPH, naopak od autobazaru by ti měl bazar prodat bez DPH a ty ho tady odvést v CZ.

Jinak moje požadavky je M3 aspoň 88kw (nejlépe G120, G165), rv 2015+m výbava nejméně Attraction (senzory vpředu/vzadu,denní svícení a tempomat, automatická AC, víc nepotřebuji :D) a cenu bych viděl do 400 000 CZK, je to reálné?
 
Ahoj, dostala jsem celkem slušnou nabídku na koupi M3, r. v. 2013, 2.0 hatchback v automatu. Najeto má cca 160k km. Máte s tímto modelem někdo zkušenost? Předpokládám, že motor je držák, ale nejsem si jistá převodovkou. Bylo potřeba při tomhle nájezdu nějakých servisních úkonů? V kolika t km jste měnili rozvody a další podstatný díly? Je něco, na co si mám před koupí dát speciálně pozor? Moc děkuji za odpovědi.
 
Předpokládám,že máte už benzínový Skyactiv,ty celkem netrpí na žádné typické poruchy,nejdůležitější je aktuální stav vozu a zaměřit se na předcházející servis,zda má el.servisku vyplněnou až do konce.Rozvodů se bát nemusíte,při Vašem počtu budou na dlouho rozvody OK.Ten automat,je super,ale nejlepe je kolem 100 000km vyměnit olej,na to se zeptejte.On se dle servisního plánu sice měnit nemusí,ale pro tu převodovku je to lepší.Ale pokud bude automat řadit sametově,bez rázů,tak bych se toho nebál.Viděl jsem Mazdy s AT přes 300 000km a bez problémů.Jinak klasika,brzdy,kotouče,spojka,kapalina,filtry,netěsnosti,případná koroze spodku(nepředpokládám-pozink) .Určitě udělat aspoň základní diagnostiku(pamět závad).Vůbec není od věci zajet si na STK z vlastní vůle,ti zjistí nejlépe vůle v nápravách,brzy,emise,osvětlení atd.Hodně štěsí při koupi.A odkud jste?
 
Ahoj, dostala jsem celkem slušnou nabídku na koupi M3, r. v. 2013, 2.0 hatchback v automatu. Najeto má cca 160k km. Máte s tímto modelem někdo zkušenost? Předpokládám, že motor je držák, ale nejsem si jistá převodovkou. Bylo potřeba při tomhle nájezdu nějakých servisních úkonů? V kolika t km jste měnili rozvody a další podstatný díly? Je něco, na co si mám před koupí dát speciálně pozor? Moc děkuji za odpovědi.

obecně bych se takové koupě vůbec nebál. A automatu, pokud s ním bylo zacházeno správně (výměnu oleje v převodovce bych spíš neočekával..), už vůbec ne.
K tomu co psal @Míra ještě dodám změřit hloubku laku na všech dílech (btw spojku bych u automatu v kontrole vynechal ;)), podívat se na hladinu oleje a jestli je příliš nízká, tak zpozornět. A hlavně řádně prověřit podle VIN historii ! Good luck
 
Poslední úprava:
mimochodem.. pokud člověk prověří vše, co sám dokáže zjistit před koupí ojetiny a má vážný zájem o koupi auta, a přitom si chce být jistý opticky zkontrolovatelným stavem auta, nebál bych se použít služby které za přiměřený poplatek nabízejí "odbornou" asistenci při koupi ojetiny. S jedním takovým odborníkem/asistentem mám zkušenost z opačné strany, kdy jsem prodával svou GH a objednal si ho zájemce o moje auto. Auto prošmejdil, zkontroloval vše, co mohl, proměřil hloubku laku a vynesl svůj "odborný" dojem! z auta. Jelikož nebyl motivován provizí z prodeje auta, ale je hrazen paušálně za posouzení, řekl víceméně přesně to, co jsem o autě věděl a sdělil zájemci já sám.
 
Back
Top