2.0 88kwa jaký to má motor ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
2.0 88kwa jaký to má motor ?
Klidne vemte starsi s vetsim najezdem ..pokud usetrite na cene. Zadnym zvlastnimi problemy vuz netrpi. Lehce podprumerna je vydrz brzd. A pokud nekdo jezdil jakou louda, muze byt jiz(70tis) zakarbonovany motor. Lze vyresit vyplachem. Zadne problemy s aktualnim benzinovym sky activem nejsou. Zere kolem 6litru na stoZdravím,
rád bych nahradil svojí starou trojku novější trojkou. Zítra se jedu na jednu mrknout.
Vypadá super asi nejlepší (poměr cena/výkon), kterou jsem za poslední 2 měsíce prolézání inzerátů našel.
Ale dvě věci bych se rád zeptal.
Je to rok výroby 4/2014, čili z počátku výroby. Byl u těchhle ranných aut nějaký problém, který třeba po modelové péči odstranily?
a zadruhé: Nájezd 70tis. na netu jsou nejčastěji trojky právě s nájezdem buď 40 nebo 70. Vyplatí se připlatit a vzít menší nájezd nebo při slušném zacházení nové trojce v 70 tis. nic není. Rád bych auto měl v horizontu alespoň 5 let.
díky za odpověd
Pojem "lehká noha" očividně každý vnímá jinak. @GinBook , nedokážu si představit, když máš naopak těžkou nohu.Když mám lehkou nohu tak 6,8 a musí být známá otestovaná trasa a minimální provoz bez semaforů.
Ahoj lidi,
chtěl bych hezky pěkně poprosit, jestli někdo něco neví o téhle troječce? Není to pro mě, ale pro mého kamaráda, který když viděl moji krasavici, okamžitě se zamiloval a nutně potřebuje Mazdu Akorát je sám, takže mu troječka stačí. No z5 k tématu - je tam podezřelá cena a je to z ruky! Jsme z Ostravy, tak ať tam neletíme zbytečně Pokud patří někomu od nás, bylo by to super. Děkuju za odpovědi a kdyby náhodou někdo mohl projet VINko, tak to by bylo taky super. Samože ne přes ty hoňokoňo VINlatery na Googlovi, ale třeba přes kémo v Majdě. Děkuju všem
https://auto.bazos.cz/inzerat/100667018/Mazda-3.php
edit Vitus: sloučeno do stávajícího tématu
Tak toto mě hodně zklamalo. Jsem to trochu zagooglil, a dokonce by u Sky motorů mělo být plnění a regulace zajištěna jen samotným vstřikem do válce.BTW myslím že skyactiv si už plnění řídí nastavením ventilů a škrtící klapka je vyjma přechodových a speciálních režimů naplno otevřená.
Klidne vemte starsi s vetsim najezdem ..pokud usetrite na cene. Zadnym zvlastnimi problemy vuz netrpi. Lehce podprumerna je vydrz brzd. A pokud nekdo jezdil jakou louda, muze byt jiz(70tis) zakarbonovany motor. Lze vyresit vyplachem. Zadne problemy s aktualnim benzinovym sky activem nejsou. Zere kolem 6litru na sto
Tak toto mě hodně zklamalo. Jsem to trochu zagooglil, a dokonce by u Sky motorů mělo být plnění a regulace zajištěna jen samotným vstřikem do válce.
Tak proto se v reakci na plynový pedál ten motor tak podivně chová.
Tohle je přesně nádherný úkaz toho jak je dobré si dobře vybrat - Rozhodne ten 165k motor nedoporucuju nikomu, kdo by s tim jezdil vic po meste nebo dalnici, to zprevodovani mi sedelo nejlip na okresku a jeste idealne spis svizne jetou. Slabsi motor ma mnohem lepsi zprevodovani na bezne pouzivani, a diky tomu i nizsi spotrebu.
Za mě má slabší motor naprosto šílené zpřevodování, kdy mu defakto chybí trojka - je natažená až do 170 km/h a v kombinaci s useklou výkonovou špičkou je jinak potentní motor doslova zavražděn.
Za me take doporucim G120 a nechat otevrit na tech ca 170k..ptoze za me.. vice vyhovujici predovka s lepsi spotrebou pri beznem uziti zustava. Jinak s automatem se na dalnici ca 130 se da stale drzet spotreba na hranici 7L. Pri 120 na dlouhe streky to byva ca 6,25LBohuzel, clovek mini a... Kupoval jsem si ji v dobe, kdy jsem zil na kraji mesta, do prace 5 minut takrka bez krizovatky, a jezdil s ni tedy prevazne na cesty po CR a zahranicni dovolene, obvykle do Alp, takze davala smysl. Ale behem pul roku jsme sehnali bezva nemovitost, ale s nutnosti dojizdet denne 60 - 70 km z 80 % po dalnici. Takze najednou ta skvele kratka prevodovka prestala davat smysl, a to hlavne z hlediska spotreby a hluku. V obcasnych kolonach pak zas prilis kratka jednicka, ktera kvuli tomu byla vic nervozni. Za vsechno mluvi to, ze s sestkou sedanem se shodnym motorem a 19" Bridgestony mam v lete skoro o litr mensi spotrebu, v kolonach staci poustet spojku a auto bez nejmensiho cukani jede hladounkych 7 km/h a jde z toho zcela bez zakolisani rozjet i rychleji, to trojka s kratkou prevodovkou neumela a jakykoliv jemny dotyk plynu byl na jednicku hodne znat... Kdyz jsem mel pujcenou o rok novejsi trojku s 120k motorem, tak jsem na tom taky byl podobne jako s tou sestkou. Pri navrhu uzivatelskych rozhrani radi rikame "context is the king", a myslim ze to plati i u volby auta
Rozhodne tedy budoucim majitelum doporucuju tu volbu motoru hodne zvazit a vyzkouset si obe varianty.
Bylo to někde na nějakých těch internetech, nebo přímo v TV, že zkoumali Mazdu G120 kolik že má koní po X letech provozu. Nový majitel se chtěl ujistit. A tak to dal změřit a bylo tam krásně vidět, jak je odemčená, bez žádné restrikce od 4.000 otáček. Nějakých 163 koní +/- naměřili. Ale to už je tak nejmíň rok nazpět.Mate to "odemceni" nekdo vyzkouseno v praxi, idealne zmereno na brzde?