• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

Našel a pohlídal jsem si auto hlavně sám,technická stránka je moje parketa,historii jsem ověřil u p.Mikuše.
 
Bych to s těma áčkama neviděl tak černě, bude to kus od kusu, co vím, pár lidí kolem mě tam dalo auto do výkupu, protože nabízeli peníze hned, nic moc neřešili a nakonec i mezi jinými bazary nabídli rozumnou cenu... a rozhodně to nebyla nějak dojebaná auta, takové ty cca pětileté Focusy nebo Octavie, rodiče kdysi asi sedmiletýho Passata, jestli se nepletu. Ostatně já byl kdysi se svojí opečovávanou 626 taky nalomený to nechat tam, protože jeden člověk, co jí koupil (přes otce) nezaplatil a ujel s ní (to jsou taky story, co?), naštěstí jen s jedním klíčem, takže jsme jí museli najít, odtáhnout zpět a moc se mi tenkrát nechtělo řešit další přímý prodej a byl jsem smířený, že za ni dostanu holt méně. Nakonec jí koupila nějaká známá známého rodičů a jezdila s ní ještě určitě pár let bez nejmenších problémů, protože ji servisovali v dílnách mého otce.

Prostě není důvod, aby se do AAA nedostaly i dobré kusy. Je to individuální, jako při koupi čehokoliv prostě nedůvěřovat a prověřovat.
 
Jak to nakonec dopadlo, koupil jsi jí..inzerát už tam není, což se ani nedivím za tu cenu. Tak ěm jen zajímalo, jeslti to odtud někdo koupil?

Btw. je tu někdo kdo koupil ojetou M3 od Aáček,AutoEsa, apod... Jak moc velký je to risk? Určitě bych si někoho vzal s sebou, ale tu a tam kouknu na jejich web a mají dobrou cenu na některý model.

Vyprdl jsem se na to, bylo to moc podivné, ani jsem nevolal a pravděpodobně jsem udělal dobře.
Je vystavené znovu, na Sbazaru (nevím jestli i jinde, nehlídal jsem) https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18384561?goFrom=list
 
lekarnicka: čistě jen z fotek je jasný, že tahle M3 není z Evropského trhu, protože Skyactiv-G 2,5 se tu neprodával... i výbava se oproti Evropské liší - nemá to i-ELOOP, i-stop (obojí asi snadno oželíš) nebo vyhřívaný volant, naopak to má již zmiňovaný silnější motor, střešní okno. Elektrické sedadlo řidiče a kůže se v Evropě dávala jen do nevyšší výbavy Revolution Top, takže ta Exclusive bude asi také nevyšší výbava. Zajímala by mě historie, kdo a proč jí sem dovezl a proč prodej po tak málo kilometrech, jestli údaje sedí.
 
Mam na M3 totozne kryty prahu, kupoval jsem je nekde v aftermarketu a lepil sam. Pochybuji, ze maji neco spolecneho s oficialni vybavou?
 
Pokud se nepletu, tak Exclusive line byla oficiální úroveň výbavy v Německu... ale 2,5 Sky-G se tam ofiko neprodávala, takže možná nějaký Němec si to nechal doozdobit, či se tak jmenovala úroveň výbavy i v jiných zemích...

EDIT: ještě jsem si všiml, že to má přední i zadní senzory, ale tlačítko na aktivaci/deaktivaci senzorů vlevo od volantu chybí... nevím, jestli to tak na jiných trzích bylo standardně. Přístrojové budíky jsou v EN a v inzerátu je uvedený CD přehrávač, ale dle fotek je vidět, že je to verze, která místo přehrávače má slot na USB a kartu, který dříve byl v loketní opěrce. Toto měly až cca 2018 modely v EU.
 
Ahoj,
neví někdo o této M3 https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18310301?goFrom=list? Má poměrně nízký nájezd a vypadá dle fotek, že má slušnou výbavu. Mám to z Jihu Čech poměrně daleko na to abych se na ní jel podívat. Nebydlí někdo v okolí, kdo by jí projel ?
Je to auto z USA dovezeno přes Polsko a tady máte záznam z aukce poškozených vozidel: https://poctra.com/2017-MAZDA-3-TOU...oUxGkva6_FxXBdtaxTdk8sOVk3G_YlFEj9JUfYY7vRMZU
 
To není přece ona - ta u nás nebyla havarována :D :D :D

Dobrá past. Btw jde tady nějak rozumně 2,5 servisovat? Zůstává platná třeba záruka?
 
Pořád mi to nedá a snažím se dohledat z jakého trhu taková Mazda3 může pocházet. V Thajsku, Japonsku a Austrálii mají volanty vpravo. V Japonsku se navíc tento model jmenuje Axela. Takže zbývá jen Kanada a USA. V Kanadě se modely se Sky-G 2,5 jmenovali SP25, SP25 GT, Astina. V USA to byly s Touring, s Grand Touring. O ostatních minoritních trzích (Filipíny, Singapur, ...) nemám informace.

Rajty to dohledal :) Takže Amerika předělaná na Evropskou. Výměna světel, přehrání FW v MZD connect, dodělané senzory, dostala jiná kola, evropský budíky, nalepení Exclusive šítku, aby to navozovalo dojem Neměcké výbavy.
 
Poslední úprava:
@MikeMaster , @Rajty To zní šíleně, tak jinak. Nemá někdo typ na slušnou M3? Benzín v co nejlepší výbavě R.V 2015 aspoň cena kolem 310 000. Chtěl jsem Mazdu 6 ale na to je tenhle rozpočet příliš nízký :(
 
Poslední úprava:
Když se podíváš na sAuto, tak 2015 modely M3 tam začínají na 325t Kč. Najeto 60t km a výše, jedná se o předfacelift modely nižších výbav (Emotion, Attraction) a motorizace buď Sky-G 1.5 100k nebo slabší Sky-G 120k. Tvé stručné požadavky by to mělo splňovat. Jaký je stav aut, to už musíš zjišťovat sám dle historie v servisní knížce, VIN apod.

Já doporučuji šáhnout alespoň po Attraction (kdyby se naskytla někde ještě Takumi či Revolution) se Sky-G 2.0 120k. Ale cena bude tak 350t Kč a výše.

Nakama je německá obdoba naší Takumi verze, která měla polokožené sedačky, tmavé kola a pár dalších vylepšení.
 
Určitě vydržet, šetřit a ona se objeví já na tu svou čekal přes 6 měsíců a 6x mi auto vyfoukli před nosem až jsem pak vzal od místního z klanu a spokojenost a to je právě 2015 120k ale jezdí skvěle ani bych silnější nechtěl, jezdím sám takže výkonu na rozdávání.
 
Ahoj,
mám menší dilema, nedokážu se rozhodnout jestli G 120 a nebo G 165. (auta už mám vybraná jen jde o tu motorizaci) Chtěl bych automat ale ten se v G165 prý nedělá, na fóru jsem zde četl, že lze nechat motor odemknout na G165 ale jak se na to tváří poté automat? Bude vše v pořádku z pohledu funkčnosti? Jak je na tom pak opotřebení spojky/ převodovky? Jestli to nepatří sem tak se omlouvám :)
 
Ahoj,
mám menší dilema, nedokážu se rozhodnout jestli G 120 a nebo G 165. (auta už mám vybraná jen jde o tu motorizaci) Chtěl bych automat ale ten se v G165 prý nedělá, na fóru jsem zde četl, že lze nechat motor odemknout na G165 ale jak se na to tváří poté automat? Bude vše v pořádku z pohledu funkčnosti? Jak je na tom pak opotřebení spojky/ převodovky? Jestli to nepatří sem tak se omlouvám :)
Automat řadí pořád stejně dobře, nemusíš se bát. V případě zájmu tě můžu povozit odemčenou G120 s automatem po Praze a okolí, popřípadě někde na srazu :).
 
Back
Top