• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

Pěkná,já si v sobotu dovezl CX3 11.2018 s nájezdem 8000km za 417 tisíc kč. exklusive (předváděčka)
 
Ahoj, chtěl bych si už konečně koupit auto a strašně se mi líbí Mazda 3 (2014+), nejsem nijak náročný uživatel a v podstatě to bude jen běžně popojíždění po městě a víkendové kratší výlety. Cenu a ojetinu bych si představoval tak okolo 150 tisíc. Bohužel za takovou cenu Mazdu nepořídím. Přijde mi, že ojeté mazdy jsou docela drahé oproti jiným vozidlům stejné kategorie, nevíte proč?

Našel jsem si taky jeden inzerát, kde mi přijde cena docela nízká na standardy mazd. Odpověděl jsem na inzerát od "Kozla" https://auto.bazos.cz/inzerat/114296502/mazda-3-20i-attraction.php a přišla odpověď lámanou češtinou od nějakého Vídeňsko-Řeckého zubraře. Dál jsem nereagoval. Nepřijde Vám to podezřelé?
 
K te prvni casti — ano, benzinove Mazdy si drzi ceny skoro nejlip na trhu. Psali o tom i v motoristickych mediich, kdyz obcas delaji nejaky srovnani zustatkove ceny podobnych aut (Focus, Astra, Golf, Octavia, Mazda 3 apod.). Duvod tezko hadat, asi image spolehlivosti a nezastaravajici design, ale mozna taky specificka cilova skupina, ktera si jinde nevybere. Pro majitele (skoro)novych Mazd je to pohadka, zvlast pokud je dobre koupili... Pro toho, kdo ji chce koupit ojetou v dobrym stavu, to je naopak nehezke prekvapeni. Ale i takovy z toho casem vyjde dobre, protoze az do nejakych 10 - 12 let stari (baj voko, moje vlastni sledovani trhu) si to tu cenu porad bude drzet lip, nez mnoho jinych aut.

Zvlast treba ojete CX-5 se dle meho prodavaji za sileny palky, nezridka jde zahlidnout v inzerci triletou temer za cenu nove predvadecky (po trose smlouvani u prodejce).

Podezrely inzeraty asi budou u kazdy znacky. Sam jsem jednou malem koupil bouranou triletou Mazdu 3, prodavanou jako novou, a poznal jsem az pri podrobnem zkoumani fotek doma (porovnavanim s fotkami jinych kusu) podle jinak lakovanych sroubu v motorovem prostoru a jinem rozstriku pod kobercem vzadu, protoze meric tloustky laku jsem s sebou nemel... Taky to tenkrat vypadalo papirove dobre, serviska vedena normalne v Mazde v autorizaku v Plzni, nic podezreleho... Pak ji ale nekdo asi rozstrelil, nechal dat dohromady, a 4 mesice od posledni prohlidky byla v bazaru nejspis v celolaku skoro jako nova.
 
Poslední úprava:
Na to se neda na zaklade znalosti jen inzeratu nic rict. Treba nasi triletou CX3 jsem inzeroval myslim mesic a kousek, nez se prodala, a nakonec koupil znamy, ktery ani nebyl pres inzerat... I kdyz ke konci te mesicni doby uz se zacalo ozyvat vic lidi. Je proste potreba jezdit se na ty auta divat, vyjednavat, a tak. Nevim, co jinyho poradit.
 
Ahoj. To auto z inzerce je o kilo níž, než by se ihned prodalo. Podle mě 100% se z pána vyklube, ať pošleš zálohu nebo podobně, že auto nestojí v ČR a že ti ho pak pošle nebo doveze. Je to moc dobré na to, aby to byla pravda.

Benzínové Mazdy jsou drahé, je třeba se s tím smířit a nebo se podívat jinde. Je to pro to, že holt nic jiného v tomto segmentu nevypada a nejezdí jako Mazda.
 
Díky pánové za zhodnocení. Tyhle mazdy se opravdu vizuálně povedly a předběhly ve vzhledu konkurenci tak o 5 let. Až cca loňské Focusy mají podobně hezké křivky. Je to škoda, na to mé ježdění nechci opravdu dávat 300 tisíc. Budu se muset holt podívat po nějakém Golfu nebo Pólu.

Inzerát mi taky přijde divný. Tohle je "majitel" co mi odpovídal lámanou češtinou, na kterou použil google translatro dle jeho slov, stránka taky nevypadá moc věřohodně co? :D https://joseflanger-dentalservices.com/ . Prý pracoval v ČR, kde ho i koupil. Nicméně nic "Kozel" si asi žádný cizinec taky nedá že jo.
 
No stránky na zubaře bez telefonního kontaktu, Rakousko - řecká klientela a web bez překladu.....
 
Pokud je pravdou co se v inzeratu pravi, tak je to dobry kup.. Neni nejlevnejsi..avsak zda se zachovala i opecovavana.. chce se to dojet podivat, zkontrolovat s nekym kdo tomu hovi a hlavne se poradne svezt. Shr3k pak pripadne za par korun prida znacnou porci koni i tociveho momentu

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
 
Ahoj všem,
po letech pokukování po Mazdách konečně uzrál čas na pořízení té vlastní. Sháním sedan 2013+ 2.0 benzín s výbavou revolution. Neměl by náhodou někdo tip? :)

Zaujal mě tento inzerát https://www.tipcars.com/mazda-3/sedan/benzin/mazda-3-2-0-skyactiv-revolution-50100518.html nezná ji náhodou někdo než se vydám na výlet? Díky moc!
To mám kousek 12 km :D ten bazar, ale jinak majitele toho auta neznám... mám možnost měřáku laku a je možnost auto omrknout. Zatím jsem nenarazil na členy z HK kraje, který by třeba taky mohl mrknout. Sám auto mám už rok a tak nějak už vím kam se kouknout a co kontrolovat. Čím více očí tím lepší, tak kdo je tu další kdo by pomohl:)
 
Přijde mi peklo drahá (realisticky: za necelých 400 jsem prodával dvouletou, Revolution, 165k se 70tkm ve stavu nové... A nebylo to že by šla prodat snadno), takže bych hodně hodně zkoumal stav. Za už brzy šestileté auto za cenu 2/3 tehdejšího nového bych čekal taky skoro stav nové, nebo bych spíš čekal výraznou slevu z inzerované ceny. Navíc tyhle první ročníky nebyly úplně prosté nějakých dětských problémů. Převodovka-synchrony, povrch volantu, výparníky klimy, klepání z uloženi nápravy a tlumičů, občas odešel Bose zesik, vzpěry víka u hatchbacku, myslím že taky ještě kondenzovala vlhkost u repro ve dveřích - zkoumal bych, jestli už neco z toho bylo řešené, protože pozdější díly už byly bezproblémové.
 
Poslední úprava:
Teda, díky moc za rychlé reakce a ochotu :blush: Auta a řízení mám opravdu ráda, ale určitě do toho nevidím zdaleka tolik, abych dokázala kvalitu konkrétního auta dobře zhodnotit. I v tom řízení se pořád považuju za začátečníka, jezdím málo a auto máme spíš pro radost, než že bychom ho potřebovali využívat nějak prakticky :)

To mám kousek 12 km :D ten bazar, ale jinak majitele toho auta neznám... mám možnost měřáku laku a je možnost auto omrknout. Zatím jsem nenarazil na členy z HK kraje, který by třeba taky mohl mrknout. Sám auto mám už rok a tak nějak už vím kam se kouknout a co kontrolovat. Čím více očí tím lepší, tak kdo je tu další kdo by pomohl:)

S dovolením napíšu soukromou zprávu, moc díky za nabídku!

Pokud je pravdou co se v inzeratu pravi, tak je to dobry kup.. Neni nejlevnejsi..avsak zda se zachovala i opecovavana.. chce se to dojet podivat, zkontrolovat s nekym kdo tomu hovi a hlavne se poradne svezt. Shr3k pak pripadne za par korun prida znacnou porci koni i tociveho momentu

To rozhodně, snad někdo pomůže :) I po těch úpravách už jsem pošilhávala a pročítala fórum, když jsem zjistila, že G165 v inzerátech prakticky vůbec není. Ono už tak to bude dost rozdíl oproti aktuální Ibize 1.4 63 kW v benzínu (první vlastní auto na rozježdění) a postupem času uvidíme. Díky!
 
Přijde mi peklo drahá (realisticky: za necelých 400 jsem prodával dvouletou, Revolution, 165k se 70tkm ve stavu nové... A nebylo to že by šla prodat snadno), takže bych hodně hodně zkoumal stav. Za už brzy šestileté auto za cenu 2/3 tehdejšího nového bych čekal taky skoro stav nové, nebo bych spíš čekal výraznou slevu.

Díky za reakci! To jsi prodával někdy nedávno tipuju ročník 2017 nebo něco staršího? Cenově toto odpovídá mému limitu (cca 350k). Takže myslíš, že by stálo za to počkat na nějakou novější v nabídce? Sice to ještě nesleduji tak dlouho, ale mám pocit, že těch výbav revolution zase tolik není a G165 skoro žádná (proto jsem z ní už slevila).
 
Prodával jsem v 6/2017 model 4/2015. G165 verze neexistovala v sedanu, jen hatchback. Myslím - zde na fóru kontroverzně - že 120k verze je pro život lepší díky delší převodovce (větší ticho na palubě, nižší spotřeba), ale ideál si u ní nechat třeba u uživatele shr3k "odemknout" ustřižený výkon, a je z toho 165k verze s delší převodovkou = bezva kombinace.

Nevěřil bych, že se za inzerovanou cenu prodá, nejde-li někdo konkrétně přesně po téhle kombinaci... Myslím že adekvátní by dnes bylo někde pod 300 tis, když nová stála cca 530. Navíc bych se určitě zaměřil třeba na tu převodovku, aby nešly ztěžka některé převody v různých otáčkách, zkontrolovat jestli silně chladí klima, rezonance reproduktorů v předních dveřích. Rez by ještě nikde na vnějších dílech karoserie být neměla, lehce jiná barva plastových a plechových dílů karoserie je naopak normální.

Zas tak moc se těch aut neprodává, takže čekání také může být dlouhé, zkusil bych prostě hledat problémy, i drobnosti, a smlouvat cenu dolů. Obecně myslím že pozdější modely, kolem 2017, měly pár věcí vyřešeno (úpravy převodovky, jiné výparníky klimy, snad i úpravu kompresoru) a pár věcí výbavy navíc.

Napadá mě, velká výhoda by byla, kdyby měla nově udělané brzdy nebo jejich dobrý stav, předek moc nevydrží a zadní kotouče rády reznou, jak při jízdě zahálí... cena není úplně lidová (cca 12k+ za obě nápravy) kdybys to chtěla řešit v autorizaku.
 
Poslední úprava:
Ta cena je dobrá - dobré kusy nebudou padat už moc na ceně - není důvod. Není to golf aby si člověk mohl vybírat z 10 kusů v každém bazaru a atmosférické motory jsou najednou velmi nedostatkové zboží. Prakticky stojí polovinu toho co by v té výbavě stála nová s horším podvozkem - auta teď dost podražila. Pokud bude v opravdu dobrém stavu neváhal bych. Facelift G165 v revolution výbavě mám a sám bych pod 400 neprodal. Za mě u G120 chybí třetí rychlostní stupeň a motor zabíjí což je škoda. G165 má kvalty poskládané líp ale nevím jak hluk - poface je udajně líp odhlučněna takže tam mi přijde G165 v pohodě
 
Ta cena je dobrá - dobré kusy nebudou padat už moc na ceně - není důvod. Není to golf aby si člověk mohl vybírat z 10 kusů v každém bazaru a atmosférické motory jsou najednou velmi nedostatkové zboží. Prakticky stojí polovinu toho co by v té výbavě stála nová s horším podvozkem - auta teď dost podražila. Pokud bude v opravdu dobrém stavu neváhal bych. Facelift G165 v revolution výbavě mám a sám bych pod 400 neprodal. Za mě u G120 chybí třetí rychlostní stupeň a motor zabíjí.

Tehdejší nová stala myslím 529 nebo 519, na novém autě máš nové pneu (tenkrát Michelin Pilot Sport ještě), nové brzdy... Prodejci tenkrát běžně dávali slevy na/pod 500, nebylo to tak nasponovane jak dnes.

Co se týká růstu cen aut, to se zatim tyka "novych" (nových, předváděcí, dvouleté), a ani tam to není že by cena ojetého vzrostla, spíš klesá trochu míň, cilovka pětiletých a nových se moc nepotkava, tak se ty ceny moc neovlivňují. Není to investiční nástroj :).

U šestiletého se začne časem ozývat rez, stárnutí materiálů (světlomety, hadice, repro, silentbloky), tzn. cena půjde v dalších letech ještě víc dolů.
 
Poslední úprava:
Rychle jsem zkouknul Mazda ihned, Tipcars a mobile.de, a určitě se dnes dá koupit 2016/2017 kolem 350k - nezapomínal bych zohlednit, že za inzerovanou cenu se neprodává takřka nic (vlastní zkušenost - v širší rodině kupujeme auta dost často :)). U aut za 370 - 380 bych čekal bez problémů slevu na 350.
 
Back
Top