• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

@Dragarta a máš to vyřešené https://www.mazdaklan.cz/threads/ma...sebring-aneb-ojetina-jakou-svet-nevidel.4305/ sice investice +50 tis, ale trochu větší jistota proti bazaru nebo dovozu ;)

Ta vypadá opravdu vymazleně, ale když já bych fakt ráda ten sedan :blush: Krásný kousek!

A ač to tak asi působí, tak zrovna na té červené barvě naopak netrvám :p

Stále hledám a nedočkavě refreshuji všechny známé inzertní servery, zpovídám šťastné majitele.... natěšení eskaluje :)
 
Mě osobně se taky líbí více sedan, takže bych se spokojil s G120, obzvláště teď, když bych ho mohl za pár korun "odemknout" u @shr3k a :)
Takže @Dragarta úplně chápu :)
 
Takže smíření s tím, že G165 nebude...

Mě osobně se taky líbí více sedan, takže bych se spokojil s G120, obzvláště teď, když bych ho mohl za pár korun "odemknout" u @shr3k a :)
Takže @Dragarta úplně chápu :)

Přesně tak, právě díky té možnosti odemčení výkonu se sedanu zatím nevzdávám :) Ale narozdíl od hatchbacků je jich fakt málo :/
 
Mě osobně se taky líbí více sedan, takže bych se spokojil s G120, obzvláště teď, když bych ho mohl za pár korun "odemknout" u @shr3k a

Já bych tě jen opravil, že kromě vyššího výkonu (který se projeví nad 4000 ot./min) dělá G165ku ne jen samotný motor, ale hlavně převodovka s krátkými kvalty. Já jsem v tom (G120) teda osobně nejel, ale jsou prý dlóóóuhé. Na normální ježdění po městě asi dobrý, ale to pak nepotřebuješ 165 koní. Na rychlou akceleraci a blbnutí na okreskách jedině origo G165. Samozřejmě, když chcete sedan, tak to jiná varianta není. Osobně jsem tenkrát nepochopil, proč se na sedan s 165 HP Japonci vykašlali... aspoň že teď už to napravili.
 
Já bych tě jen opravil, že kromě vyššího výkonu (který se projeví nad 4000 ot./min) dělá G165ku ne jen samotný motor, ale hlavně převodovka s krátkými kvalty. Já jsem v tom (G120) teda osobně nejel, ale jsou prý dlóóóuhé. Na normální ježdění po městě asi dobrý, ale to pak nepotřebuješ 165 koní. Na rychlou akceleraci a blbnutí na okreskách jedině origo G165. Samozřejmě, když chcete sedan, tak to jiná varianta není. Osobně jsem tenkrát nepochopil, proč se na sedan s 165 HP Japonci vykašlali... aspoň že teď už to napravili.
Tak Japonci se na G165 sedan nevykaslali, ale k nam do CR se proste nedostal.

Jinak pokud si clovek radi padly sam, tak i ta delsi prevodovka ve stock verzi G120 s AT je po zvyseni vykonu od Shr3ka.. vice nez dostatecne pruzna.. spise az moc pruzna hlavne na 3 a 4ku

Odesláno z mého COL-L29 pomocí Tapatalk
 
No, kdo chce nedrhnoucí krátkou převodovku do 120k, ať si koupí z Allegra ze 165k verze min od čísla 5TH0623676 (5 = 2015, TH, 06 = měsíc, 23676 pořadové číslo). Kolem 8-10 tis. Kč.
 
Pořád je u G120 ta trojka někde do 170, což jí zabíjí neskutečným (a hlavně hrozně zbytečným) způsobem.
 
Mam G120 a na bezne vozenie je super da sa s nou aj vyblbnut ale jasne viem si predstavit aj lepsie pruzne zrychlenie keby 3 bola do 130-140 a 4 stupen 170. Je to citit hlavne pri predbiehani okolo 80 km/h ked 2 je uz orezana a 3 je dlha. 5 a 6 prevodvy stupen moze ostat ako je. Na dialnici 6 toci optimalne otacky. Ale ked budem mat cestu do ciech veruze sa asi zastavim po novu mapu :)

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Jen pro zajimavost, prevodovka je stejna v G120 i 165 (krome jednicky) - rozdil je pouze v diferencialu. Aspon podle dat, ktera jsem nasel.
165:
C1D91212-D664-4338-B638-961CD23E464F.jpeg

120:
768D75DF-5308-4EA4-874D-F7F799F2C2F0.jpeg
 
Myslis v stalom prevode ktory je vyssi pri G120 a z toho vyplývajú aj celkovo dlhsie prevody.

Odoslané z SM-A520F pomocou Tapatalku
 
Jen pro zajimavost, prevodovka je stejna v G120 i 165 (krome jednicky) - rozdil je pouze v diferencialu. Aspon podle dat, ktera jsem nasel.
165:
Zobrazit přílohu 28161

120:
Zobrazit přílohu 28162
Pro případné zájemce o zkrácení převodovky rozpad dílů s cenami (i proto se spíš vyplatí pro drhnoucí převodovky v BM sehnat výše uvedenou převodovku jetou). Pak lze samozřejmě i příslušně namapovat pedál plynu.
 

Přílohy

  • M3trans1.pdf
    425,3 KB · Zobrazení: 27
  • M3trans2.pdf
    315,9 KB · Zobrazení: 8
  • M3trans3.pdf
    246,8 KB · Zobrazení: 7
Jj pravdu má ;)
To já samozřejmě vím, že je u G165 kratší převodovka, i přesto bych radši sedan, odemkl výkon a občas bych si pro tu dynamiku a zábavu došel nad ty 4000 otáček no :) se svou aktuální mazdou se v tomto pásmu otáček pohybuju každou chvilku. Já bych to měl akorát složitější v tom, že bych chtěl sedan a pouze s manuálem :) ale to je jen takové bychaření :)
 
Back
Top