- 3 506
@Dragarta a máš to vyřešené https://www.mazdaklan.cz/threads/ma...sebring-aneb-ojetina-jakou-svet-nevidel.4305/ sice investice +50 tis, ale trochu větší jistota proti bazaru nebo dovozu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Já si za tím autem naprosto stojím, takže jistota zaručená@Dragarta a máš to vyřešené https://www.mazdaklan.cz/threads/ma...sebring-aneb-ojetina-jakou-svet-nevidel.4305/ sice investice +50 tis, ale trochu větší jistota proti bazaru nebo dovozu
@Dragarta a máš to vyřešené https://www.mazdaklan.cz/threads/ma...sebring-aneb-ojetina-jakou-svet-nevidel.4305/ sice investice +50 tis, ale trochu větší jistota proti bazaru nebo dovozu
když já bych fakt ráda ten sedan
Takže smíření s tím, že G165 nebude...
Mě osobně se taky líbí více sedan, takže bych se spokojil s G120, obzvláště teď, když bych ho mohl za pár korun "odemknout" u @shr3k a
dělá G165ku ne jen samotný motor, ale hlavně převodovka s krátkými kvalty
Tak Japonci se na G165 sedan nevykaslali, ale k nam do CR se proste nedostal.Já bych tě jen opravil, že kromě vyššího výkonu (který se projeví nad 4000 ot./min) dělá G165ku ne jen samotný motor, ale hlavně převodovka s krátkými kvalty. Já jsem v tom (G120) teda osobně nejel, ale jsou prý dlóóóuhé. Na normální ježdění po městě asi dobrý, ale to pak nepotřebuješ 165 koní. Na rychlou akceleraci a blbnutí na okreskách jedině origo G165. Samozřejmě, když chcete sedan, tak to jiná varianta není. Osobně jsem tenkrát nepochopil, proč se na sedan s 165 HP Japonci vykašlali... aspoň že teď už to napravili.
Na Kladně mají bílou M3 Attraction sedan u V-Group za 290 tisíc, najeto 125 000 km.
Pro případné zájemce o zkrácení převodovky rozpad dílů s cenami (i proto se spíš vyplatí pro drhnoucí převodovky v BM sehnat výše uvedenou převodovku jetou). Pak lze samozřejmě i příslušně namapovat pedál plynu.Jen pro zajimavost, prevodovka je stejna v G120 i 165 (krome jednicky) - rozdil je pouze v diferencialu. Aspon podle dat, ktera jsem nasel.
165:
Zobrazit přílohu 28161
120:
Zobrazit přílohu 28162
Vypadá pěkně, zjisti VIN.Tu už byl omrknout tchán a prý je hodně jetá...
Teď mi čistě podle parametrů vychází z inzerátů nejlíp asi tato, ale Áčka asi podporovat nechci, nemám s nima dobrou zkušenost. https://www.tipcars.com/mazda-3/sedan/benzin/mazda-3-2-0-i-automat-cr-1-maj-7040505.html
To já samozřejmě vím, že je u G165 kratší převodovka, i přesto bych radši sedan, odemkl výkon a občas bych si pro tu dynamiku a zábavu došel nad ty 4000 otáček no se svou aktuální mazdou se v tomto pásmu otáček pohybuju každou chvilku. Já bych to měl akorát složitější v tom, že bych chtěl sedan a pouze s manuálem ale to je jen takové bychařeníJj pravdu má