- 3 506
Asi bych nové technologie v BP oželel a šel do předchozí 121 kW bez vypínání válců. Dětské nemoci BP má (vrzajici interiér, víčko nádrže apod.). Design je otázkou vkusu, za mne interiér ano, ale exteriér se mi spíš líbí víc u předchozích M3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mě se taky exteriér předchozí generace (ať už před faceliftem nebo po) hodně líbí.Asi bych nové technologie v BP oželel a šel do předchozí 121 kW bez vypínání válců. Dětské nemoci BP má (vrzajici interiér, víčko nádrže apod.). Design je otázkou vkusu, za mne interiér ano, ale exteriér se mi spíš líbí víc u předchozích M3
To je pro mě taky ideální kombinace, ale co tak sleduji trh tak jich moc na prodej není. Většinou se jedná o verze 88 kW. Teď jsem narazil na 2 kousky ve výbavě Takumi v pěkné barvě (např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18742413?goFrom=list), ale nechci dělat kompromis ohledně výkonu. Na koupi moc nespěchám, tak budu sledovat nabídku a čekat na správný kousek.BN 165 2017 jasná volba...
Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
Chce to se poohlédnout na větším trhu.Mě se taky exteriér předchozí generace (ať už před faceliftem nebo po) hodně líbí.
To je pro mě taky ideální kombinace, ale co tak sleduji trh tak jich moc na prodej není. Většinou se jedná o verze 88 kW. Teď jsem narazil na 2 kousky ve výbavě Takumi v pěkné barvě (např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18742413?goFrom=list), ale nechci dělat kompromis ohledně výkonu. Na koupi moc nespěchám, tak budu sledovat nabídku a čekat na správný kousek.
Každopádně díky za reakce.
To přeci nemusíš, koupíš dobrou výbavu a odemkneš výkon https://www.mazdaklan.cz/threads/od...skyactiv-d-chiptuning-i-pro-rf-r2-lf-l5.4113/nechci dělat kompromis ohledně výkonu
Tak to jsou krásné kousky. Musel bych teda najít někoho kdo by mi auto dovezl do ČR sám bych si na to netroufl. Na pár firem jsem už narazil. Nemá tady někdo nějaké zkušenosti s dovozem auta? Pro mě by to byla úplně nová zkušenost a mám celkem z ní obavy. Na druhou stranu ten výběr a krása těch aut by za ten risk stála.Chce to se poohlédnout na větším trhu.
To jsem už taky pročítal. Ale nevím jestli to teď říkám dobře, ale verze s 121 kw má převodovku s kratšími převody pokud se nemýlím? Nemohu teda posoudit jaký je teda výsledný rozdíl mezi 121 kw verzí a 88 kw s odemčeným výkonem, pokud by rozdíl nebyl nijak velký, tak by nebylo o čem uvažovat. Koupit slabší, ale vybavenější verzi a potom odemknout výkon.To přeci nemusíš, koupíš dobrou výbavu a odemkneš výkon https://www.mazdaklan.cz/threads/od...skyactiv-d-chiptuning-i-pro-rf-r2-lf-l5.4113/
"Tuknute" — tezko rict, jak to s tim tuknutim bylo; oboje kola, ktery jsou videt na fotce, jsou neoriginal (nejlevnejsi alu model Dezent a nejlevnejsi alu model Borbet). Coz je dost divny a vyhnul bych se tomu hned... Kdyby auto prislo pri nehode o jeden disk, coz si tak pri mestskem tuknuti do jednoho blatniku umim s velkou davkou fantazie predstavit (a vetsi nehodu bychom asi nikdo nechteli), ten jeden zniceny se dal urcite koupit o dost levneji, nez cela sada Dezentu nebo Borbetu. Prijde mi to dost drahy, vzhledem k tomu ze to ani vybavovy stupen Revolution... tahle nova stala pred 6 lety max cca 470 tis Kc vc DPH (vc metalizy, kterou ale vetsinou kazdy dostal zadarmo), jen pro predstavu.
je asi ta nejsprávnější myšlenka u obou dvou.... Teda alespoň za mne Jinak ta bílá za tu cenu vypadá hezky, ale chce to vidět na živo + servisní historie ++...Ale stejne bych byl hodne opatrny.
Předfacelift ale už EURO 6, výbava jak píše Revolution, vyrobeno 27.06.2014, prodáno 23.08.2014 a servisováno celou dobu v CB Auto, 4121 km olej, kontroly 14, 26, 35, naposled 30.07.2018 41249 km.Ahoj Mazďáci, nedávno jsem narazil na až moc zvláštní kousky. Chtěl bych vaší radu. Konkrétně se jedná o tento kus od Zlína (https://auto.bazos.cz/inzerat/120599217/mazda-3-20-g165-revolution.php), kompletně český kus a podle free cebii tam není ani záznam o likvidaci nehody. Ale je podezřele levný na to, že má přední i zadní parkovačky, což většinou byly větší výbavy.
Ahoj Mazďáci, nedávno jsem narazil na až moc zvláštní kousky. Chtěl bych vaší radu. Konkrétně se jedná o tento kus od Zlína (https://auto.bazos.cz/inzerat/120599217/mazda-3-20-g165-revolution.php), kompletně český kus a podle free cebii tam není ani záznam o likvidaci nehody. Ale je podezřele levný na to, že má přední i zadní parkovačky, což většinou byly větší výbavy.
Další kousek je tohleto (https://auto.bazos.cz/inzerat/120622845/mazda-3-20i-20141majorigkm-hezky-stav-autanova-cena.php), dovoz z Německa, asi slabší výbava, nemá přední parkovačky, výkon je taky menší a bylo prý ťuknuté. Ale zde chce podle mě docela majlant na tu výbavu a bouchnutí. Kdyby tu byl někdo z Ostravy, kdo by se se mnou na ní zašel podívat, byl bych moc vděčný, nicméně 295 bych za ní asi nedal. Díky za rady
Ahoj tak u to prvni auto je mi tak trochu zname. Cca pred rokem a pul jsem se na nej byl (alespon podle vinu) podivat. Bylo to kousek od Vimperka. Jinak auto melo meneny blatnik a plast mezi svetly, (ktery byl, dle informace jen odreny). Snad ti to pomuze.