• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

Asi bych nové technologie v BP oželel a šel do předchozí 121 kW bez vypínání válců. Dětské nemoci BP má (vrzajici interiér, víčko nádrže apod.). Design je otázkou vkusu, za mne interiér ano, ale exteriér se mi spíš líbí víc u předchozích M3
 
BN 165 2017 jasná volba...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Asi bych nové technologie v BP oželel a šel do předchozí 121 kW bez vypínání válců. Dětské nemoci BP má (vrzajici interiér, víčko nádrže apod.). Design je otázkou vkusu, za mne interiér ano, ale exteriér se mi spíš líbí víc u předchozích M3
Mě se taky exteriér předchozí generace (ať už před faceliftem nebo po) hodně líbí.
BN 165 2017 jasná volba...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
To je pro mě taky ideální kombinace, ale co tak sleduji trh tak jich moc na prodej není. Většinou se jedná o verze 88 kW. Teď jsem narazil na 2 kousky ve výbavě Takumi v pěkné barvě (např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18742413?goFrom=list), ale nechci dělat kompromis ohledně výkonu. Na koupi moc nespěchám, tak budu sledovat nabídku a čekat na správný kousek.

Každopádně díky za reakce.
 
Mě se taky exteriér předchozí generace (ať už před faceliftem nebo po) hodně líbí.

To je pro mě taky ideální kombinace, ale co tak sleduji trh tak jich moc na prodej není. Většinou se jedná o verze 88 kW. Teď jsem narazil na 2 kousky ve výbavě Takumi v pěkné barvě (např. https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18742413?goFrom=list), ale nechci dělat kompromis ohledně výkonu. Na koupi moc nespěchám, tak budu sledovat nabídku a čekat na správný kousek.

Každopádně díky za reakce.
Chce to se poohlédnout na větším trhu.
 
Chce to se poohlédnout na větším trhu.
Tak to jsou krásné kousky. Musel bych teda najít někoho kdo by mi auto dovezl do ČR sám bych si na to netroufl. Na pár firem jsem už narazil. Nemá tady někdo nějaké zkušenosti s dovozem auta? Pro mě by to byla úplně nová zkušenost a mám celkem z ní obavy. Na druhou stranu ten výběr a krása těch aut by za ten risk stála.
 
To jsem už taky pročítal. Ale nevím jestli to teď říkám dobře, ale verze s 121 kw má převodovku s kratšími převody pokud se nemýlím? Nemohu teda posoudit jaký je teda výsledný rozdíl mezi 121 kw verzí a 88 kw s odemčeným výkonem, pokud by rozdíl nebyl nijak velký, tak by nebylo o čem uvažovat. Koupit slabší, ale vybavenější verzi a potom odemknout výkon.
 
Záleží na tom, co si představuješ pod pojmem odemknout. Samozřejmě lze vzít mapu pedálu plynu ze 165k a implantovat do 120k, tím se zbavíš toho uříznutého vrcholu, ale krátkou převodovku to nenahradí. Jiná kapitola jsou potom samozřejmě "nesériové" mapy od ATM, OrangeVirus, DISItune...

Dovozy se tu řeší stále, stačí vyhledat slovo dovoz. M.j. dováží i zdejší člen...
 
No uvidíme. Hlavně jsem v žádné mazdě 3 ještě pořádně nejel, tak možná by mi fakt stačila ta 88 kw verze, která by se teda poté trochu poladila, ale zase by jsem si říkal jaký by to asi bylo s tou 165k (v tom Německu by se dalo vybrat).
No mám o čem přemýšlet.
 
Tak jsem se dneska poprvé svezl Mazdou 3. Konkrétně se jednalo o mazdu 3 BN 88 kw v krásné bílé perleti výbava - Klima TOP (omlouvám se jestli jsem napsal nějakou blbost) cca 27000 km 1. majitel - dovoz z Německa. Testovací jízda probíhala okolo Zlína (Fryšták - Mladcová atd). No musím uznat, že co se jízdních vlastností týče, tak mě to auto upřímně řečeno dostalo. Srovnání s mým současným Golfem:
Motor - krásně se točí, pěkný zvuk, okamžitá reakce na plynový pedál.
Řízení - větší cit od volantu a celkově lepší pocit s řízení - užíval jsem si ježdění po okreskách
Podvozek - pohodlnější je asi Golf, ale Mazda celkově vítězí
Řazení - perfektní "řadička" a její krátké dráhy (je to prostě radost)
Interiér - celkem se mi zalíbil (hlavně volant mi přijde menší než na fotkách)

Takže celkově vzato jsem si jen potvrdil to co jsem od auta čekal (měl jsem strach aby mě můj "idol" nezklamal, ale nestalo se).
Jediným minusovým bodem byla cena auta (469 000) což je pro mě v současnosti trochu moc.
Musím touto cestou pochválit pana Kadlčíka z Auto efekt Zlín, za příkladné jednání a skvělí pokec během testovací jízdy.
No abych to uzavřel, utvrdil jsem se v tom, že by mi stačila verze 88 kW, která by se trochu případně doladila.
Zkusím ještě počkat na další kousky, které se naskytnout, došetřím nějaký peníz a věřím, že do konce roku (jestli se situace v práci nějak dramaticky nezhorší) se stanu majitelem mazdy i klanu.
 
Ahoj Mazďáci, nedávno jsem narazil na až moc zvláštní kousky. Chtěl bych vaší radu. Konkrétně se jedná o tento kus od Zlína (https://auto.bazos.cz/inzerat/120599217/mazda-3-20-g165-revolution.php), kompletně český kus a podle free cebii tam není ani záznam o likvidaci nehody. Ale je podezřele levný na to, že má přední i zadní parkovačky, což většinou byly větší výbavy.
Další kousek je tohleto (https://auto.bazos.cz/inzerat/120622845/mazda-3-20i-20141majorigkm-hezky-stav-autanova-cena.php), dovoz z Německa, asi slabší výbava, nemá přední parkovačky, výkon je taky menší a bylo prý ťuknuté. Ale zde chce podle mě docela majlant na tu výbavu a bouchnutí. Kdyby tu byl někdo z Ostravy, kdo by se se mnou na ní zašel podívat, byl bych moc vděčný, nicméně 295 bych za ní asi nedal. Díky za rady
 
Poslední úprava moderátorem:
"Tuknute" — tezko rict, jak to s tim tuknutim bylo; oboje kola, ktery jsou videt na fotce, jsou neoriginal (nejlevnejsi alu model Dezent a nejlevnejsi alu model Borbet). Coz je dost divny a vyhnul bych se tomu hned... Kdyby auto prislo pri nehode o jeden disk, coz si tak pri mestskem tuknuti do jednoho blatniku umim s velkou davkou fantazie predstavit (a vetsi nehodu bychom asi nikdo nechteli), ten jeden zniceny se dal urcite koupit o dost levneji, nez cela sada Dezentu nebo Borbetu. Prijde mi to dost drahy, vzhledem k tomu ze to ani vybavovy stupen Revolution... tahle nova stala pred 6 lety 437'300 tis Kc vc DPH vc metalizy, kterou ale vetsinou kazdy dostal zadarmo... jen tak pro predstavu (Revolution se 121 kW a metalizou 527'300 a vyse). V CR slo nejspis o druhou nejnizsi vybavu Challenge, i bez LED sviceni, Nemci meli jinak pojmenovane vybavove stupne a nejake detaily odlisne.
 
Poslední úprava:
"Tuknute" — tezko rict, jak to s tim tuknutim bylo; oboje kola, ktery jsou videt na fotce, jsou neoriginal (nejlevnejsi alu model Dezent a nejlevnejsi alu model Borbet). Coz je dost divny a vyhnul bych se tomu hned... Kdyby auto prislo pri nehode o jeden disk, coz si tak pri mestskem tuknuti do jednoho blatniku umim s velkou davkou fantazie predstavit (a vetsi nehodu bychom asi nikdo nechteli), ten jeden zniceny se dal urcite koupit o dost levneji, nez cela sada Dezentu nebo Borbetu. Prijde mi to dost drahy, vzhledem k tomu ze to ani vybavovy stupen Revolution... tahle nova stala pred 6 lety max cca 470 tis Kc vc DPH (vc metalizy, kterou ale vetsinou kazdy dostal zadarmo), jen pro predstavu.

Díky za info, taky si to myslím. Zkusím poprosit někoho z Mazdy, jestli by mohl mrknout co to bylo a jak se to opravovalo. Tím, že to je i tady v Ostravě tak zajet do Mazdy na kompletní kontrolu stavu asi taky nebude od věci. Plus ta cena je opravdu extrémně nahoře za takhle staré auto s takovou výbavou. Dělal jsem si seznam asi 40 mazd co se nabízí teď v českém bazarovém světě a cela 200k za takové auto je hodně nízká. Alespoň podle mě. Díky moc za rychlou odpověď.
 
Tech 200 je na druhou stranu opravdu podivne nizkych. Ale jak jsem tu pred casem psal, v roce 2017 jsem prodaval dvouapulletou 3 Revolution 121kW taky v bile perletove, stav nove + navic 16" zimaky s disky, novy koberce, navigace, a v soukrome inzerci s propagaci vsude mozne (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn) se mi ji nepodarilo prodat za 400 = po mesici doslova nula nabidek. Mel jsem ale domluveny dobry vykup, 390, protoze jsem bral novou, a Mazda prodejce ji pak za 400 udal (holt lidi nechteji moc kupovat primo, boji se; radsi to koupi ojety z autorizaku). Nicmene myslim, ze kdybych ji tenkrat chtel prodat osobne a spechal, musel bych jit treba na 350... no a tak si umim predstavit, ze pokud nekoho opravdu hodne tlaci cas a penize, mohl by se u sestilete nekam k tem 200 snizit. Ale stejne bych byl hodne opatrny. Mnozi clenove Mazdaklanu se me tu snazili presvedcit, ze dnes se auta prodavaji za vyrazne vic, nez tehdy, takze nevim...
 
Ahoj Mazďáci, nedávno jsem narazil na až moc zvláštní kousky. Chtěl bych vaší radu. Konkrétně se jedná o tento kus od Zlína (https://auto.bazos.cz/inzerat/120599217/mazda-3-20-g165-revolution.php), kompletně český kus a podle free cebii tam není ani záznam o likvidaci nehody. Ale je podezřele levný na to, že má přední i zadní parkovačky, což většinou byly větší výbavy.
Předfacelift ale už EURO 6, výbava jak píše Revolution, vyrobeno 27.06.2014, prodáno 23.08.2014 a servisováno celou dobu v CB Auto, 4121 km olej, kontroly 14, 26, 35, naposled 30.07.2018 41249 km.
 
Ahoj Mazďáci, nedávno jsem narazil na až moc zvláštní kousky. Chtěl bych vaší radu. Konkrétně se jedná o tento kus od Zlína (https://auto.bazos.cz/inzerat/120599217/mazda-3-20-g165-revolution.php), kompletně český kus a podle free cebii tam není ani záznam o likvidaci nehody. Ale je podezřele levný na to, že má přední i zadní parkovačky, což většinou byly větší výbavy.
Další kousek je tohleto (https://auto.bazos.cz/inzerat/120622845/mazda-3-20i-20141majorigkm-hezky-stav-autanova-cena.php), dovoz z Německa, asi slabší výbava, nemá přední parkovačky, výkon je taky menší a bylo prý ťuknuté. Ale zde chce podle mě docela majlant na tu výbavu a bouchnutí. Kdyby tu byl někdo z Ostravy, kdo by se se mnou na ní zašel podívat, byl bych moc vděčný, nicméně 295 bych za ní asi nedal. Díky za rady

Ahoj tak u to prvni auto je mi tak trochu zname. Cca pred rokem a pul jsem se na nej byl (alespon podle vinu) podivat. Bylo to kousek od Vimperka. Jinak auto melo meneny blatnik a plast mezi svetly, (ktery byl, dle informace jen odreny). Snad ti to pomuze.
 
Ahoj tak u to prvni auto je mi tak trochu zname. Cca pred rokem a pul jsem se na nej byl (alespon podle vinu) podivat. Bylo to kousek od Vimperka. Jinak auto melo meneny blatnik a plast mezi svetly, (ktery byl, dle informace jen odreny). Snad ti to pomuze.

Zadal jsem VIN do googlu a už se o tu loni řešilo : https://autonoto.cz/mazda/3/hatchback/benzin/306444

Asi fakt too good to be true.. :/
 
Tak meila s žádostí o prohlídku napsat může, pokud se chce pobavit...
U mně to ale byla seriózní nabídka.
 
Back
Top