• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

to červené takumi - vzhledem k roku výroby, výbavě a motoru, je to nejlevnější nabídka na trhu.
 
...a přitom na něm majitel moc peněz za ty čtyři roky neztratil, pokud dobře koupil. Win-win situace! :)
 
Ale teď koukám, že je to nějaké podezřelé, protože cena dnes padla na 260, což už se nezdá ani mně, ani tak razantní snížení brzy po vystavení. Cena tam totiž byla 300. Další podvodník?

Letos v březnu to bylo na sauto.cz za 364 tis; podezřelé je už i to, že u nového inzerátu je pořád stejný nájezd (po 3 měsících? Dost bych se divil...). Jiný telefon, chybějící detailní popis. Fotky ořezané ty původní z Sauto.cz.

Tak se zdá, že se nějak začínají množit značně podezřelé inzeráty na Mazdy.
 
Poslední úprava:
jj, někdo okopčil fotky, detaily a teď nabízí stejné auto, ale vyleze z toho záloha dopředu nebo podobně.... se to fakt množí teď.
 
Na to jsem narazil několikrát taky. Různá auta, ne jen Mazdy. Ale to člověk odhalí hned. Se divím, že jsou ty lidi pořád tak naivní :)
 
Jojo diky, je to podvodnik. Tez jsem si vsiml ze snizil cenu ataky telefon je stejne nedostupny jako ten predtim..... Mam na to docela pech.. No tak mi zbyva nemecko.... Diky za varovani
 
jo na sauto se inzeraty kopiruji, taky uz jsem tak narazil na zajimavou mazdu (DJ) s "nemluvim cesky" majitelem...a pak nasel original inzerat za dvojnasobek
 
U toho takumi jsem mel zbystrit hned. Mam databazi fostupnych trojek od 3/2020 a ten vin uz tam byl... Ale mrzi me to hodne. Pro mladou by ta parkovaci kamera byla super
 
Ta parkovací kamera je to nejmenší - snad všechny trojky mají přípravu, takže stačí koupit za litr kameru a nacvaknout.
 
A funguje to dobre? Jakoze na tom displeji? I viditelnost je dobra? Ted jsem jeste videl tohle: https://auto.bazos.cz/inzerat/121653351/mazda-3-20i-attraction.php. Je to likvidovane uz nekdy v minulosti pojistovnou a je tam zase az moc nizka cena. Bylo to nabizene uz v loni v rijnu takze dalsi podvodnik? Dle free cebii jsou kilometry vedene pravidelne, ale servisni zaznamy zacinaji az po cca 3 letech. Coz bych cekal nejake garancky drive
 
Ještě jednou bych ráda všem moc poděkovala za ochotu a rady k nákupu :) Dnes jsme ji v Táboře vyzvedli, pak jsme to vzali pořádně naokolo domů a jsem z ní fakt nadšená. Neskutečný skok proti našemu autu a řízení mě baví zase ještě o něco víc :)

A už mám dlouhý seznam, co ještě dokoupit a poladit, aby nám dlouho sloužila.
2ZThkNTBiLmpwZyIsIndpZHRoIjoiPD0xMjgwIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmltYWdlLm9wZXJhdGlvbnMiXX0.jpg
 
Ahoj, díky za rady, ještě jsem se chtěl zeptat, jak jsou na tom xenony? Slyšel jsem, že musí mít ostřikovače světel a že žerou fest kapaliny. Co je v tom pravdy a musí tam vůbec ty ostřiky být? A jak je to s případnou změnou jazyka do češtiny z němčiny? Myslím všechny hlášení, menu, texty na kameře nebo navigaci a tak
 
Ahoj, díky za rady, ještě jsem se chtěl zeptat, jak jsou na tom xenony? Slyšel jsem, že musí mít ostřikovače světel a že žerou fest kapaliny. Co je v tom pravdy a musí tam vůbec ty ostřiky být? A jak je to s případnou změnou jazyka do češtiny z němčiny? Myslím všechny hlášení, menu, texty na kameře nebo navigaci a tak

No na trojce jsou od výbavy Attraction Bi-xenony a ostřikovače, kapalinu to žere určitě, kolik to nevím zase tak často neostřikuju:)
Xenony musí mít vždy ostřikovače, protože když se zašpiní, světlo z nich se rozptyluje a mají i automatický systém výškového naklápění podle aktuálního zatížení auta.
Nastavení jazyka je v menu, nastavuje se jazyk menu a potom jazyk hlasových příkazů ( ten funguje jen pokud je nastaven na angličtinu), pak je ovšem i případná navigace v angličtině. Pokud je vše nastavené na češtinu, tak je menu v CZ navigace i hlas v CZ, ale hlasové ovládáni nefunguje.
 
Ahoj Mazdáci, poprosil bych Vás o radu. Chystám se do Německa, a z mnou oslovených aut se mnou komunikují tihleti:
https://www.mazda.de/gebrauchtwagen...eQdcXk/?cal=classic&akm=10000&dpm=1125&mat=60 - zde je první servis až po 19t kilometrech (je to bezpečné? neovlivní to záběh motoru?) a od 50t chybí historie - prý se to servisovalo u soukromníka. Je to ale autorizák, a dávají na to prý garanci...
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=300183032&source=email
https://www.autoscout24.cz/nabidky/...49b318b-3b69-4824-9629-8beb8c2bd7e9?cldtidx=5 ale to je sedan. Upřednostňoval bych spíš hatchback. Napadá vás nějaký fígl, jak stlačit u těchto aut cenu dolů?
 
Tak Cenu už prý stlačit nechcou...ale mám docela strach z toho prvního dlouhého nájezdu - hádám, že zde ty servisní intervaly nebyly drženy na 15000 ale opravdu správných 20t kilometrů. Ale to bych měl poznat při testovací jízdě ne?
 
Najezdu 110tkm nebo dodrzenych predpisovych servisnich intervalu 20tkm bych se az tak nebal, zvlast u auta, co ty kilometry najelo takhle rychle (je to spec. vybava Takumi, takze nejspis max 4 roky stara; vypada to, ze pred faceliftem, takze asi 2016 - nejak na tom webu nevidim rok/mesic do provozu; EDIT: uz vidim, 9/2016). Servis u soukromnika taky muze znamenat jeste lepsi olej, jako tady meni plno lidem z fora Max, takze tezko to nejak smahem odsuzovat... ideal kdyby byly nejaky faktury nebo cislo na servis, kde se to delalo, a zavolat.

Najezd 110tkm je u ctyrletyho auta furt skoro jako kdyby to auto bylo novy, pokud se o to majitel staral.

Na co bych se u toho pak mrknul (zeptal prodejce) - jaky to ma gumy, a jaky tam daval kotouce a desky. Oboji uz bude urcite po vymene, a napovi to, jestli to byl setrilek, nebo peclivka.
 
Back
Top