Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Pozor jen na EGR a korozi, jinak úsporné auto.Ahoj lidi,
chtěl bych dceři koupit její první auto,prosím poraďte.
Našli jsme tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18620521
Děkuji
Pěkné auto, určitě bych o něm uvažoval. Euro 5. Není to jako tuzemský látkový Revolution, ale krátká převodovka je fajn. V Německu je pěkná Sports-Line za 9950 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDINGV záloze mám ještě tohle - je to dražší a ještě čerstvě dovezené z Dánska tak nevím nevím...Výbava je slabší, ale motor je výkonější a výroba i nájezd podobný.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18719769
Pozor jen na EGR a korozi, jinak úsporné auto.
Pěkné auto, určitě bych o něm uvažoval. Euro 5. Není to jako tuzemský látkový Revolution, ale krátká převodovka je fajn. V Německu je pěkná Sports-Line za 9950 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
Zase jako rozhodně je snazší přidat výkon 88 kW než shánět bixenony a vše potřebné z Allegra.
Sports-Liny do 12000 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
Nic, jen že se rád zanáší karbonem, někdy pomůže ultrazvuk atp., jindy je potřeba nový. Kritická je kilometráž právě kolem 150. Blatníky a spojení vnitřní a vnější části, spodní hrany dveří, spodní část předního blatníku a prahu, pokud auto nemá zástěrky.Dík za koment,
teď u toho s dcerou sedíme a zatracovali jsme Mazdaclub, že za 2dny nám nebyl nikdo schopen poradit, tak googlíme jak blázni a přišel tvůj koment. Doma máme starší BMW a tam se EGR ventil nechal nějak obejít, je to u této Mazdy velký problém nebo jak zjistit funkčnost? Ještě prosím u té koroze kde hledat nejpostiženější místa u tohoto vozu?
Pěkné auto, určitě bych o něm uvažoval. Euro 5. Není to jako tuzemský látkový Revolution, ale krátká převodovka je fajn. V Německu je pěkná Sports-Line za 9950 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
Zase jako rozhodně je snazší přidat výkon 88 kW než shánět bixenony a vše potřebné z Allegra.
Ta cena se slevou je jen v případě jejich financování, kdy to auto pak zaplatíš na splátkách dvakrát - na to pozor
Ano, víc se mi i chlapovi líbí sedan. Hatchback máme teď (úplně jiné auto) a nemůžu se ubránit dojmu, že tomu autu něco chybí I když je to praktické, o tom žádná.Proč sedan? Víc se líbí?
Nasměrujete mě prosím, jestli je tady nebo jinde nějaké fórum s více informacema, jak to celé probíhá?
Rakar v případě Mazdy velice "vlažná" odezva, kdyby nějaký zánovní wágenek to je jiná . Vlastní zkušenost. Doporučuju Mazda Wagnerová Tábor.U nás je slušná firma co se zabývá dovozem novějších aut z Německa a probíhá to takto https://rakar.cz/dovoz-aut-z-nemecka-v-otazkach-a-odpovedich/