• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

S tím posledním inzerátem jsem se přehlédla, automat spíše nechci. Ten by byl sice pohodlný, ale asi bych se trochu nudila.

Musím poděkovat členovi @mazduch za včerejší předváděčku jeho Mazdy a zodpovězení dotazů. Nádhera bez pochyb :)
 
Ahoj lidi,
sháním ojetou Mazdu 3 už ve Skyaktivu v manuálu s benzínem. Myslím, že vzhledem k tomu, že nejezdím po dálnicích tak je mi jedno, která výkonová varianta z těch 2 litrů. Byl bych i ochoten přimhouřit oko nad sedanem i nad barvou vozu. Jde mi hlavně o spolehlivost a pokud možno ať to není bourané. Bouchlé světlo bych asi neřešil.
chtěl jsem se vás zeptat na názor nebo zkušenost pokud jí někdo měl či byl omrknout - https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18720730
V záloze mám ještě tohle - je to dražší a ještě čerstvě dovezené z Dánska tak nevím nevím...Výbava je slabší, ale motor je výkonější a výroba i nájezd podobný.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18719769
Prosím poraďte, pokud nedoporučíte ani jedno, zkusím asi ještě mrknout na Německé bazary. Díky
 
@ruckin Není třeba mhouřit oko, jen se hezky koukej na hatchbacky :p
Ten první už je fuč...
 
Ahoj lidi,
chtěl bych dceři koupit její první auto,prosím poraďte.
Našli jsme tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18620521
Děkuji
Pozor jen na EGR a korozi, jinak úsporné auto.

V záloze mám ještě tohle - je to dražší a ještě čerstvě dovezené z Dánska tak nevím nevím...Výbava je slabší, ale motor je výkonější a výroba i nájezd podobný.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18719769
Pěkné auto, určitě bych o něm uvažoval. Euro 5. Není to jako tuzemský látkový Revolution, ale krátká převodovka je fajn. V Německu je pěkná Sports-Line za 9950 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
Zase jako rozhodně je snazší přidat výkon 88 kW než shánět bixenony a vše potřebné z Allegra.

Sports-Liny do 12000 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
 
Poslední úprava:
Pozor jen na EGR a korozi, jinak úsporné auto.


Pěkné auto, určitě bych o něm uvažoval. Euro 5. Není to jako tuzemský látkový Revolution, ale krátká převodovka je fajn. V Německu je pěkná Sports-Line za 9950 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
Zase jako rozhodně je snazší přidat výkon 88 kW než shánět bixenony a vše potřebné z Allegra.

Sports-Liny do 12000 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING

Dík za koment,
teď u toho s dcerou sedíme a zatracovali jsme Mazdaclub, že za 2dny nám nebyl nikdo schopen poradit, tak googlíme jak blázni a přišel tvůj koment. Doma máme starší BMW a tam se EGR ventil nechal nějak obejít, je to u této Mazdy velký problém nebo jak zjistit funkčnost? Ještě prosím u té koroze kde hledat nejpostiženější místa u tohoto vozu?
 
Dík za koment,
teď u toho s dcerou sedíme a zatracovali jsme Mazdaclub, že za 2dny nám nebyl nikdo schopen poradit, tak googlíme jak blázni a přišel tvůj koment. Doma máme starší BMW a tam se EGR ventil nechal nějak obejít, je to u této Mazdy velký problém nebo jak zjistit funkčnost? Ještě prosím u té koroze kde hledat nejpostiženější místa u tohoto vozu?
Nic, jen že se rád zanáší karbonem, někdy pomůže ultrazvuk atp., jindy je potřeba nový. Kritická je kilometráž právě kolem 150. Blatníky a spojení vnitřní a vnější části, spodní hrany dveří, spodní část předního blatníku a prahu, pokud auto nemá zástěrky.
 
Pěkné auto, určitě bych o něm uvažoval. Euro 5. Není to jako tuzemský látkový Revolution, ale krátká převodovka je fajn. V Německu je pěkná Sports-Line za 9950 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...hNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING
Zase jako rozhodně je snazší přidat výkon 88 kW než shánět bixenony a vše potřebné z Allegra.

Takže Vaše doporučení je spíše si najít slabší verzi ve stejné ceně ale ideálně vyšší výbavě. U toho Dánského auta mám právě strach o minulost - bouračky a tak nevím jestli mám nějakou možnost tohleto zjistit sám. Věnoval jsem hodně času abych si udělal obrázek o Mazdách 3, které se nabízejí v Česku, ale mám pocit, že vše je vesměs kolem 300 t. To bych chtěl maximálně dát za kusy včetně počátečního servisu (Provozní kapaliny vyměnit, atd.). V Německu se mi to zdá trošku levnější, otázka pak co ty výbavy a stav. Mám z toho docela respekt, ale kolega v práci mě uklidňuje s tím, že mi pomůže.

V česku mám vše aktuální nelezené na webu a už jsem to i sdílel s @Dragarta. A s mým rozpočtem bych chtěl něco přesně kolem 250t a to mám asi větší šanci v Německu na slušný model. Zkusím se podívat teda ještě tam a uvidím, kdy se otevřou hranice.
 
Tak mám nového kandidáta. Vše vypadá na papíře podezřele dobře, až na to, že je to z AAA - https://www.aaaauto.cz/cz/mazda-3/c...1207&body=S&palivo=1&filter_branch=2&promo=gm Zvláštní jsou teda ty uvedené kW u sedanu.

Zítra se asi pojedu podívat, jestli nekecali a auto je skutečně na blízké pobočce. Pokud by tam bylo, byl by někdo z Prahy ochotný za úplatu na to auto mrknout? Ideálně s diagnostikou Mazda? :blush:
 
Ta cena se slevou je jen v případě jejich financování, kdy to auto pak zaplatíš na splátkách dvakrát - na to pozor
 
Ta cena se slevou je jen v případě jejich financování, kdy to auto pak zaplatíš na splátkách dvakrát - na to pozor

Počítám s cenou 320k.

Jinak pokud byste měli tipy, na co dát obecně bacha u Áček, tak budu taky vděčná. Ale určitě si ještě prolustruju nějaké zkušenosti.
 
Pak ok. Za mě jen podle fotek vypadá že je odřený levý zadní roh, hnědá je asi nejhnusnější barva (záleží na vkusu ale) a jsou na tom autě šestnáctky, které tam nemají co dělat. Revolution byl na 18 tkách. Tohle je ale pro AAA typické - z auta vykuchaj co jde a má cenu, prodaj bokem a auto jde do prodeje oholené.
 
To bude tato barva, že? upload_2020-5-20_21-40-35.jpegAchjo, mi ta hnědá splynula s tmavě šedou, kterou bych asi chtěla nejvíce. Případně ještě bílou perleť. Černá tomu autu imho vůbec nesluší, zanikají všechny krásné křivky. Červená je zase všude a přitom asi nejhorší lak na údržbu, co tak čtu kolem. Jen jestli si můžu vybírat podle barvy, když je těchto konkrétních sedanů tak málo :D
 
JJ, navíc ta hnědá v áčkách má malý kola - to fakt dělá vzhledově hrozně moc. Proč sedan? Víc se líbí?
 
Odření jsem si všimla, ale těch kol z toho úhlu ne. Když už Revolution, tak s 18” kolama, nebo Attraction a 16” nechat na zimu.

Z toho Německa bych to asi musela nechat nějaké firmě, zdá se mi to organizačně dost náročné :( Nasměrujete mě prosím, jestli je tady nebo jinde nějaké fórum s více informacema, jak to celé probíhá?

Proč sedan? Víc se líbí?
Ano, víc se mi i chlapovi líbí sedan. Hatchback máme teď (úplně jiné auto) a nemůžu se ubránit dojmu, že tomu autu něco chybí :D I když je to praktické, o tom žádná.
 
Zdravím všechny,
díky současné situaci (mám teď příliš mnoho volného času pracuji v automotive) začínám přemýšlet o nákupu Mazdy 3.
Co se požadavků na auto týče, tak možná bych mohl uvést do kontextu můj současný vůz. Asi před rokem jsem koupil ojetého Golfa 7. generace 1,2 TSI 77kw. To poslední číslo a TSI je asi můj největší problém, který mám s autem. Jinak mi auto úplně vyhovuje (interiér, podvozek atd.). Dříve jsem jezdil s 20 let starou Xsarou, takže když jsem pak naskočil do Golfu, tak jsem byl unesený pohodlím a tichem, ale postupem času mě kouzlo opustilo a ztratil jsem k autu vztah. Jsem ještě ve věku, kdy bych si jízdu autem chtěl trochu užít, ale to se mi v případě Golfu moc často nestává (pro mě je to spíše takové přemísťovadlo z místa A do místa B).
Mám dilema, jestli koupit ojetou mazdu 3, rok výroby asi 2018 nebo ještě něco našetřit a pořídit si současnou generaci trojiky. Uvažoval jsem i mazdě 3 před faceliftem a se silnějším benzínem 121 kW (jeden z členů tady má na prodej opravdu luxusní kousek), ale tam by mi vadil hodně ten interiér - po faceliftu už přece jen to vypadá trochu.
Pro novou generaci mluví samozřejmě design (hlavně interiér se posunul neskutečně). Co jsem ale tak četl, tak jízdně je na tom lépe starší generace, kde motor ještě není ovlivněn ekologickými regulacemi EU. Nemluvě o tom, že jako nové auto má řadu dětských nemocí.
Díky za každý váš názor.
 
Back
Top