• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 3

Ahoj,

uvažoval jsem nad novým autem a padla mi do oka mazda 3.

Moje požadavky:
Hatchback
min. rok 2013
Benzín 2.0 88 kw
do 75 000 km
Vyhřívané sedačky - dodělával jsem si je v 206 a nerad bych byl bez nich :(

Co tak sleduji, tak cena je někde kolem 350 - 420 000 kč. Za 380 000 Kč lze koupit i 2018 s 6 000 km ale úplné holátko. Docela se mi ale líbí volant a elektronická brzda, roletka apod.

Do oka mi spadla: https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18087582
Nové holátko za 38800 Kč 2018: https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/17804239?goFrom=list

Co říkáte na elektronickou ručku? Otec to má na C4 a je to hruza :D Ale budoucnost asi jiná nebude a vypadá to tak uhledně čistě.

Je nějaké pro a proti proč jít / nejít do +- 2017 roku po faceliftu? nebo jakou výbavu by jste preferovali. Zaujalo mě funkce auto brzdění do 80 km, ale nevím zda to mají mazdy v základu všechny. To jsem nedohledal.

Díky


edit Vitus: přesunuto do existujícího tématu
 
Poslední úprava moderátorem:
SCBS - celni naraz - od vybavy Challenge
SCBS - zadni naraz - od vybavy Revolution

Vyhrivana sedadla a volant - od vybavy Attraction.

Ele. rucka - od vybavy Challenge

Tamto holatko, jak pises, se mi nezda jako 2018. Ja mam 2018 a mam jine budiky. Ale mozna to je vybavou, nevim.

Ele.rucka - dnes uz normalni zalezitost. Ja bych byl pro klasickou, ale bohuzel.
 
Ahoj,

uvažoval jsem nad novým autem a padla mi do oka mazda 3.

Moje požadavky:
Hatchback
min. rok 2013
Benzín 2.0 88 kw
do 75 000 km
Vyhřívané sedačky - dodělával jsem si je v 206 a nerad bych byl bez nich :(

Co tak sleduji, tak cena je někde kolem 350 - 420 000 kč. Za 380 000 Kč lze koupit i 2018 s 6 000 km ale úplné holátko. Docela se mi ale líbí volant a elektronická brzda, roletka apod.

Do oka mi spadla: https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/18087582
Nové holátko za 38800 Kč 2018: https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/17804239?goFrom=list

Co říkáte na elektronickou ručku? Otec to má na C4 a je to hruza :D Ale budoucnost asi jiná nebude a vypadá to tak uhledně čistě.

Je nějaké pro a proti proč jít / nejít do +- 2017 roku po faceliftu? nebo jakou výbavu by jste preferovali. Zaujalo mě funkce auto brzdění do 80 km, ale nevím zda to mají mazdy v základu všechny. To jsem nedohledal.

Díky
Pri koupi klasicke veci.. jako chod motoru, plynulost razeni..vule/zvuky pri jizde. Funkce veskere elektroniky. Kontrola spodku motoru a prevodovky..jestli vse tesni, jak ma. Svary a spoje karoserie atd atd.. plus se u nove M3 zamerte vice na brzdy a brzdove oblozeni, poskozeni laku, stav karoserie zespoda, funkci sklapeni zrcatek..poskozena bocnice prednich sedadel.. to jsou takova slabsi mista novych typu.

Nic zasadniho se vsak u M3 nekona moc chyb to auto nema a nepohodlne je az na 18tkach jen diky nasim bidnym silnicim.

Pokud mate cash.. Kupte radeji auto z dovozu od dealera se zarukou aspon 6mesicu..nekolik destitek tisic kacek jiste usetrite:)



Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
To je těžko, já procházel a přemýšlel 3 měsíce co vlastně chci koupit za auto.
Už jsem byl i v showroomu u Dácie na Dastra. Jenže zrovna v té době ukončili jediný rozumný motor pro to auto.
Mazda se líbila jak mne tak manželce. A šel jsem hlavně po motoru.
Další 2 měsíce jsem hledal a řešil co potřebuji za výbavu. Základ jsem rovnou vynechal.
Takže buď druhá výbava nebo třetí, na kterou už jsem neměl. Také jsem hledal starší kus, ale po faceliftu. Jednu mne někdo rychle koupil v Jihlavě než jsem se rozhoupal. Nakonec jsem jednu našel v Brně trošku přes můj limit s výbavou Revolution necelý rok starou s 15.000km. A se zimaky navíc.
Vypadala suprově a byla těsně před garančkou, takže jsem měl i kontrolu.

Co bych dodal k výbavě.
Chtěl jsem parkovaky vpředu a vzadu. Kamera je bonus.

Ideálně LED světla a to i hlavní světla. Jenže to je až v Revolution. Dnes už vím, že bez adaptivních LED jsou světla LED trošku naprd. Svítí fantasticky. Ti protijedoucí světla také. Dálkovými světly.

Elektronická brzda je věc zvyku. Až budu v bruslící akci hledat ručku popaměti, asi budu mluvit jinak. Jelikož jezdím ještě s jiným autem tak jsem prostě zvyklý jako automat na pevnou tyčku a už jsem to několikrát využil. V Mazdě to bude průser. Zatím to řeší pojistka.

Barva mne byla putna. Ok, červená je moc pěkná. Ale u staršího auta je to to poslední co se řeší.

Jedna podmínka pro mne bylo mít CarPlay. To jsem nechal dodělat. Účet už krvácel. :D Ovšem tady jsem hodně spokojen.

To zda bude HUD či ne už bylo jedno, ale přiznám, chtěl jsem čtení značek a bez HUD to nejde. Jsem debil. Za to bych se zliskal. Navigace HERE je paskvil. Čteni značek funguje v beta verzi a s kombinací Here to je úplně k ničemu. Naštěstí mne SDkarta stala jen 1200. Pokud nad tím uvažuješ, dej tomu tak 5% že všech důvodu.

Takové ty beta funkce jako přestávka na kafe, kdy se probudíš co na tebe pípa po 20 minutách jízdy.
Panické brzdění kdy si auto v zatáčce myslí, že jedeš do lampy. Hlídání mrtvého úhlu kdy si auto myslí, že jsou svodidla rychlejší než ty a svítí upozorneni, že tě něco předjíždí. A další super elektronické vychytávky, které snad nikdy nepoužiju v praxi. Jako dobrý no. Něco beru i přes drobné nedostatky jako pomůcky. Ten mrtvý úhel je super. Když zjistíš jak se to chová.

Co víc. Ona ta trojka je takový sociál vůz jako druhé auto do domácnosti. Není tam moc co vybírat. Nemáš tam co přidat. Co předělat.

Jedna věc mne sejří dlouhodobě a všeobecně. Jak se střídáme se ženou za volantem, ona tam sedí jak na trestné lavici 10cm od volantu. Já rád ležím. Když po ní lezu do auta, tak potřebuji 100strankovy návod co nám nasoukat dřív než sahnu pod sedadlo a odjedu dozadu. Ona naopak zapadne jak do vany. :D Prostě to chce elektrické nastavitelné sedačky dle toho kdo odemkne auto. Jenže to je až od vrcholných modelů a nevím zda to vůbec trojka má.

Stejně ti to nepomůže. Bo budeš řešit výbavu a peníze. A jak začneš číst fórum tak 10.000 nástřik podvozku. 15.000 další kola. 12.000 pneu. 1500 LED světýlka. 6000 update na AA/CP. Něčím to budeš chtít umývat. Atd atd. A v chlívku zabíjíš kladívkem další a další prasátko s drážkou na mince na hřbetě.
 
Tu v Jihlavě jsem koupil já. Jinak 18 kola jsou must have - podvozek je na ne odladěn a jízdní vlastnosti jsou na nich fantastické. Nechal jsem je i na zimu, páč na 16 je auto hnusné a jízda jak v blatě. Ale to vnímá každý jinak.
Od Revolution má jinak otáčkoměr a rychloměr, proto ten rozdíl
Elektronická brzda mě štve když si chci zablbnout, jinak je ok - používám jí hodně často v kombinaci se start stopem - málo kdo ví, ale mazda má dobrý start stop, který motor nahazuje kombinací vstřiku, zážehu a drbnutím startéru kdy nedochází k delšímu protáčení motoru. S tím se sama odbrzdí i ručka.
My máme trojku jako rodinné auto s dvouma dětma - jsme ale menší postavy, takže se za mě vleze vajíčko i s familly fix základnou. Řídím, ale na kratší posed a naštěstím máme s ženou stejný setup jinak přestavovat sedačku je děs.
Mrtvý úhel bomba - nechytá mi falešné poplachy a jednou mě už zachránil, když mě začala podjíždět Octávka. Další jsou LED světla - v Mazdě naprosto úžasné a na mě ještě nikho ani nebliknul - bez nich bych už nechtěl být.
Mě štvou brzdy - mám najeto 41500 a už při vysokém tempu vibrujou.
Jinak já jsem s vestavěnou navigací spokojen, jsemi velmi spokojen s infotainmentem a jeho ovládáním - to je suveréně nejlepší z aut ve kterých teď občas jezdím.
 
Určitě to jsou pocitové věci.

U těch LED světel je to asi o nastavení. Moje cesty jsou 90% dálnice a mám je nastavené na horní hranu prostředních svodidel (jak jsou svodidla 2 nad sebou) Tedy může to být výš než je záhodno. Ale když se dávám na hranu svítivosti, tak to je málokdy do okna. Jenže to je na rovině.
Ten mrtvý úhel není špatný. V Ochcávce mne to chybí i s těmi drobnými nesmysly. Mělo by to být v každém autě povinně.
Na 18¨ jezdím taky, nestěžuji si, ale viz dálnice.
Ručka se ti odbrzdí tak nebo tak, nehledě na istop. Zato ji při parkování 2x kontroluji zda jsem nezapomněl. Proč ta LEDka nesvítí furt při zaparkování nechápu.
Brzdy ještě nevím. mám 25.000km
Ovádání Info...bleble mám hacknuté na ovládání za jízdy. také si nestěžuji.
Záleží co očekáváš od navigace, jsem rozmazlený omalovánkama a paskvily já nerad. :)

Ale motáme hlavu novému uživateli, měli by jsme chválit jak to je super :p
 
JJ, s tou ručkou to vím - já jen že jsem si zvykl nevypínat istop a když už sundám nohu ze spojky a vyřadím - motor se vypne a u toho rovnou zatáhnu brzdu což je super pohodlné. A přesně jak píšeš - po vypnutí motoru by bylo fajn kdyby se dalo nastavit automatické zatáhnutí jak to nějaká auta dělají - takhle se dá lehce opomenout. No nic není dokonalé, ale z mého výběru nakonec byla trojka asi nejlepší volbou a jsem s autem zatím moc spokojen. Ty světla zkus nechat seřídit - na mě vůbec nikdo ani neblikal zatím ikdyž mám pocit že to svítí dost.
 
Díky za obsáhlé komentáře.

Je nějaký web s auty z dovozu od dealera? Díky :)
 
Na FB ve skupině je nějaký šikovný klučina co si ho chválí. Doporučuji to projít 2-3 měsíce zpět.
 
Tamto holatko, jak pises, se mi nezda jako 2018. Ja mam 2018 a mam jine budiky. Ale mozna to je vybavou, nevim.
PDI u Algonu v Chebu v 25.04.2018, 17.12.2018 to bylo na zimní prohlídce v Kodecaru v Hradci s 12900 km.
 
Jseš kouzelný, jak ty jména dáváš?

Od zavedení GDPR už zemestnance oslovuji jedničko, dvojko, trojko,....
 
:D což jména ale všechny auta si pamatovat na cestách už je celkem oříšek :D
 
Zdravím Pánové,dnes jsem se tu regnul.
Mám Renaulta Lagunu z 99 roku,tak že už táhne 20cátý rok ,kupodivu vše funguje tak jak má,i (jak tu někdo zmiňoval,že z ní má strach) digitální klimatizace,zapoměl jsem,přez zimu mi nejdou otevírat zadní dveře,ale to neřeším,vytáhnu čudlík a otevřu ručně,zbytečné náklady.Lak perfektní,nerezne,až na konec prahu u zadního kola (opraveno)asi jsem nedostal hadičku s rezistinem až dozadu,spotřeba vypočtena z Mostu do Bratislavy byla6,25L ,motor 1.6-16v.Tak že i kyř jsem s francouzem spokojený,koukal jsem po něčem novějším.Ono si dnes na trhu vybrat ,je problém,hlavě v naší kotlině,stáčené KM,jedno vozidlo slepené ze dvou i tří trosek,a podobné kousky unás nejsou nemožné,ani ta serv.kniha není nic stopro,aoto překročí hranici a má novou identitu,tedy alespoň co se kilometrů týče,tak že buď zakoupeno v ČR a nebo vlastní dovoz od sousedů. Něco málo jsem se poptal kamaráda automechanika,který má s Mazdama skušenosti,a něco pochytal na intru.Koukal jsem na M6,ale ta nemá 5té dveře (krom kombíku) a tak přišla na řadu M3,vzhledem k tomu ,že je to atmosféra a nadčtvercový motor (skyactiv)Je dobré se shánět po 2.0l obsahu a s výbavou attraction a nebo
Mazda 3 2014 SkyActiv-G 165 s výbavou revolution. Koukal jsem na němce,ceny +- stejné,ale 100% historie a kilometry.Červ v hlavě hlodá a hlodá,asi dojde na změnu světadílu.
 
Ahoj lidi,
chtěl bych hezky pěkně poprosit, jestli někdo něco neví o téhle troječce? Není to pro mě, ale pro mého kamaráda, který když viděl moji krasavici, okamžitě se zamiloval a nutně potřebuje Mazdu:) Akorát je sám, takže mu troječka stačí. No z5 k tématu - je tam podezřelá cena a je to z ruky! Jsme z Ostravy, tak ať tam neletíme zbytečně:( Pokud patří někomu od nás, bylo by to super. Děkuju za odpovědi a kdyby náhodou někdo mohl projet VINko, tak to by bylo taky super. Samože ne přes ty hoňokoňo VINlatery na Googlovi, ale třeba přes kémo v Majdě. Děkuju všem

https://auto.bazos.cz/inzerat/100667018/Mazda-3.php

edit Vitus: sloučeno do stávajícího tématu
 
Poslední úprava moderátorem:
Mně se zdá podezřele levná. Nemá stát o 100k víc? A nebo má tak vybydlenej interiér, že majitel se styděl jej i nafotit?! ;)
 
Cena bez DPH. Nějak to zapomněl uvést. Psal to už v předchozím inzerátu.
 
Zdravím,
rád bych nahradil svojí starou trojku novější trojkou. Zítra se jedu na jednu mrknout.
Vypadá super asi nejlepší (poměr cena/výkon), kterou jsem za poslední 2 měsíce prolézání inzerátů našel.
Ale dvě věci bych se rád zeptal.
Je to rok výroby 4/2014, čili z počátku výroby. Byl u těchhle ranných aut nějaký problém, který třeba po modelové péči odstranily?
a zadruhé: Nájezd 70tis. na netu jsou nejčastěji trojky právě s nájezdem buď 40 nebo 70. Vyplatí se připlatit a vzít menší nájezd nebo při slušném zacházení nové trojce v 70 tis. nic není. Rád bych auto měl v horizontu alespoň 5 let.
díky za odpověd
 
Back
Top