• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Verze a pakety v Německu mají jiné značení a skladba se může lišit od českých. Německé jsem tady vystavil před pár dny. Pokud myslíš, že ti pomůžou české, mrkni sem do fóra. Ale německé v češtině opravdu nenajdeš...
 
aha .. mozna uz vim kde je zakopanej pes .. ten link mi nefunguje.. muzes dat prosim odkaz jeste na

Oops! We ran into some problems.​


You do not have permission to view this page or perform this action.

tema nemeckyma myslis tento post? https://www.mazdaklan.cz/threads/nakup-ojete-mazdy-6-s-benzinovym-motorem.4844/post-98206
tam je pouze kizoku intense ... je nekde komplexni pohled a porovnani modelu? podobny tomu co jsem poslal ja.. v nemcine to neni problem ..

diky
 
OK, mám ještě toto...
 

Přílohy

  • Mazda 6 preisliste_technische_info_DE.pdf
    1,5 MB · Zobrazení: 45
jinak ten soubor je asi presne to co jsem hledal .. tzn hledam sports-line + kizumi intense kombinaci abych mel tu "co mozna nejvyssi" vybavu
 
Ahoj kluci, rozhoduju se ted mezi 2018 a 2017 modelem (2.5i) .. libi se mi vic ten novejsi jak zvenku tak i interier a navic ma odvetrany sedacky (Coz je prej horsi na udrzbu - ucpavaj se??)

Primarne co me naklani na starsi model 2017 je, ze nema jeste vypinani valcu na ktere hodne lidi nadava (klepani/vibrace) ...

Jake jsou vase nazory a co byste doporucili? Hledam idealne tu nejvyssi vybavu (resp Revolution Top, Takumi mit uplne nemusim ale tam je fajn to ambienti osvetleni vevnitr - ale rozhodne to neni priorita)
 
Poslední úprava:
Ahoj kluci, rozhoduju se ted mezi 2018 a 2017 modelem .. libi se mi vic ten novejsi jak zvenku tak i interier a navic ma odvetrany sedacky (Coz je prej horsi na udrzbu - ucpavaj se??)

Primarne co me naklani na starsi model 2017 je, ze nema jeste vypinani valcu na ktere hodne lidi nadava (klepani/vibrace) ...

Jake jsou vase nazory a co byste doporucili? Hledam idealne tu nejvyssi vybavu (resp Revolution Top, Takumi mit uplne nemusim ale tam je fajn to ambienti osvetleni vevnitr - ale rozhodne to neni priorita)
mám M6 r.v 2019 a vypínání válců nemám ;)
 
Záleží na motorizaci. Vypínání válců má jen 2,5 litr G194. A ano je to otravné. Přes léto celkem klid, ale teď přes zimu je to s nějakého důvodu trochu intenzivnější. Řešení je nejezdit ekonomicky.;)

Jinak odvětrávání se nijak neucpávají a bez něj bych asi kožené sedadla nechtěl. Rozdíl v osvětlení mezi Takumi a zbytkem je jen, že Takumi má všechny žárovky uvnitř LED. Bohužel jinak je interiér 6ky v noci nuda a zklamání.

Jinak jako další + verze 2018 bych viděl lepší světla (více segmentů)
 
Primarne co me naklani na starsi model 2017 je, ze nema jeste vypinani valcu na ktere hodne lidi nadava (klepani/vibrace) ...
Rekl bych ze tohle ruzne, kus od kusu. Ja na me M6 vubec nepostrehnu, kdy se dva valce vypnou. Jenze treba kolega z prace taky koupil novou M6, taky v 2019 (rozdil par mesicu, on ma sedan ja kombi), a u nej je to opravdu znat.

Srovnavaly sme nase auta, chvili se jelo jednim pak druhym, opravdu sem to nechapal. A kolega taky ne. Rikal ze to snad musi byt na me M6 porouchane, nebo co. Jenze pak sem se pri prvni prohlidce ptal v servisu jestli tahle ficura na mem aute vubec funguje, a bylo mi receno ze ano...
 
@tommas jj ta svetla jsou super .... to uznavam ... jsem prave na vazkach ... mam zamlouvenou jizdu s novou mazdou tak uvidim jak moc to bude znat.. potreboval bych se v tom projet abych vidle jak moc by me to sralo .. nejste nekdo nahodou nekdo z okoli Pardubic / Tynce nad Sazavou?

@vladas75 ja prave chci jenom automat.. naradil jsem se uz dost :D

@SimSon kupoval jsi novou nebo jetou? bych byl rad kdybych vychytal taky takhle neznatelnou verzi :(

+ dalsi vec ktera nahrava pro novejsi verzi je AndroidAuto :( a krasna palubka ... jenze u tech 2018 verzi se jen tezko vlezu do 600k :(
 
Kupoval sem novou. Chce to skusit, coz by snad nemel byt problem, kdybys kupoval ojete...
 
Na mé GL MY2017 mi schází odvětrávání sedaček a autohold. Naopak jsem rád, že mám původní motor G192 bez vypínání válců, který je podle všeho i živější než G194, byť je papírově o dva koně slabší. Taky jsem rád za jednodušší systém TPMS bez čidel u ventilků. S tím vším jsem ale auto před více než rokem kupoval, takže rozhodně nelituji.
 
@tommas jj ta svetla jsou super .... to uznavam ... jsem prave na vazkach ... mam zamlouvenou jizdu s novou mazdou tak uvidim jak moc to bude znat.. potreboval bych se v tom projet abych vidle jak moc by me to sralo .. nejste nekdo nahodou nekdo z okoli Pardubic / Tynce nad Sazavou?

@vladas75 ja prave chci jenom automat.. naradil jsem se uz dost :D

@SimSon kupoval jsi novou nebo jetou? bych byl rad kdybych vychytal taky takhle neznatelnou verzi :(

+ dalsi vec ktera nahrava pro novejsi verzi je AndroidAuto :( a krasna palubka ... jenze u tech 2018 verzi se jen tezko vlezu do 600k :(
Ahoj. Vypínání válců je klasické kurvítko na oltáři snížení emisí. Já jsem právě proto volil dvoulitr ve verzi Attraction. Jediné, co mi chybí, je elektrické ovládání sedaček s pamětí. Vícesegmentové LED světlomety jsou sice prima, ale záleží, jak často jezdíš v noci. Zrovna tak odvětrání sedaček oceníš asi jen v létě, když parkuješ na slunci. Jinak myslím, že 2018 bude na trhu ojetin málo, neb jsou ještě v záruce. Podívej se na přiložený textík, snad to pomůže...
 

Přílohy

  • Mazda6 IPM 2018- Představení produktu.pdf
    1,4 MB · Zobrazení: 19
Poslední úprava:
Back
Top