- 630
@mrpcz Pořád máš ještě možnost i G165 s AT. Cena bude lehce nižší, vypínání válců mít auto nebude. My se před těmi 2 a půl lety rozhodovali jestli připlatit 2tis. EUR za G194 a tehdy to udělali. Nyní nevím jestli bych to udělal znovu.
Vrcholný motor ve mně vzbuzoval větší očekávání a hlavně ve vyšších rychlostech je to na dálnicích zklamání. Auto je těžké - což je další velký rozdíl mezi 2017 a 2018 (asi okolo 150 kg?)
Ale záleží jakou máš skladbu cest. Obecně vypínání válců u našeho kusu je největší problém při ustálené jízdě 60-80 (typicky okruh kolem města/ve městě), jinak se to neprojevuje. A pokud nebudeš kupovat nový kus tak se to lehce takto vyzkouší. Ideálně tempomat na 75 km/h a buď vibruje a nebo ne( vypnutí válců poznáš zároveň i na "propadu" aktuální spotřeby).
Vrcholný motor ve mně vzbuzoval větší očekávání a hlavně ve vyšších rychlostech je to na dálnicích zklamání. Auto je těžké - což je další velký rozdíl mezi 2017 a 2018 (asi okolo 150 kg?)
Ale záleží jakou máš skladbu cest. Obecně vypínání válců u našeho kusu je největší problém při ustálené jízdě 60-80 (typicky okruh kolem města/ve městě), jinak se to neprojevuje. A pokud nebudeš kupovat nový kus tak se to lehce takto vyzkouší. Ideálně tempomat na 75 km/h a buď vibruje a nebo ne( vypnutí válců poznáš zároveň i na "propadu" aktuální spotřeby).