• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Já tedy už dlouho do inzerce na 6ky nekoukal, ale nedá se už za tu cenu okolo 750 koupit i nějaká skladovka nebo předváděcí s maximálně pár tisici km? Byť tedy s nižší výbavou.

Jinak samotný inzerát mě cenou nemile překvapil, protože úplně stejné auto (do provozu 10/2018) budeme chtit na podzim prodávat a jak vidím tu cenu, tak jsen zvědav kolik za něj dostanu, když bude mít najeto okolo 90 tis. :/.
 
no asi by slo sehnat neco novejsiho ... ale spis Attraction vybava.... ja doufam ze pujdou s cenou dolu .. ac nepredpokladam ale ze asi nejak razantne :(
 
Ty zdrazeni jsou logicky, ja kupoval pod 900 to, co by dneska neslo novy pod mega... skladovky a predvadecky co dealeri koupili jeste za stary ceny uz jsou vyprodany, za posledni pulrok (nekdy od zari) se dle meho sledovani ceny jen zvedaji... na to spekuluju s prodejem svoji, zda se, ze kdybych ji byval prodal treba v cervenci, dostal bych docela citelne (50k +-) min, nez ted, coz neni maly rozdil. Rikam si, ze se par mesicu vlastne vozim zadarmo, ne-li ze se to zhodnocuje... Podobna situace i s trojkama, Cx5, atp., do nejaky miry celej trh... Brutalni zdrazovani novych aut zveda ceny nejmladsich ojetin, takze se muze stat, ze cloveku klesne za dva roky cena novyho auta treba o 30 litru... sen.

Samozrejme je to irelevantni pokud bych si pak mel zas koupit podobny auto... co jsem “neztratil” (nebo “ziskal”) na hodnote soucasny ojetiny, to a jeste vic si musim priplatit na novem. V mym pripade by ale prodej sestky nemel nahradu v podobe automobilu, takze rust cen novych me tak netrapi...

Tak nechci strasit, ale je mozny, ze za pul roku budou rocni Takumi Plus stat vic, nez staly pred dvema rokama novy. Podekujme EU.

(Ted jsem se koukal jeste na inzerat ty Takumi za 730 a vidim, ze muzu byt za stav svych kozenych sedacek po 20tkm jeste hodne rad... to je maso.)
 
Poslední úprava:
to sedadlo ridice je solidne prodreny no
Auto krásné, sám o podobném uvažuju. Ale není ten řidičův sedák až nějak moc dobytý na 24000 km? Jak se to může stát? Nemůže to být jenom "zabarvené" od riflí třeba?
 
Divný je, že je to takhle na sedáku, většinou se nejdříve odře vnější boční vedení. Že by ta nappa byla tak choulostivá?
 
Vzhledem k tomu jak vypadá moje sedadlo spolujezdce, kde jezdí různí lidé, nad kterými nemám kontrolu co mají na sobě a to mám najeto jen 12.500 km, tak mě to ani nepřekvapuje. Já dost často kvůli tomu jezdím v teplákách i teď v zimě, protože ta kůže prostě nevydrží. Sice si lidi klepou na čelo kam jsem schopný kvůli tomu v teplákách jít, ale co mám dělat. Přítelkyně už se vytasila s tím, že budeme dávat cizím lidem pod zadek nějakou jemnou deku a to zrovna ona má to auto docela na párku :D je to Japonec a ty nemá oprávněně ráda.
 
co tyhle auta?


https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz...wn:110,vcg:estatecar/pg:vipcar/314344513.html (tohle je podezrele levny)


Vzhledem k tomu jak vypadá moje sedadlo spolujezdce, kde jezdí různí lidé, nad kterými nemám kontrolu co mají na sobě a to mám najeto jen 12.500 km, tak mě to ani nepřekvapuje. Já dost často kvůli tomu jezdím v teplákách i teď v zimě, protože ta kůže prostě nevydrží. Sice si lidi klepou na čelo kam jsem schopný kvůli tomu v teplákách jít, ale co mám dělat. Přítelkyně už se vytasila s tím, že budeme dávat cizím lidem pod zadek nějakou jemnou deku a to zrovna ona má to auto docela na párku :D je to Japonec a ty nemá oprávněně ráda.
posles fotku? at mam predstavu o tom co je "hrozne" :)
 
posles fotku? at mam predstavu o tom co je "hrozne" :)
No, nevím jestli to na fotce bude vidět, zkusím. Ono to není hrozné, ale s ohledem na nájezd i na to že ty sedačky impregnuji prostě jako nové už nevypadají a právě s ohledem na péči a nájezd bych čekal, že jako nové ještě budou. Takže jestli se k tomu pán(í) moc nechoval, jezdil v džínách a byl třeba těžší, tak se to projevit prostě mohlo protože etalonem odolnosti tyhle sedačky nebudou.
 
Tak já mám sedadla i po 70 tis. km ok. Ale je pravda ze 2x-3x do roka je "ošetřuji" a starám se o ně.
Naopak ty "stříbrné" lišty na sedadlech už mám olámané všechny. Nejdříve se kousky odlomily vzadu a před 2 měsíci už i u řidiče a spolujezdce chybí okraje.
 
Já si teda na té původní fotce z inzerátu nevšimnul prodření/odření, ale vytahané kůže pod zadkem a na bočnici sedáku... jak u řidiče, tak spolujezdce. prostě už ta kůže není pevně napnutá, ale je všelijak zprohýbaná v plochách. Já to mám na té svojí taky trochu znát, ale jen u řidiče, protože jezdím sám... teď vidím, že jsem na tom ještě dobře.
 
etalonem odolnosti tyhle sedačky nebudou
no nic proti tobě, ale hádám že s tvojí drahou polovičkou krapet hysterčíte. já mám najeto cca 67K a bílá kůže je naprosto v pohodě. a fakt nejsem "magor" co by sesle každý týden leštil a něčím otíral (apropo přehnaná údržba může být v tomto případě spíše kontraproduktivní a na škodu). podotýkám, že mám naprosto normální a standardní provoz jako u 90% uživatelů aut a to občas i včetně "různých" osob na místě spolujezdce... :) mych 92kg taky nepatri k lehke vahove, rekl bych :rolleyes:

co trpí určitě je bočnice řidiče, ale to u všech aut napříč třídama... seděl jsem už v hodně aut s koženýma sedačkama a neřekl bych, že Mazda je nějaký průser... že bych pozoroval poničení nebo snad jiný odstín kůže na sedáku to fakt NEE. celkově jsou křesla pevná včetně bočního vedení a bez poničení. vzadu vozím děti a na jednom místě mám i jeden podsedák, pod kterým mám jemný ručník jako prevence, toť vše a bez poničení. občas to setřu vlhčenýma utěrkama spešl na kůži/plast, poté do sucha setřu a cca 2-3x do roka ipregnuji kvalitním voskem na kůži (speciální na koňská sedla a postroje - dražší a kvalitnější varianta vosků) a úúúúplně to stačí ;) hawk domluvil jsem :cool:
 
Poslední úprava:
no nic proti tobě, ale hádám že s tvojí drahou polovičkou krapet hysterčíte. já mám najeto cca 67K a bílá kůže je naprosto v pohodě. a fakt nejsem "magor" co by sesle každý týden leštil a něčím otíral (apropo přehnaná údržba může být v tomto případě spíše kontraproduktivní a na škodu). podotýkám, že mám naprosto normální a standardní provoz jako u 90% uživatelů aut a to občas i včetně "různých" osob na místě spolujezdce... :)

co trpí určitě je bočnice řidiče, ale to u všech aut napříč třídama... seděl jsem už v hodně aut s koženýma sedačkama a neřekl bych, že Mazda je nějaký průser... že bych pozoroval poničení nebo snad jiný odstín kůže na sedáku to fakt NEE. celkově jsou křesla pevná včetně bočního vedení a bez poničení. vzadu vozím děti a na jednom místě mám i jeden podsedák, pod kterým mám jemný ručník jako prevence, toť vše a bez poničení. občas to setřu vlhčenýma utěrkama spešl na kůži/plast, poté do sucha setřu a cca 2-3x do roka ipregnuji kvalitním voskem na kůži (speciální na koňská sedla a postroje - dražší a kvalitnější varianta vosků) a úúúúplně to stačí ;) hawk domluvil jsem :cool:
Jenže ty máš "obyčejnou" kůži. Mám podobný nájezd jako ty a kůže je jako nová. Taky ji jen párkrát do roka otřu Sonaxem na kůži. Ta Takumi má ale kůži Nappa, což je jehněčí a asi bude háklivější než naše hovězí.
 
Poslední úprava:
lol a nema nahodou byt Nappa premiova? od ktere bych ocekaval vetsi vydrz :D si priplacis za kuzi ktera vydrzi min? to japka nedomysleli teda
 
Ano MY2018+ Takumi má jinou kůži, právě jsem chtěl říct, že jeden tu o hruškách a druhý o jabkách. Ta v Takumi půjde rychleji do pr*, pokud to člověk nechá ladem, jako na té předváděčce nebo co to je nahoře.

lol a nema nahodou byt Nappa premiova? od ktere bych ocekaval vetsi vydrz :D si priplacis za kuzi ktera vydrzi min? to japka nedomysleli teda
Nappa je především jemnější a tato v Takumi je spíš probarvená, takže nemá typický hladký nástřik.
 
tak to radsi budu mit "hrubsi" kuzi ktera vydrzi .. nereknu kdybych jezdil autem nahatej :yum
 
...ja teda ale dodam, ze na to vytahavani/prosezeni trpi i ta bila, a nikoliv na bocnicich, ale i na te hlavni plose sedaku... aspon ve dvou autech, ktere jsem s bilou nazivo videl - svoje a Naturalovo :). Samozrejme na to v nejake mire trpi kazda kuze, ale prijde mi, ze u Mazdy to nastupuje dost rychle, jinak si to ve svem pripade pri sve musi hmotnosti a velikosti neumim vysvetlit. Myslim, ze je to proste blbym zpusobem prositi, ze delaji prilis velke plochy, ktere nejsou nicim zpevnene, pripadne ze podklad (rika se tomu molitan?) je prilis mekky. Myslim ze podobny problem mela Tesla S z prvnich let vyroby, a taky to tenkrat uzivatele pricitali prilis velke plose v jednom kuse.

Taky se muze lisit nase individualni citlivost na nedostatky, proto tady jeden z nas ma vysoke desitky tisic a ma pocit, ze je to jak nove, a nekdo jiny (treba ja) 20tkm a mit pocit, ze by to teda mohlo byt o dost lepsi :D. Taky mohla samozrejme Mazda jit s kvalitou dolu a na starsich autech to bylo lepsi... nevim.
 
Poslední úprava:
Trošku odskočím zpátky k zadním brzdám CX-5, které se tu taky probíraly. U roku výroby 2011–2017 (mechanická parkovací brzda) je potřeba počítat se sníženou účinností zadních brzd a opravami, když se preventivně nekontrolují a neošetřují čepy, na kterých se pohybují brzdové třmeny. Nevím, co je tam za konstr. vadu, ale bez té kontroly pohyblivosti a příp. čištění a domazávání zadní brzdové třmeny za pár let na čepech zatuhnou. Pak brzdí jen jedna destička, často i křivě. Kdo si toho všimne, až když má orezlý brzdový kotouč, připlatí si za opravu (jako já). Je k tomu téma: https://www.mazdaklan.cz/threads/zadni-brzdy-kompletni-repas.2803
Nevím, do jaké míry se ten problém týká i CX-5 po FL (el. parkovací brzda) a M6.
Jo a někdo tu psal, že za dovoz auta z D zaplatíš 20 táců. Já bych je neplatil. Dojel jsem si pro vyhlídnuté auto sám. Za 120 eur navíc mi prodávající za hodinu obstaral převozní značky, které platí v celé EU pět dní.
 
@Jirkav ty zadni brzdy u 6tky nezlobi? ohledne dovozu - coz o to, ja bych si tam taky dojel .. ale ja tomu prd rozumim, nevim jaky mam mit papiry, neumim zkontrolovat technicky stav auta, .... takze jsem bohuzel nucen zaplatit za dovoz :( blbej ITak no.... ja umim jen ty internety

ty veci ohledne dokladu atd.. to bych si snad jeste nastudoval ... ale technickej stav vozidla nezkontroluju (nemam meric laku a rozumim tomu jak koza petrzeli)
 
Pokud se dováží ze zahraničí po vlastní ose, je také potřeba myslet na pojistku, bez zelené karty by se to mohlo dost prodražit. Na typu značek v tomto případě nezáleží.
 
Back
Top