• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Nevidim v tom problem, pokud bylo auto spravne opraveno, a nebyly poskozene nosne casti ktere definuji tuhost skeletu (sloupky, podelne nosniky, atd). Bylo tam meneno nekolik casti, presto to nemuselo byt nejak tezke poskozeni. Dle popisu tipuju ze to byl naraz zezadu, kdy nekdo jinej nedobrzdil. Kdyz to jde ze ZP jineho ucastnika, veci se obvykle neopravuji, ale rovnou meni...
 
jj prave resim ted to auto co jsem posilal par postu zpet a zjistil jsem ze ma tohle.. ale podle vseho by zbytek mel byt v poradku.. zitra se overi jestli to nebylo nic vaznejsiho ale asi do toho pujdu pokud bude vse ok ... diky .. jsem vzdycky nervozni kdyz mam vyplaznout takovej ranec penez najednou :D
 
Nejspis budou mit fotky z nehody, ne? To bych ja osobne chtel videt, pak je asi nejsnazsi posoudit, jestli to mohlo byt vazne, nebo drobnost. A taky zjistit, jestli to bylo opravovany z novych originalnich dilu, nebo ne... Osobne bych se bal, ze tam nekdo mohl narvat uz treba rovnane plechy z jineho vraku (mozna bych se toho bal zbytecne).

Nase CX-5 bude mit kvuli nasemu ledovemu skluzu do kamenne zdi, jehoz nasledkem je malinkata dira v zadnim viku, par prasklin narazniku a vytrhane uchytky bocnich krycich lemu, zrejme dost podobnou opravu (nove viko, naraznik, plastove dily okolo, uchyty + vsechno lak), a pritom to nema vliv na spolehlivost nebo bezpecnost auta, i kdyby se to neopravovalo. Kdyz je to auto bezne spinavy, prakticky to neni videt. Opravovat se to tak bude jen kvuli estetice, taky aby v servisu meli co zrat, a taky abych si poprvy vyzkousel cerpani z desetileti placeneho pojisteni :)
 
no fotky z nehody by mohl mit ten kdo to opravoval - nevim jak realny je to dostat pri koupi auta ale je fajn ze to zminujes.. urcite stoji za optani .. v nemecku nepredpokladam ze by tam nekdo daval rovnane dily a snad ne u noveho (temer) auta ...
 
diky @Doofer .. koukal jsem na nej dneska rano :) prisel mi alert ... ale ja uz koupil tamto z inzeratu co jsem posilal naposled... stejny penize, 11/2017 (mladsi) a min najeto (34k) cca .. .vybava stejna :) plus extra set komplet kol navic .. pristi tyden uz ho snad zaprdim :)
 
Páni, rozmýšľam nad kúpou jazdenej Mazdy 6 GL, konkrétne ide o kombi verziu s motorom G-165 MT-6. Tento kúsok predáva autorizovaný predajca ako jazdené vozidlo (2019 / 30 tkm / 22 900 € / 595 000 CZK). Mal by som sa pri tomto nájazde a hlavne tomto modeli zamerať na niečo konkrétne s čím má nová 6-ka problém? Okrem toho, že Mazdy majú extrémne tenkú vrstvu laku viem (a sám som sa presvedčil).
Vďaka za rady a skúsenosti.
 
@engineer to mi prijde dost drahy.. ja koupil za necelych 22k tu co mam v podpisu se stejnym najezdem a navic jsem mel k tomu jeste komplet letni litaky s novyma gumama (vsechno Michellin nebo Dunlop) ... sice mas novejsi model, ale za ty penize mam mnohem vic muziky
 
Jde o to co považuješ za tu "muziku". Každý má jiné priority, já osobně bych preferoval to co poslal @engineer , je novější, a má silnější dvoulitr manuál a nemá kůži, čili přesně moje ideální kombinace. A ta cena mi na dva roky staré auto nepřijde nijak přehnaná.
 
Cena nových, ale aj jazdených automobilov sa citeľne zvýšili, čo je paradox, keďže covid logicky znížil kúpyschopnosť obyvateľstva. Každopádne, radšej by som privítal 2.5 (mal som jeho starší základ v GH) namiesto 2.0, ale je pravda, že v 2.0 som sa neviezol, možno to nie je až také zlé :)
 
Tak pokud bys radši 2.5 a automat ti nevadí tak určitě nějaký za podobnou cenu seženeš, akorát možná tu starší verzi jak psal @mrpcz . Ta novější bude asi kapánek dražší. Jak píšeš, ceny aut bohužel hodně narostly za posledních pár let
 
ja tu novou verzi nechtel protoze ma vypinani valcu (pouze ve verzi 2.5 pokud se nepletu) ... takze jsem preferoval konec roku 2017 (mozna nejakej doprodej zacatkem 2018 bude jeste z tech starsich modelu) ... ty novejsi modely po FL co jsem koukal tak uz byly radove o 3-4tis euro drazsi ...

jinak to auto v inzeratu jako nevypada spatne no .. jak psal @MAN zalezi co mas za pozadavky... koukal jsem v rychlosti na VIN a vypada to ze je vse v poradku (zadnou bouracku jsem nevidel, ma to nekolik zaznamu ze servisu , atd.. vse ok)
 
Páni, rozmýšľam nad kúpou jazdenej Mazdy 6 GL, konkrétne ide o kombi verziu s motorom G-165 MT-6. Tento kúsok predáva autorizovaný predajca ako jazdené vozidlo (2019 / 30 tkm / 22 900 € / 595 000 CZK). Mal by som sa pri tomto nájazde a hlavne tomto modeli zamerať na niečo konkrétne s čím má nová 6-ka problém? Okrem toho, že Mazdy majú extrémne tenkú vrstvu laku viem (a sám som sa presvedčil).
Vďaka za rady a skúsenosti.
Docela by mě zajímal důvod prodeje. Auto v záruce, skoro nové, nájezd nízký, cena přiměřená. Zkušební jízda, případně prohlídka v servisu před koupí. Tyhle motory žádnou záludnost neskrývají a auto vypadá suprově. Pokud tam není nějaká dobře zamaskovaná bouračka a bazarista má dobrou pověst, šel bych do toho.
 
Keď som pozeral v danom rozpočte aj iné značky/model (napr. Insignia), tak tiež sa bežne predávajú 1-2 roky staré s podobným nájazdom. Preto sa tiež vždy zamýšľam, z akého dôvodu ho majiteľ môže predávať. Mnou vytipovaný kus bol servisovaný u autorizovaného predajcu, ktorý ho predáva a garantuje stav :) Garancia samozrejme nič neznamená. Btw. vypínanie valcov má iba 2.5i?
 
Keď som pozeral v danom rozpočte aj iné značky/model (napr. Insignia), tak tiež sa bežne predávajú 1-2 roky staré s podobným nájazdom. Preto sa tiež vždy zamýšľam, z akého dôvodu ho majiteľ môže predávať. Mnou vytipovaný kus bol servisovaný u autorizovaného predajcu, ktorý ho predáva a garantuje stav :) Garancia samozrejme nič neznamená. Btw. vypínanie valcov má iba 2.5i?
Ano, dvoulitr nemá vypínání válců. Všechno vypadá nápadně dobře. Co mě trošku zaráží, že tam to auto stojí minimálně od začátku prosince.
 
Je to zvláštne, preto som tu dal otázku, či tento model trpí nejakou špecifickou/typickou vadou, na ktorú si dať pozor. Možno skúsim zavolať a spýtať sa zo zaujímavosti na dôvod predaja, i keď ten si vždy môžu vymyslieť.
 
Je to zvláštne, preto som tu dal otázku, či tento model trpí nejakou špecifickou/typickou vadou, na ktorú si dať pozor. Možno skúsim zavolať a spýtať sa zo zaujímavosti na dôvod predaja, i keď ten si vždy môžu vymyslieť.
Je to hodně vyvážené auto a benzíny žádnou typickou vadou netrpí. Rozhodně to chce promluvit s prodejcem, případně majitelem, auto pořádně prohlédnout a projet.
 
K duvodum prodeje: Myslim ze momentalne muze byt v nabidce dost mladych aut, ktere si majitel poridil na dojizdeni, a misto toho pracuje kvuli covidu uz rok z domu a to zrejme uz natrvalo. V IT doslo k velky zmene na trvaly uplny nebo vetsinovy home-office, a co jsem tak ve svych korporatnich IT kruzich postrehl, plno lidi se auta zbavilo... nez aby jen stalo a ztracelo hodnotu (navic pojistka, atp). Sam jsem se porad nerozhoupal, najedu tak 500 mesicne, driv 3000+, a kancl uz na me neceka...
 
Kdyby měl někdo tip na pěknou mazdu 6 wagon, bílou, manuál, benzín po posledním FL tak mi prosím napište. Díky
 
Back
Top