- 3 506
a cenový strop ??? https://jihlava.mazdaihned.cz/Mazda/6/kki1pags/Kdyby měl někdo tip na pěknou mazdu 6 wagon, bílou, manuál, benzín po posledním FL tak mi prosím napište. Díky
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
a cenový strop ??? https://jihlava.mazdaihned.cz/Mazda/6/kki1pags/Kdyby měl někdo tip na pěknou mazdu 6 wagon, bílou, manuál, benzín po posledním FL tak mi prosím napište. Díky
Platí evropská záruka. U zcela nového auta je to vcelku jednoduché (u jetého nevim, rozhoduje uvedení do provozu myslim). Na firmu kupuješ auto na DIČ, což je mezinárodně VAT zkratka. U nového auta v Německu koupíš bez DPH. U nás při hlášení DPH tu DPH z ceny auta "odvedeš" a zároveň "odečteš" => platba DPH by měla být 0,-Kč.Díky, ty už mám projitý
Má někdo zkušenost s nákupem auta ze zahraničí na firmu? Když koupím tady, tak mi vrátí DPH. Když budu kupovat v Německu, tak zaplatím DPH v Německu a pak budu muset DPH nějak složitě chtít po prodejci zpět?
Můžeš blíže specifikovat, prosím? Jedná se o nákup na firmu a nebo osobní prodej, protože v tom je dost velký rozdíl. Pokud nejsi firma (DIČ se před prodejem určitě ověřuje, dá se ověřit třeba zde - https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/), tak prodejce u nového auta riskuje, že když prodají auto jen tak někomu z EU bez DPH, tak že ji pak budou muset zaplatit oni, pokud ji odběratel nezaplatí před přihlášením vozidla (byť u nás auto bez zaplacení daně nejde přihlásit). Proto je jasné, že nejsou nakloněni prodeji bez DPH. Firemní prodej (párování DIČ -> DIČ) je ale něco úplně jiného, než osobní prodej založený na "důvěře". Píšu to proto, protože pro firmy platí v rámci EU volný prodej a je tedy jedno, jestli se jedná o auto, počítače nebo jiný druh produktu.Jen pro doplnění: velka část prodejců neni moc nakloněna prodeji bez DPH na export.
Ja jsem to sem urcite psal vickrat, mel jsem oboji hned po sobe, podobna vybava, stejna kastle. Ve zkratce mi prijde rozdil psychologicky zanedbatelny, znatelny snad jen pri sprintu z nuly, nebo na maximalce. A ve hlucnosti. Manual me bavilo ridit vyrazne vic, protoze je to proste manual a kvalty jdou sazet nadherne, otacky padaji vcelku rychle, a zvuk ve vysokych otackach neni spatny. Ale pohodli a okolnosti (zhorseni kolon v Praze) me donutily prejit k automatu.Páni, viete niekto porovnať dynamiku Mazdy 6 s motormi 2.5i A6 vs. 2.0i M6? Samozrejme, som naklonený motoru 2.5i, ale pokiaľ nechcem dovoz, tak je to nadľudský výkon (treba brať do úvahy výbavu, cenu, nájazd). Známy mi tvrdil, že aj Ceed 1.4T ide lepšie ako dvojliter od Mazdy, tak preto sa pýtam