• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Koukal jsem na ni, ale chtěl jsem manuál. Navíc je to holátko a s obyč bílou (ne metalíza)... Ale díky
 
Teď jsem si hrál a porovnával výbavy a vlastně ani nevím co bych chtěl navíc oproti základní. Jen jsem původně chtěl 2l a manuál a bílou perleť. Ale to je podstata skladovky...ber co je:)... Myslíte že už v 2018 odladili to kopání při jízdě na dva válce? Asi ne myslím
 
Díky, ty už mám projitý:)

Má někdo zkušenost s nákupem auta ze zahraničí na firmu? Když koupím tady, tak mi vrátí DPH. Když budu kupovat v Německu, tak zaplatím DPH v Německu a pak budu muset DPH nějak složitě chtít po prodejci zpět?
 
DPH se da odecist... ale zalezi no.. nekteri to nedelaji radi, protoze musi vykazat ze to DPH se nejak zaplati, tzn potebujou nejakej certifikat .. presne nevim ... zavolej p. Pipkovi - resil jsem to s ni - zna to velmi detailne a rad vysvetli... . zaruka nevim, ale rekl bych ze funguje stejenv kazdem autorizovanem servisu ...
 
Díky, ty už mám projitý:)

Má někdo zkušenost s nákupem auta ze zahraničí na firmu? Když koupím tady, tak mi vrátí DPH. Když budu kupovat v Německu, tak zaplatím DPH v Německu a pak budu muset DPH nějak složitě chtít po prodejci zpět?
Platí evropská záruka. U zcela nového auta je to vcelku jednoduché (u jetého nevim, rozhoduje uvedení do provozu myslim). Na firmu kupuješ auto na DIČ, což je mezinárodně VAT zkratka. U nového auta v Německu koupíš bez DPH. U nás při hlášení DPH tu DPH z ceny auta "odvedeš" a zároveň "odečteš" => platba DPH by měla být 0,-Kč.

Ještě dodám, že DPH v DE je 19%. Pokud bys chtěl po zaplacení rovnou odjet od dealera, budeš si muset vyřídit převozní značky v DE na úřadě + krátkodobé pojištění pro převoz, než auto přihlásíš u nás.
 
Jen pro doplnění: velka část prodejců neni moc nakloněna prodeji bez DPH na export.
Můžeš blíže specifikovat, prosím? Jedná se o nákup na firmu a nebo osobní prodej, protože v tom je dost velký rozdíl. Pokud nejsi firma (DIČ se před prodejem určitě ověřuje, dá se ověřit třeba zde - https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/), tak prodejce u nového auta riskuje, že když prodají auto jen tak někomu z EU bez DPH, tak že ji pak budou muset zaplatit oni, pokud ji odběratel nezaplatí před přihlášením vozidla (byť u nás auto bez zaplacení daně nejde přihlásit). Proto je jasné, že nejsou nakloněni prodeji bez DPH. Firemní prodej (párování DIČ -> DIČ) je ale něco úplně jiného, než osobní prodej založený na "důvěře". Píšu to proto, protože pro firmy platí v rámci EU volný prodej a je tedy jedno, jestli se jedná o auto, počítače nebo jiný druh produktu.
 
@efface ano ale to nic nemeni na tom ze Ti prodejci tomu nejsou nakloneni :) je to extra papirovani pro ne a mozne riziko pruseru .... ja kdyz jsem kupoval auto v DE (behem lockdown) tak mi rovnou bylo receno ze bez DPH tohle nepujde.. (nastesti jsem to nepotreboval) ..
 
Páni, viete niekto porovnať dynamiku Mazdy 6 s motormi 2.5i A6 vs. 2.0i M6? Samozrejme, som naklonený motoru 2.5i, ale pokiaľ nechcem dovoz, tak je to nadľudský výkon (treba brať do úvahy výbavu, cenu, nájazd). Známy mi tvrdil, že aj Ceed 1.4T ide lepšie ako dvojliter od Mazdy, tak preto sa pýtam :)
 
tak to turbo asi udela svoje ac jsem v Ceed 1.4T nejel.. mam 2.5 a jede solidne :) ve sportovnim rezimu temer furt citis zaber ... 2.0 myslim ze tu nekdo popisoval uz.. bude to asi dost podobny... jen to bude vic rvat bych rekl.. zase to bude ale lehci tak svizny to bude taky

je potreba brat v potaz uplne jiny typ motoru v Ceed a v Mazde... Mazda dela atmosfery a ceed je s turbem ... to jsou proste jabka a hrusky..

Lol ja si nevsiml A6 :D audi bude asi zivejsi (imo)
 
Poslední úprava:
Z hlediska dynamiky tam zas tak velkej rozdil neni (0-100: 9.4 vs 8.1s). Vetsi rozdil vidim v tom, ze je to M6 vs A6...
 
@mrpcz: A6 som myslel automat :) Ten mimochodom ľudia celkom chvália, takže by som sa ho nebál - viezol som sa v Mazde 6 2.5i 2018 a ten motor išiel príjemne, i keď trhač asfaltu nie je. Na druhej strane tie turbokopance omrzia a vo vyšších otáčkach Turbo "upadá". Samozrejme sú to dva odlišné prístupy (atmosféra vs. turbo), čo beriem na vedomie.
 
Páni, viete niekto porovnať dynamiku Mazdy 6 s motormi 2.5i A6 vs. 2.0i M6? Samozrejme, som naklonený motoru 2.5i, ale pokiaľ nechcem dovoz, tak je to nadľudský výkon (treba brať do úvahy výbavu, cenu, nájazd). Známy mi tvrdil, že aj Ceed 1.4T ide lepšie ako dvojliter od Mazdy, tak preto sa pýtam :)
Ja jsem to sem urcite psal vickrat, mel jsem oboji hned po sobe, podobna vybava, stejna kastle. Ve zkratce mi prijde rozdil psychologicky zanedbatelny, znatelny snad jen pri sprintu z nuly, nebo na maximalce. A ve hlucnosti. Manual me bavilo ridit vyrazne vic, protoze je to proste manual a kvalty jdou sazet nadherne, otacky padaji vcelku rychle, a zvuk ve vysokych otackach neni spatny. Ale pohodli a okolnosti (zhorseni kolon v Praze) me donutily prejit k automatu.
 
Back
Top