- 1 815
Neviděl jsem to, ale pochybuji, protože nárazníky mají jinou barvu už z výroby, takže pochybuji, že je shodným způsobem jiná (stejně odlišná od blatníku, jako původní) a zároveň stejná s blatníkem... Už jsme to tu jednou s někým dlouze řešili, hodně lidí ty rozdíly v odstínech orig. dílů nevnímá, už si nejsem jistý, myslím že na snowflake Pearl jsou nárazníky z výroby lehce tmavší, plastový díl na víku kufru (M 3 hatchback) světlejší.Nesouhlasím. Mám nedávno vyměněný přední nárazník a blatník po srážce se zvěří. V CB AUTO lakováno na SNOWFLAKE WHITE PEARL. Není vůbec poznat, že se nejedná o původní barvu. Za mne spokojenost.
A nebo se někdo kousnul a na x pokusů dokázal nanést plastový díl stejnou vrstvou, asi že si pokusnou plochu ze shodného plastu porovnával s lakem druhého původního nárazníku.
Jinou odlišnost nového laku na plastovém dílu laické oko nejlépe vidí při zaparkování lakovaným dílem k jinému autu se shodnou barvou a cca shodným stářím (tzn třeba svým lakovaným předním nárazníkem k přednímu nárazníku auta, co ho má původní), pak je to vidět asi nejlépe bez nutnosti sundávat svůj druhý nárazník a nosit to k sobě. Za určitého světla je to ale vidět i na fotkách, a když má někdo citlivé oko na barvy, jako třeba já, vidím tyhle věci za tlumeného světla na autech všude... A tím myslím i tu odlišnost odstínů z výroby.
Taky se prý bílá považuje za nejtěžší, ale v každé lakovně říkají neco jiného. Ta bílá by měla být těžká, protože na ní pravé lidské oko dobře vidí rozdíly odstínu, pokud je zrovna nepřevažuje třpyt odlesku.
Poslední úprava: