• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Keďže v súčasnosti zohnať Mazdu 6 s motorom G192, tak rozmýšľam aj nad kacírskou myšlienkou zobrať ju s motorom G165. Oproti mojej starej GH 2.5i je výkon veľmi podobný (121 kw vs 125 kw), avšak pocit z jazdy asi bude o niečo horší alebo sa mýlim?
 
Aby ta potom tých pár chýbajúcich koni nes.alo… ? Ja by som asi radšej počkal.
 
2.5 je opravdu paráda a vyplatí se vybírat a počkat pokud nespěcháš. Osobně bych už nemělnil ;-)
 
Ok, chlapi, presvedčili ste ma. 2.5 je tiež môj veľký favorit, len som si chcel skrátiť čakanie/hľadanie kompromisom (2.0), ale asi sa to naozaj neoplatí...

Btw.: aké máte skúsenosti so strešným oknom na Mazde? Väčšinou ju inzerované kusy nemajú, ale videl som ich pár aj s týmto "doplnkom" a väčšinou mávajú ľudia (na iných autách) s tým problém (netesnosti, hluk, funkčnosť apod.).
 
Poslední úprava:
Ok, chlapi, presvedčili ste ma. 2.5 je tiež môj veľký favorit, len som si chcel skrátiť čakanie/hľadanie kompromisom (2.0), ale asi sa to naozaj neoplatí...

Btw.: aké máte skúsenosti so strešným oknom na Mazde? Väčšinou ju inzerované kusy nemajú, ale videl som ich pár aj s týmto "doplnkom" a väčšinou mávajú ľudia (na iných autách) s tým problém (netesnosti, hluk, funkčnosť apod.).
Otázka je, jestli v běžném provozu poznáš rozdíl. Hodně napoví, když si dáš vedle sebe výkonové diagramy. Spíš jde o to, jestli manuál nebo automat. Plus další pevně svázaná výbava. A nakonec, proč někde u prodejce neprojet obě motorace?;)
 
Poslední úprava:
Ok, chlapi, presvedčili ste ma. 2.5 je tiež môj veľký favorit, len som si chcel skrátiť čakanie/hľadanie kompromisom (2.0), ale asi sa to naozaj neoplatí
Já bych 2.0 G165 hned nezatracoval. Jezdím s ním denně a našich okreskách fakt výkon nepostrádám, navíc má skvělý manuál a to je hlavní věc, která mě osobně od 2.5 odradila - automat. Manuál je prostě manuál a pokud nejezdíš většinu času po městě, je to podle mě lepší volba. I na spolehlivost vede jednoznačně manuál ?
Jak píše @ajfel ,zkus si obě motorizace a zkus i manuál, pak vybírej ?
 
2.5 som mal v GH. Ten krútiaci moment ("odspodu") je cítiť. Taktiež s naloženým autom (4 dospelé osoby) bude jazda s 2.5 asi príjemnejšia. Ale je pravda, že v 2.0 som nesedel/nejazdil, tak sa mi horšie porovnáva. Týchto 6-tiek je celkovo málo a to bez ohľadu na motorizáciu. Nehovoriac o stave. V SK inzerátoch sa objavil jeden kus po pol roku s vyššou cenou. Asi aj to je dnešná taktika. Schovať si žiadané modely na neskôr a navýšiť cenu :)
 
Já bych 2.0 G165 hned nezatracoval. Jezdím s ním denně a našich okreskách fakt výkon nepostrádám, navíc má skvělý manuál a to je hlavní věc, která mě osobně od 2.5 odradila - automat. Manuál je prostě manuál a pokud nejezdíš většinu času po městě, je to podle mě lepší volba. I na spolehlivost vede jednoznačně manuál ?
Jak píše @ajfel ,zkus si obě motorizace a zkus i manuál, pak vybírej ?
Souhlasím s @vladas75 Já taky rád jen manuál takže by pro mě z benzínu připadal v úvahu jen 2.0. Klidně i G145, stejně bych si ho nechal poladit ? ale každý to má jinak, spousta lidí si tak velké auto s manuálem neumí představit ? já se svezl s G165 od kamaráda a vůbec to nejede špatně. Chce to fakt vyzkoušet. Není nad osobní zážitek. Já taky nikdy nechtěl Mazdu v dieselu a jsem nadšený ? aspoň zatím ?
 
Btw.: aké máte skúsenosti so strešným oknom na Mazde? Väčšinou ju inzerované kusy nemajú, ale videl som ich pár aj s týmto "doplnkom" a väčšinou mávajú ľudia (na iných autách) s tým problém (netesnosti, hluk, funkčnosť apod.).
Mám ho na své GL. Měl jsem také obavy, ale prodejce mě uklidňoval, že moderní šíbry problematické nejsou. Mohu potvrdit, moje GL je 5letá a žádný problém s oknem nemám, funguje stopro a nic nezatéká. Ale musíš dávat bacha, abys ho zavřel před vypnutím motoru a opuštěním auta. Samo se nezavře. Ale v létě paráda, ani si nemusím kupovat Miatu :p
 
vždycky jsem byl zastance manualu a držím se toho i dnes, ale musím říct že na druhou stranu právě po dieslu s 200 koňmi jsem si nedovedl představit pád na 165 koní bez krouťáku, každopádně možnost jsem měl vyzkoušet si obě varianty..jak manual 2.0 tak automat 2.5 a dlouho jsem zvažoval co vlastně potřebuju a jak moc to ovlivní výkon versus převodovka. Za mě osobně nakonec musím říct, že manuál doháněl automat dokud jsem si v automatu nezvykl na řazení pod volantem, kdy jsem si aspon castečně začal já rozhodovat o tom, kdy se bude co řadit...pak to bylo o poznání lepší a to se nebavím o pohodlném pojíždění ve městě. K tomu je nutno dodat, že jaksi ve dvoulitru jsme ani za celou dobu shánění (cca pulroku) neobjevili opravdu topově..myšleno Revolution Top vybavenou Mazdu...a jelikož z tehle výbavy jsem jit nechtěl bylo rozhodování o to snazší, nakonec se vzala 2.5 a po třech měsících ježděni musím potvrdit jak už jsme psal výš...opravdu je to top :-)
 
A teraz niečo iného súdka. Máte niekto skúsenosti s Carvago? Ponúkajú instantný predaj (tzv. "na kľúč") čo síce pre mňa nie je úplne ideálne, ale je to jedna z možností. Vopred všetko skontrolujú za vás, pošlú fotky, video atď. a zároveň dovezú až priamo pred dom. Otázkou je kvalita preverenia vozidla, tak ma to celkom zaujíma či to niekto už využil alebo má nejaké skúsenosti.
 
Poslední úprava:
K tomu videu: auto s plesňou by som asi ani ja nezobral :) A tie vysedené sedačky je tiež pekná otrava - mal som podobné na GH (i keď nájazd bol 150 000 km) a v zákrutách som mal čo robiť, aby som nevypadol. Ale samozrejme, pokiaľ má niekto napnutý rozpočet, musí akceptovať kompromisy. Čo sa týka Dávida, tak mňa veľmi nepresvedčil (videl som od neho dosť videí). Asi som až moc veľký detailista :)
 
Pak bych tedy nespoléhal ani na Carvago. :)
To je pravda. Len po pol roku hľadania dobrého kusu (na SK trhu) sa už obzerám po iných možnostiach.
Ešte do úvahy pripadá tento kus, ktorý sa objavil včera a nad ktorým uvažujem.
 
K tomu videu: auto s plesňou by som asi ani ja nezobral :) A tie vysedené sedačky je tiež pekná otrava - mal som podobné na GH (i keď nájazd bol 150 000 km) a v zákrutách som mal čo robiť, aby som nevypadol. Ale samozrejme, pokiaľ má niekto napnutý rozpočet, musí akceptovať kompromisy. Čo sa týka Dávida, tak mňa veľmi nepresvedčil (videl som od neho dosť videí). Asi som až moc veľký detailista :)
pravdou je, že to auto stejně někdo za těch 14 000 éček přiveze, za hubičku vyčistí ty sedačky a ty ho tu pak koupíš za 17 000 éček jako topovku se slušným nájezdem a budeš si myslet, jaký si udělal kauf ;)
 
Ahoj. Tak jsem také konečně pořídil Mazdu 6. Po dvojím zvednutí rozpočtu, z důvodu nedostatečné výbavy / chybějícího automatu, jsem nakonec skončil u sedanu poFL 2015, 2.5 ve výbavě Revolution top, s bílou kůži. Za 430 po slevě nebylo co řešit. Stav super, drobná kosmetika. 98tis km najeto, koupeno v autorizaku v ČR, 1 majitel, veškerá historie ověřená a sedí.. Včera přivezeno.

Koukal jsem, že bych hned udělal ten olej v automatu, ale trochu mě zarazila jednak cena ve zmíněném servisu, ale hlavně informace o tom, že bych měl olej, při častých cestách po městě, měnit co 30.000 km. Já mám roční nájezd 50tis+, proto mě trochu zaráží, že bych měl dávat 1000 Kč měsíčně jen za výměny olejů v automatu? Není to trochu přehnané?

IMG_20220108_123635.jpg IMG_20220108_123627.jpg
 
Back
Top