@Trawn V tom "poctivom" servisovaní som už opatrný. Mal som GH 2.5 - jeden majiteľ, autorizovaný servis 10 rokov. To auto bolo totálne zanedbané a nechápem, ako na ňom robili prehliadky. Bohužiaľ, dovoz, s polovicou platby ceny za auto vopred, mi následne neumožňoval nejako vyjednávať. Ale to je iný príbeh.
19 000 € nie je zlá cena, avšak 100 000 km už je nájazd, kde sa môže pýtať viacero vecí na výmenu čo môže túto investíciu v najbližších mesiacoch celkom navýšiť. Preto preferujem auto s čo najnižším nájazdom. Ale ako hovorím, súčasná situácia nákupu zánovných automobilov vôbec nepraje.
Čo sa týka toho dvojlitra tak tiež som bol prekvapený, že ceny sa pohybujú v podstate na úrovni 2.5i, ale tiež závisí od kusu resp. nájazdu a ročníka. Každopádne nedá sa povedať, že z tohto pohľadu je dvojliter ekonomickejšia voľba. Sú predražené.
A ešte jedna otázka: celkom by ma zaujímalo čo všetko obsahuje výbava Revolution TOP (GL). Nájde tu niekde na fóre odkaz na brožúru? Vďaka.