• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

GL sa od GJ líši napr. lepším odhlučnením (a ešte ďaľšími vylepšeniami - niekto hádam doplní), takže ak kupujúceho rozpočet pustí, tak asi radšej hľadá GL. GL po FL - t.j. 2019+ je zase v dačom vylepšené (napr. má v najvyššej výbave odvetrávanie sedačiek, čo pri kožených sedadlách poteší), ale má pri 2.5 motore aj vypínanie valcov, ktoré cítiť a aj tu na fóre sa na to dosť ľudí sťažuje. Ja keď som hľadal M6 pre seba, tak som šiel preto cielene po GL pred FL. Samozrejme aj kvôli rozpočtu. Tiež mi napr. viac vyhovuje meranie tlaku v pneu cez ABS, ktoré GL má a GL po FL už má zase snímače tlaku.
Přesně proto právě taky hledám specificky GL před faceliftem. Kvůli tomu odhlučnění a volantu. GL facelift se mi už nelíbí ta maska (resp. ten chromový knír, co jde POD světla místo nad ně)

Jedna 2017 stojí přímo v Mazdě v Příbrami, koukal jsem tam na ni v pátek http://www.autocaris.cz/detail_auto.php?inzerat=582613&ibz=1297

Jo, přesně takovou hledám, děkuji za tip. Jen ta cena by se mi líbila tak o 50 dolů, ale to už asi sním (resp. vycházím z cen v Reichu, kam asi nakonec stejně budu muset)
 
Jo, přesně takovou hledám, děkuji za tip. Jen ta cena by se mi líbila tak o 50 dolů, ale to už asi sním (resp. vycházím z cen v Reichu, kam asi nakonec stejně budu muset)
Řekl bych, že to, že bys ji koupil přímo v Mazdě a v Česku, za ten příplatek stojí. No a pokud bys dokázal vysolit cenu na prkno, (tedy nemyslím přímo hotovost, ale bez bank, splátek apod.) tak by ti asi i něco slevili.
 
Řekl bych, že to, že bys ji koupil přímo v Mazdě a v Česku, za ten příplatek stojí. No a pokud bys dokázal vysolit cenu na prkno, (tedy nemyslím přímo hotovost, ale bez bank, splátek apod.) tak by ti asi i něco slevili.
Problém je, že proti Reichu je to 100 navíc. Vzhledem k tomu, že dovoz něco stojí atd. tak ještě 50 navíc dám. Ale 100 mi přijde už dost. Mám na to 450, 50 ještě dotlačím. 100 už by mi nenechalo rezervu. Ale z toho, co jsem zatím viděl je to asi nejlepší v čr.

Pro představu Reich:
https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz...l,cnd:used,dmg:false/pg:vipcar/337247060.html

A ano, není to revolution, ale ty akční výbavy vytvořené z té střední plus prvky z revol. Ale to mi nevadí, headsup apod. nepotřebuju a potřebné věci jako vyhřívaný volant to má :)
 
No jestli to je takový rozdíl, tak to je jiná. A za dovoz se tu dává obvykle 15 - 25 tis. Já jsem v roce 2018 dal 15. Ale musel jsem si zařídit zdejší převod i STK.
 
Teď jsem si teda všiml rozdílů v tom displeji na palubce. To ten barevný (vyplňující celý ten kruh) má jen Revolution? Když jsem hledal v letácích výbav, tak všude couvací kamery, bose atd, ale o tomhle ani muk
 
jo ten digitalny displej je od revolution vybavy
Díky za odpověď! Tím se mi to bohužel dále zužuje. To znám až moc dobře z koncernu (polo/maxi dot) a na to se nedá koukat. Ten obyč má jen tu jednu stavovou obrazovku se spotřebou, nájezdem a benzínem? Jako že to neukazuje ani otevřené dveře?
 
Páni čo hovoríte na tento kúsok? Osobne hľadám kus s nájazdom do 50 000 km, ale tých 6-tiek s 2.5i je ako šafránu. Preto rozmýšľam, že budem musieť zľaviť zo svojich požiadaviek.

https://www.autobazar.sk/23806956/mazda-6-2-5i-2017-skyactiv-g-revolution-top-a-t/

Btw. jeden známy už pozrel viac 6-tiek na SK a vždy bol problém - buď totálne skorodovaný podvozok, obitý a ošúchaný lak, zničený interiér, lakované nárazníky apod. Viem, že jazdené nikdy nebude v stave nového, ale je rozdiel ak niekto predáva auto o ktoré sa staral a ak nieto predáva auto, o ktoré sa bude (musieť) starať nový majiteľ (lebo on mení to svoje každé 4 roky). To len taká filozofická vsuvka :)
 
Páni čo hovoríte na tento kúsok? Osobne hľadám kus s nájazdom do 50 000 km, ale tých 6-tiek s 2.5i je ako šafránu. Preto rozmýšľam, že budem musieť zľaviť zo svojich požiadaviek.

https://www.autobazar.sk/23806956/mazda-6-2-5i-2017-skyactiv-g-revolution-top-a-t/

Btw. jeden známy už pozrel viac 6-tiek na SK a vždy bol problém - buď totálne skorodovaný podvozok, obitý a ošúchaný lak, zničený interiér, lakované nárazníky apod. Viem, že jazdené nikdy nebude v stave nového, ale je rozdiel ak niekto predáva auto o ktoré sa staral a ak nieto predáva auto, o ktoré sa bude (musieť) starať nový majiteľ (lebo on mení to svoje každé 4 roky). To len taká filozofická vsuvka :)
Řekl bych, že pokud platí to, co pán píše (poctivý servis v autorizáku), tak je to parádní nabídka. Nevím jak u vás na Slovensku, ale u nás chtějí 550tis czk za 2litr revolution. 2,5ka s revolution top do 500 je parádní cena. Osobně hledám něco podobného, ale v kombi a ideálně 2litr, ale v čechách moc GLek není a když, tak nevědí co za ně
 
@Trawn V tom "poctivom" servisovaní som už opatrný. Mal som GH 2.5 - jeden majiteľ, autorizovaný servis 10 rokov. To auto bolo totálne zanedbané a nechápem, ako na ňom robili prehliadky. Bohužiaľ, dovoz, s polovicou platby ceny za auto vopred, mi následne neumožňoval nejako vyjednávať. Ale to je iný príbeh.
19 000 € nie je zlá cena, avšak 100 000 km už je nájazd, kde sa môže pýtať viacero vecí na výmenu čo môže túto investíciu v najbližších mesiacoch celkom navýšiť. Preto preferujem auto s čo najnižším nájazdom. Ale ako hovorím, súčasná situácia nákupu zánovných automobilov vôbec nepraje.

Čo sa týka toho dvojlitra tak tiež som bol prekvapený, že ceny sa pohybujú v podstate na úrovni 2.5i, ale tiež závisí od kusu resp. nájazdu a ročníka. Každopádne nedá sa povedať, že z tohto pohľadu je dvojliter ekonomickejšia voľba. Sú predražené.

A ešte jedna otázka: celkom by ma zaujímalo čo všetko obsahuje výbava Revolution TOP (GL). Nájde tu niekde na fóre odkaz na brožúru? Vďaka.
 
Poslední úprava:
@Trawn V tom "poctivom" servisovaní som už opatrný. Mal som GH 2.5 - jeden majiteľ, autorizovaný servis 10 rokov. To auto bolo totálne zanedbané a nechápem, ako na ňom robili prehliadky. Bohužiaľ, dovoz, s polovicou platby ceny za auto vopred, mi následne neumožňoval nejako vyjednávať. Ale to je iný príbeh.
19 000 € nie je zlá cena, avšak 100 000 km už je nájazd, kde sa môže pýtať viacero vecí na výmenu čo môže túto investíciu v najbližších mesiacoch celkom navýšiť. Preto preferujem auto s čo najnižším nájazdom. Ale ako hovorím, súčasná situácia nákupu zánovných automobilov vôbec nepraje.

Čo sa týka toho dvojlitra tak tiež som bol prekvapený, že ceny sa pohybujú v podstate na úrovni 2.5i, ale tiež závisí od kusu resp. nájazdu a ročníka. Každopádne nedá sa povedať, že z tohto pohľadu je dvojliter ekonomickejšia voľba. Sú predražené.

A ešte jedna otázka: celkom by ma zaujímalo čo všetko obsahuje výbava Revolution TOP (GL). Nájde tu niekde na fóre odkaz na brožúru? Vďaka.
Chápu, proto jsem skeptický k jediné levné revolution v čr (protože má 120k najeto).
K tomu dvoulitru, já ho chci kvůli manuálu. Kdyby byl 2,5 s manuálem, tak jdu do toho. Teď mám 3litr, takže toho obsahu bych se nebál...ale manuál je manuál, ještě pořád rád řídím sám :)

K té brožuře, přikládám obsah na ceník, kde je vypsáno, co je v které výbavě: https://www.cb-auto.cz/pdf/cbauto/59afa25aaedef_mazda 6 ceník.pdf
 
Přesně kvůli tomu jsem skončil u 2.0, škoda že 2.5 nemá tu možnost ?
ale jakpak to, že nemá... řadit můžu pádlama pod volantem NEBO řadící pákou dopředu/dozadu. v režimu manuálu mi převodovka sama nepřeřadí a "čeká" v omezovači tak dlouho, dokud tam nekopneš další rychlost. jediný rozdíl je v tom, že s ní nekvedláš. já měl podobný názor na automat, ale od té doby co ho mám s touto možností, bych zpátky kvedlačku už nechtěl :) to řazení je nesrovnatelně rychlejší = jízda zábavnější.
 
Každý to má s automatem nějak. Za mě osobně, jediný zábavný automat (díky rychlosti řazení) je DSG a ty jsou zase notoricky nespolehlivé (skze nasazení poddimenzovaných variant pro nízký krouťák). Ať tak nebo onak, je to potenciální velice drahá porucha a pro člověka, co to nechce, tak nemá na výběr.
 
Inak to naozaj existuje FL GL so starými budíkmi? Som myslel, že všetky kusy už mali nový prístrojový štít.
 
@engineer Tak je to verze z Ameriky, či Kanady, tak kdoví jak to tam měli. Ale zas má 2.5 turbo což by za to stálo ? Záleží v jakém stavu spoza velké louže dojelo
 
Back
Top