• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Když to uděláš pořádně i s proplachem, tak bohatě stačí měnit po 60K. Těch 30K mi přijde dost málo.

Někde se písávalo i 100K, ale to už mi přijde dost.
 
Ahoj. Tak jsem také konečně pořídil Mazdu 6. Po dvojím zvednutí rozpočtu, z důvodu nedostatečné výbavy / chybějícího automatu, jsem nakonec skončil u sedanu poFL 2015, 2.5 ve výbavě Revolution top, s bílou kůži. Za 430 po slevě nebylo co řešit. Stav super, drobná kosmetika. 98tis km najeto, koupeno v autorizaku v ČR, 1 majitel, veškerá historie ověřená a sedí.. Včera přivezeno.

Koukal jsem, že bych hned udělal ten olej v automatu, ale trochu mě zarazila jednak cena ve zmíněném servisu, ale hlavně informace o tom, že bych měl olej, při častých cestách po městě, měnit co 30.000 km. Já mám roční nájezd 50tis+, proto mě trochu zaráží, že bych měl dávat 1000 Kč měsíčně jen za výměny olejů v automatu? Není to trochu přehnané?

Zobrazit přílohu 38575 Zobrazit přílohu 38576
Pekný kúsok za rozumnú cenu.
 
automat určitě po 60 tis., pokud najedeš 50 tis za rok určitě nejezdíš jen po městě. Cena bohužel pokud se to dělá opravdu jak má je trošku vyšší než jen u manuálu, ale hold na druhou stranu než řešit problémy a nějáký cukání ...za to pohodlí to stojí
 
Ahoj. Tak jsem také konečně pořídil Mazdu 6. Po dvojím zvednutí rozpočtu, z důvodu nedostatečné výbavy / chybějícího automatu, jsem nakonec skončil u sedanu poFL 2015, 2.5 ve výbavě Revolution top, s bílou kůži. Za 430 po slevě nebylo co řešit. Stav super, drobná kosmetika. 98tis km najeto, koupeno v autorizaku v ČR, 1 majitel, veškerá historie ověřená a sedí.. Včera přivezeno.

Koukal jsem, že bych hned udělal ten olej v automatu, ale trochu mě zarazila jednak cena ve zmíněném servisu, ale hlavně informace o tom, že bych měl olej, při častých cestách po městě, měnit co 30.000 km. Já mám roční nájezd 50tis+, proto mě trochu zaráží, že bych měl dávat 1000 Kč měsíčně jen za výměny olejů v automatu? Není to trochu přehnané?

Zobrazit přílohu 38575 Zobrazit přílohu 38576
Urcite vymenit a jednoznacne s preplachom.
Kupil si si peknu limuzinu tak teraz na nej nesetri :)
A k debate M6, 2.5ka musi byt a samozrejme automat :D
Do takejto da sa povedat vlajkovej lodi sa podla mna kutac nehodi, ale je to samozrejme vec vkusu.
Mam teraz manual co je fajn, je to aj uspornejsie ale na denne jazdenie pre mna vobec. Asi aj preto ze uz som raz automat mal a bolo to super.
Teraz nejazdim denne + jazdim vacsinou dialnice cize aj ten manual sa da ale ak by som mal najst kompromis tak by bol takyto:
1. M6 2.5 s automatom na celosezonne a primarne jazdenie
2. MX-5 s manualom a zadnym nahonom na letne vyjazdy
 
Koukám že slevil na 450 000 Kč
Zdravím Mazďáci. Sháním auto okolo 450tis a volba padla na Mazdu 6. Koukám specificky po GL předFL v kombi manuál benzín (tedy G165) a tohle je snad jediné kombi GLko na inzerci. Trochu mě trápí kilometry, v Reichu je za tu cenu skoro poloviční nájezd, 120tis už je dost. Dotaz je tedy dvojí. Jde o slušnou nabídku za tu cenu (bez možnosti srovnání s jinou nabídkou v čr se to těžkou soudí, z Německa bych si musel započíst zprostředkování nákupu, německy ani nekváknu)? A dále pokud ano, na co se kolem 120tis km připravit? Je to jak u koncernu, že to je akorát čas na rozvody, tlumiče apod?
 
Zdravím Mazďáci. Sháním auto okolo 450tis a volba padla na Mazdu 6. Koukám specificky po GL předFL v kombi manuál benzín (tedy G165) a tohle je snad jediné kombi GLko na inzerci. Trochu mě trápí kilometry, v Reichu je za tu cenu skoro poloviční nájezd, 120tis už je dost. Dotaz je tedy dvojí. Jde o slušnou nabídku za tu cenu (bez možnosti srovnání s jinou nabídkou v čr se to těžkou soudí, z Německa bych si musel započíst zprostředkování nákupu, německy ani nekváknu)? A dále pokud ano, na co se kolem 120tis km připravit? Je to jak u koncernu, že to je akorát čas na rozvody, tlumiče apod?
Ak predošlý majiteľ nebol puk tak by som vymenil len sviečky, olej a filtre.
Prípadne ak treba brzdy a olej v prevodovke
 
To shodou okolností píše majitel v inzerátu, že měnil destičky, filtry, svíčky aj. ale určitě má to auto nějaké předepsané servisní intervaly (které jsem zatím nenašel)? Rozhodně bych nerad spoléhal na náhodu.
 
Urcite to neni take komplikovane ako u koncerne.
Rozvody su retazove a tie sa za beznych okolnosti nemenia.
To co napisal majitel by som nepovazoval za sväte a minimalne by som vymenil aspon ten motorovy a prevodovy olej.
Inak motorizacia bezproblemova.
 
Právě že jsem tím koncernem postižen. Za posledních pár let se ze mě stal nedobrovolně mechanik amatér díky množství poruch, tak jsem skeptik. Rozhodně rád slyším, že by se mohlo blýsknout na lepší časy :) Sice mě to svým způsobem baví, ale jsem raději když to víc jezdí než sedí na dílně. Děkuji za rady, pojedu se na auto podívat a uvidím co dál.
 
Právě že jsem tím koncernem postižen. Za posledních pár let se ze mě stal nedobrovolně mechanik amatér díky množství poruch, tak jsem skeptik. Rozhodně rád slyším, že by se mohlo blýsknout na lepší časy :) Sice mě to svým způsobem baví, ale jsem raději když to víc jezdí než sedí na dílně. Děkuji za rady, pojedu se na auto podívat a uvidím co dál.
Tohle nemusí být jenom koncern. Já měl předtím 4 Hondy Accord (2x 5g, 1x 6g a 1x 7g) a také jsem si něco užil. A zrovna třeba koncernová A4 B6 mi sloužila velmi dobře, na to, že jsem s ní najel přes 120.000 km. Do Accorda 7g jsem, během 2 let, nasypal přes 150.000,- na servisu a nakonec se mi, ve městě, vylomilo kolo, když praskl čep. Auto bylo, týden před tím, na kompletní prohlídce v autorizaku. Jsem zvědavý, co mě čeká s touhle šestkou? :)
 
Jsem zvědavý, co mě čeká s touhle šestkou?
Pokud s autem nejezdíš extrémně, o auto se staráš a dodržuješ řádně servisní intervaly, tedy motorový olej raději max. 15 tkm, a navštěvuješ rozumný servis, tak tě nečeká nic ;) Jen ježdění...
 
Proč jsou prostě všechny 6ky v nabídce do roku 2016? (Nebo pak 2019+) Sháním 2017/2018 (GL). Jelikož sauto,bazos aj. už mám projeté, tak jsem kouknul na tu nabídku na fb postnutou výše a za celý minulý rok ani jedno GL. To je po nich takový hlad, že se neprodávají? Nebo naopak nezájem?
 
Proč jsou prostě všechny 6ky v nabídce do roku 2016? (Nebo pak 2019+) Sháním 2017/2018 (GL). Jelikož sauto,bazos aj. už mám projeté, tak jsem kouknul na tu nabídku na fb postnutou výše a za celý minulý rok ani jedno GL. To je po nich takový hlad, že se neprodávají? Nebo naopak nezájem?
GL sa od GJ líši napr. lepším odhlučnením (a ešte ďaľšími vylepšeniami - niekto hádam doplní), takže ak kupujúceho rozpočet pustí, tak asi radšej hľadá GL. GL po FL - t.j. 2019+ je zase v dačom vylepšené (napr. má v najvyššej výbave odvetrávanie sedačiek, čo pri kožených sedadlách poteší), ale má pri 2.5 motore aj vypínanie valcov, ktoré cítiť a aj tu na fóre sa na to dosť ľudí sťažuje. Ja keď som hľadal M6 pre seba, tak som šiel preto cielene po GL pred FL. Samozrejme aj kvôli rozpočtu. Tiež mi napr. viac vyhovuje meranie tlaku v pneu cez ABS, ktoré GL má a GL po FL už má zase snímače tlaku.
 
Proč jsou prostě všechny 6ky v nabídce do roku 2016? (Nebo pak 2019+) Sháním 2017/2018 (GL). Jelikož sauto,bazos aj. už mám projeté, tak jsem kouknul na tu nabídku na fb postnutou výše a za celý minulý rok ani jedno GL. To je po nich takový hlad, že se neprodávají? Nebo naopak nezájem?
Jedna 2017 stojí přímo v Mazdě v Příbrami, koukal jsem tam na ni v pátek http://www.autocaris.cz/detail_auto.php?inzerat=582613&ibz=1297

 
Back
Top