• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

@Ondrej K : teraz si mal na mysli porovnanie automat vs. manuál alebo aj 2.0 vs 2.5?
To je snad evidentní: 2.0 M/T, 2.5 samozřejmě A/T. Obráceně to nejde a třetí verze, tj. 2.0 A/T, je určitě línější. Já měl 2.0 M/T 114 kW na GH a teď 2.5 A/T a mám z toho obdobný dojem jako @Ondrej K .
 
Jde taky o to, jestli clovek vi jak se chovat k atmosfericky plnenemu motoru, a co od nej cekat. Pokud to nevi, je lepsi vzit automat. Protoze jinak bude furt drzet otacky kolem 1000 a pindat, ze ty mazdy vubec nejedou, pulka koni usla spatky do Hiroshimy, a kdejaka fabie 1.0tsi s nima zamete...
 
Mal som rok 2.5i GH, takže viem ako jazdiť a čo (asi) od mazdáckeho motora čakať. Nie som fanúšikom malých oturbených motorov, tak sa im snažím vyhýbať a toto je jediná cesta.
 
Co se tyka aut, vse je v mem podpisu.
A zapomnel jsem napsat neco podobneho, jako pise SimSon vyse, i kdyz rekl bych spis opacne. Automat na normalni mod hrozne podtaci, nechava nekdy motor tocit treba 1200 ot, a pak zas treba zbrkle preradi o tri kvalty, proste celkove v normal modu to chce casto korekce padlama nebo aspon pedalem (i kdyz on si zas za chvilku odradi a jsem, kde jsem byl). A ve sport modu zas drzi otacky prilis vysoko... mam proste casto pocit, ze nevim jak ho donutit radit tak, jak bych radil ja. Pokud nekdo radi podobne nizke otacky s manualem, bude to i nekdo, kdo asi nerad podrazuje, a pak plati co psal SimSon, pro takoveho radsi automat.
 
Nikto tu ale nespomenul ze zase treba brat do uvahy ze 2.0 ma 107 a 121kw verzie...
Medzi tou silnejsou a 141kw (2.5) mozno ze az taky rozdiel nie je, ale to sa neda povedat ked porovname 2.5ku so slabsou verziou 2.0ky...
Co sa tyka automatu, ja napr. ked prechadzam plynulo cez obec tak zvyknem dat manual a 4ku a drzim to tak az kym nevyjdem z obce.
Irituje ma to ked tam automat pri 60ke hodi 6ku a auto si placlivo ide na 1200 ot ...
Inac spokojnost, urcite by som za normalnych okolnosti do slabsej verzie nesiel.
 
Pokiaľ 2.0 tak jednoznačne silnejšia verzia, i keď 2.5i je (pre mňa) prvá voľba a to aj z dôvodu výbavy - väčšinou ju majú bohatšiu.
 
Koupil jsem manuál a nelituju. Nebydlím ve velkém městě. Líbí se mi předjíždění: dojedu pomalejší auto, na rovině zařadím přiměřený kvalt (mimo město trojku) a čekám na mezeru mezi protijedoucími auty. Když tam je, dám plnej a auto hned vyrazí. To s automatem neuděláš, s dvojspojkovým tuplem ne.
 
Preco by si to s automatom neurobil? Automat sa da prepnut do sekvencneho manualu.
Mazda je jedna z mala znacek, kde automat v manualnim modu opravdu kvalt podrzi (alespon teda v mem aute je to tak). Omezovac sice zrychlovani utne, ale prevodovka nepreradi, ceka se na ridice. Prehazovani kvaltu sice neni nejak rychle, ale porad ma ridic pocit ze to ma pod kontrolou. A pokud nepouziva (nebo nema) padla pod volantem, saltpaka funguje spravne (vyssi kvalt se radi pohybem dozadu!). Tohle jsou skratka auta pro ridice, kde taky nekdo premyslel kdyz je delal.

Pritelkyne ma octavii s dsg, a tam i kdyz to prepnu do manualniho modu, porad si to vicemene radi samo, ridic akorat do toho muze "trochu kecat". Co je to pak za manualni mod? Nechapu...
 
S automatem taky můžu jet na trojku stovkou, dokud mne to neomrzí? Tak to jsem nevěděl, omlouvám se za unáhlený soud.
 
Ideálne bude sa asi previesť na tom dvojlitry. Parameter, ktorý (možno) ešte viac obmedzuje výber je farba. Z dizajnového hľadiska nemám nič proti Red Soul, ale (aj na tomto fóre) som čítal veľa sťažností na tento odtieň. Dokonca mi to potvrdil aj jeden predávajúci z predajne Mazda (v podstate sa nedá nastriekať/opraviť tak, aby to nebol viditeľné a aj odolnosť je že vraj nižšia).
 
Mohu potvrdit od několika lakýrníků, že červené Mazdy nedělají, protože nejde lak opravit tak, aby to nebylo vidět. Naštěstí mám černou :-)
 
Mám vyzkoušené, že bílou perleťovou taky nelze opravit aniž by to bylo znát ;). Podle mě to teda platí pro úplně všechny tyhle moderní hluboce třpytivé metalické barvy... co se týká odolnosti, podle "ťupek" na masce a kapotě jsou na tom Soul Red, Pearl White a Deep Blue úplně stejně... Pochybuji že by se lišila nějak podstatně tloušťka laku podle odstínu, a pak nedává smysl, aby jedna byla odolnější než druhá.
 
Mám vyzkoušené, že bílou perleťovou taky nelze opravit aniž by to bylo znát ;). Podle mě to teda platí pro úplně všechny tyhle moderní hluboce třpytivé metalické barvy... co se týká odolnosti, podle "ťupek" na masce a kapotě jsou na tom Soul Red, Pearl White a Deep Blue úplně stejně... Pochybuji že by se lišila nějak podstatně tloušťka laku podle odstínu, a pak nedává smysl, aby jedna byla odolnější než druhá.
Nesouhlasím. Mám nedávno vyměněný přední nárazník a blatník po srážce se zvěří. V CB AUTO lakováno na SNOWFLAKE WHITE PEARL. Není vůbec poznat, že se nejedná o původní barvu. Za mne spokojenost.
 
A ja mam zase lakovany naraznik soul red crystal a takisto je to ok :D
cize nie je lakovnik ako lakovnik
 
Samozřejmě nastříkat celý díl je něco jiného než opravovat lokální škrábanec. Ale abych musel opravovat drobné poškození tím, že budu muset nastříkat celý díl, není zrovna ideální.
 
Koupil jsem manuál a nelituju. Nebydlím ve velkém městě. Líbí se mi předjíždění: dojedu pomalejší auto, na rovině zařadím přiměřený kvalt (mimo město trojku) a čekám na mezeru mezi protijedoucími auty. Když tam je, dám plnej a auto hned vyrazí. To s automatem neuděláš, s dvojspojkovým tuplem ne.
samozrejme ze udelas :) zapnes si sport nebo si to hodis do manualniho rezimu ;-)
 
Back
Top