• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Nákup ojeté Mazdy 6 s benzínovým motorem

Díky za obsáhlé info.

Dal jsem si nějaký rozpočet a to 350tis. Přijde mi to tak adekvátní. A už teď jsem to posunul na 400tis. Peníze nejsou jakoby problém, ale už si to v sobě neumím obhájit. Nepřijde mi to adekvátní. Nechci koncern, nicméně za tyhle peníze se tam dají najít hezká auta. Pokud se posunu někam k roku 2017, ne že bych nechtěl, bude to cenově minimálně 550tis a to mi za a) přijde za auto hodně b) musel bych znovu projít celkovým výběrem, protože v téhle hladině už mě možná budou zajímat (i) jiné značky c) jsem ve vodách, kde jiné automobilky nabízejí auta minimálně vizuálně modernější (přece jenom CX5 je tu od 2011 a byly to "jen" FL).

Přijde Ti 2017+ od 2015 až takový skok i s výše uvedeným?

Nevím, jestli jsem se předtím dost rozepsal. Auto si chci koupit na cesty do práce (10+10km), nákup, občas výlet, jestli občas dovča, to asi nehraje tolik roli. Praktičnost asi dostačující. Původně jsem po vrácení služebáku (OIII 1,6TDI - vadí mi na tom autě snad úplně všechno :D) chtěl něco jako 535i nebo něco podobného s velkým benzínovým motorem. Ale v reálu jsem s výkonem té oktávky neměl až takový problém. Dá se to. A vzhledem k tomu, že mám několik motorek, já si to blbnutí užiju tam a už nutně nepotřebuju valit (dálnice 180+), ani blbnout (zakroucené silničky a jet kotle).

Poslední moje auto, resp. teď v něm budu jezdit, než koupím něco dalšího, je Volvo S40II, 2,4, benzín, 103kW. Jsem opět hrozně překvapen, jak strašně fajn auto to po OIII je. Výkon už nic moc, ale ty reakce na plyn, na brzdu, na volant, informace, co dostávám, jak je to pohodlné ... ale je to už staré, má to už své drobné bolístky (ale jede a pojede) a upřímně, chci hezký auto.
 
Poslední úprava:
Díky za obsáhlé info.

Dal jsem si nějaký rozpočet a to 350tis. Přijde mi to tak adekvátní. A už teď jsem to posunul na 400tis. Peníze nejsou jakoby problém, ale už si to v sobě neumím obhájit. Nepřijde mi to adekvátní. Nechci koncern, nicméně za tyhle peníze se tam dají najít hezká auta. Pokud se posunu někam k roku 2017, ne že bych nechtěl, bude to cenově minimálně 550tis a to mi za a) přijde za auto hodně b) musel bych znovu projít celkovým výběrem, protože v téhle hladině už mě možná budou zajímat (i) jiné značky c) jsem ve vodách, kde jiné automobilky nabízejí auta minimálně vizuálně modernější (přece jenom CX5 je tu od 2011 a byly to "jen" FL).

Přijde Ti 2017+ od 2015 až takový skok i s výše uvedeným?

Nevím, jestli jsem se předtím dost rozepsal. Auto si chci koupit na cesty do práce (10+10km), nákup, občas výlet, jestli občas dovča, to asi nehraje tolik roli. Praktičnost asi dostačující. Původně jsem po vrácení služebáku (OIII 1,6TDI - vadí mi na tom autě snad úplně všechno :D) chtěl něco jako 535i nebo něco podobného s velkým benzínovým motorem. Ale v reálu jsem s výkonem té oktávky neměl až takový problém. Dá se to. A vzhledem k tomu, že mám několik motorek, já si to blbnutí užiju tam a už nutně nepotřebuju valit (dálnice 180+), ani blbnout (zakroucené silničky a jet kotle).

Poslední moje auto, resp. teď v něm budu jezdit, než koupím něco dalšího, je Volvo S40II, 2,4, benzín, 103kW. Jsem opět hrozně překvapen, jak strašně fajn auto to po OIII je. Výkon už nic moc, ale ty reakce na plyn, na brzdu, na volant, informace, co dostávám, jak je to pohodlné ... ale je to už staré, má to už své drobné bolístky (ale jede a pojede) a upřímně, chci hezký auto.
550 je hrozne moc, lehounce pod 600 jsem ji prodaval dvouletou ve stavu nove (novou skladovku jsem koupil za nejake drobne pres 700, cenikova cena byla asi 760, jestli si to vsechno dobre pamatuju). Ocividne, stejne jako u Mazdy 3, dochazi k vyraznemu rustu cen ojetin, nejspis kvuli zvyseni cen novych aut... je to skoda. Kdybych to mel na kratsi jizdy a mel neco typu motorky nebo roadsteru, taky bych si vyssi cenu neobhajil, takze souhlasim, ze kazdych 50 navic je asi nesmysl, ktery se nema jak vratit. Navic jsem si spatne pamatoval puvodni dotaz, myslel jsem ze rozpeti bylo 400 +- 50, a byl jsem liny prolistovat ceny v inzerci, abych zjistil, ze ani 500 na 2017 nestaci :).

Myslim, ze pokud mas na zabavu na silnici jine stroje, tak je CX-5 praktictejsi auto. Mne osobne se ale v generaci pred 2017 faceliftem nelibila, 6 mi prisla krasna uz od zacatku. Otazka je, podle ceho vybirat, jestli design, spotreba a ladnejsi jizda, nebo prakticnost, pripadne i ctyrkolka (pokud to cenove vychazi), coz se precejen v mnoha oblastech nasi republiky neztrati, kdyz je zas normalni zima, jako letos. Na nasi CX-5 (a predtim CX-3) plastove lemy dveri mnohokrat zachranily lak od kontaktu se zdi, zabradlim, nakupnim kosikem... a ta svetla vyska i jakasi (pseudo)terennost auta — taky treba vyssi bocnice pneu, zvlast se 17" — ma taky neco do sebe, proste z uzivatelskeho hlediska je to takovy vic "neresit a jezdit". Taky se s ni lip hleda misto a parkuje, protoze je kratsi a ma mensi zadni previs, a zase i diky tem vysokym pneu, kde se nemusi tak hlidat kontakt s obrubnikem.

Nam to samo doma vykrystalizovalo tak, ze na dlouhou aktivni letni dovolenou je to 50:50 6 a CX-5, kde pro CX-5 hraje do karet snadne parkovani a "off-road" moznosti (vhodne leckde i treba pro zajizdeni k apartmanu, na odlehla mista k horam, nebo k plazim, kdyz to neni po asfaltce), pro 6 spotreba, pohodli ve vysoke rychlosti na dalnici, a o neco vetsi kufr. Pro denni jezdeni na nakupy, pro materialy, atp., ale presne naopak, CX-5 je proste "sedni-jed-neres", s 6 na 19" jsem opatrny i pri mijeni nakladaku na utrhany krajnici, o parkovani nemluve. 6 jsem si kupoval na dlouhy dojizdeni do prace s velkym podilem dalnice, a na ty vzdaleny dovoleny, CX-5 mela byt manzelcina, na nakupy, veci kolem deti (krouzky, doktori), a vyjimecnou cestu do prace (50 km jednim smerem, bez dalnice, a jezdi jen obcasne), takze predpoklad najezdu byl 3:1 pro 6, ale nakonec to mame po roce a pul 1:1. Kdybych si ted kupoval novy auto, melo byt u nas doma jediny, a rozhodoval se mezi 6 a CX-5, asi bych to vzal podle toho, co bych dokazal sehnat za min... a kdyby cena byla stejna, musel bych si hodit minci :).
 
Poslední úprava:
Což mě vrací někam do hladiny okolo 400tis a tam bych se +- měl vejít s rokem 2015, tedy po FL, ne základní výbava, dovoz z D. To by šlo. A dám přednost CX5. Mám pocit, že je trošku holčičí, ale v té tmavě šedé je to v poho :) Nakonec přesně ty argumenty, které uvádíš, zkráceně "sedni a jeď" jsou vlastně to, co mi bude nejpříjemnější. Přesto se sám divím, jak jsem si první den říkal "snad v té ceně seženu BMW 535i", což je snad posledni R6 motor (možná už i to je 4vál s píšťalkou, nevím, zas tak moc jsem to nestihl nastudovat) a kam se to posunulo :D

A ještě jsem v těch mých dotazech zapomněl na brzy. Opakovaně jsem se u 6 dočetl, že brzdí "jen předek". Týká se to i CX5?

Postupně pročítám fórum, ale zabere to nějaký čas ...
 
No rozhodně má Mazda hodně velkou preferenci předku, když s tím jezdím sám a v klidu, u 6 i CX-5 (a u předchozích Mazd - CX-3, 3) se mi zadní kotouč jen tak do čista neobrzdí, po vícedenním stání třeba na dešti to buď člověk musí někde víc zašlápnout, nebo v nejhorším i na chvíli použít za jízdy ručku. Když to člověk neudělá, což jsem u předchozích Mazd nedělal, časem se to jen zhorší, až to dospěje do stavu, kdy vzadu budou brzdit dvě třetiny kotouče... Jsem zvědav co ostatní, jaký na to mají názor.

Každopádně ale nové zadní koutouče i s destičkami, pokud jsou na model bez elektronické parkovací brzdy (tam je to dražší), stojí komplet pár tisíc, takže to teoreticky není takový problém, i kdyby se měly před každou druhou technickou udělat (každé 4 roky). Dva roky, u ojetiny teda do první technické, to jde udržet v přijatelném stavu... S tou elektronickou ručkou jsem na 2017 6 (kde jsem to právě průběžně neobržďoval) musel jít do drahých originálních destiček, tak to i s koutoučema a prací stálo něco přes 4k; bez nich by to bylo stopro do tří.
 
Dynamika, spotřeba i hlučnost je u CX-5 s AWD 165k o hodně horší, než byla u 6 s 165k. Část bude AWD, část aerodynamika. O hodně = spotřeba skoro o dva litry, rychlost reálně max kolem 205 km/h vs 225 km/h.

Je srandovní, jak člověk může nabýt úplně jiný dojmy: mám srovnání 6ku 121kW IPM 2015 (90 tis. km) a CX-5 AWD 118kW 2013 (mmch. bude se cca za 2 měs prodávat ;) ).
Tak předně - dynamika je do 150 km/h prakticky srovnatelná. U CX-5 jsem byl do 160 km/h extrémně příjemně překvapen jízdními vlastnostmi, kde jsem byl v podstatě šokován třeba přes Buchlov - na to, že je SUV, jede v zatáčkách snad líp než 6. Co si budeme povídat - 6ka sedan taky není úplně náčiní na závodění do vrchu - je to skoro 5ti metrová "kráva", nicméně vyšší stavbu u CX-5 plně vykompenzovalo AWD a/nebo kratší rozvor. Zde se fakt není SUVčka proč bát (píši konkrétně CX-5!).

Naopak nad 160 km/h jsem byl poměrně nepříjemně překvapen. Od 180 km/h se CX-5 subjektivně již trápí, navíc stabilita na suvkových myslím 17kách, vs stabilita R19 na 6tce + delší rozvor + nižší auto... to je úplně něco jiného. Rozdíl v spotřebě při ustálené rychlosti - tempomat (testováno dle PP telefonicky 2 auta za sebou s prostřídáním pořadí) max 1L - spíš 0,7. Rychlosti 100-140 km/h. Samozřejmě u 200km/h to může být i víc než 2 litry dle Ondry.

Top speed u CX-5 nemám nějak testováno - u 6tky mám rekord 237km/h tacho - 233 km/h HUD (zajímavý rozdíl?! celkem nechápu..možná chyba pozorování, ono již to je celkem cvrkot...) - 228 km/h GPS. Naložený... Asi s milosrdným větrem v zádech :cool: leckdy se ale 6tka umí trápit při 210-220 tacho.. Zde je určitě obrovský rozdíl v prospěch 6.

Šířka uvnitř v úrovni loktů stejná. Citelně míň prostoru podélně, 6ku kombi nemám reál zkušenost. Na převoz pračky CX-5 o něco praktičtější :p Rovněž na kratší pojížďky (parkování?) asi lepší CX-5. Textilní potahy u obou aut OK i po letech - u mě nejvíc trpí asi při vysávání - nemůžu si pomoct a ty drobné nečistoty lovím fakt hluboko ve švech..

CX-5 první generace po FL je za mě zvenku hezčí, než CX-5 KF, nesouhlasím, že by výrazně zestárla. Na předFL již 8-9 let "je trochu vidět", pořád ale hezká a i zepředu nemá ten divnej kukuč jako KF (sorry Ondřeji :) ) Zato má otřesné denní svícení halogenama...

Co se týče 6-tky - citelný posun v hlučnosti nastal již s IPM (2015), předFL 6tku bych nebral zejména kvůli obstarožnímu infotainmentu (ač TomTom navigace je víc než OK a dá se řešit výměnou..) + právě tomu hluku. Takže asi není nutno hned běžet až k roku 2017. S IPM (01/2015) přišly třeba "matrix LED" v lepší výbavě, MZD connect, couvací kamera?, mnohem líbivější palubka a auto je "normálně tiché" - před FL bych jej označil za hlučné.

CX-5 před FL určitě znatelně tišší než 6 před FL.
Mám pocit, že je trošku holčičí, ale v té tmavě šedé je to v poho :)

Ano, to mám taky, jak ta "trochu femininnost" tak barva. Jinak ta CX-5 na prodej je Metropolitan Grey.. e-ehrrrm.. kuc kuc. :laughing:
Za mě bych šel na tvém místě asi do CX-5 1. gen po FL.
(Disclaimer: prodávat se bude před FL, ať mě neobviňujete ze zištných rad, heh)
 
Subjektivita stranou, já na jaře 2019 srovnával svou tehdejší 6 s objednanou CX-5. I když dnes mrknu na papírové parametry těchto dvou aut v těchto konkrétních generacích, pak u 6 vidím 9.1 na sto, provozní hmotnost 1375 kg a výšku karoserie 145cm, u CX-5 pak 10.8 na sto, provozní hmotnost 1590 kg a výšku karoserie 168cm.

Popravdě, když teď poprvé v životě koukám takhle vedle sebe na ty čísla, řekl bych, že v praxi je rozdíl zrychlení o něco menší, než pětinový (18 %), jako při pohledu na papír. Jen těch samotných 215 kg jsou tři průměrní dospělí na palubě navrch, a u atmosféry benzínu je každá taková věc znát... k tomu "tahání" AWD a horší aerodynamika. Kompenzuje to zřejmě trochu kratší zpřevodování CX-5, které však na druhou stranu vede k vyšší hlučnosti a spotřebě. Opravdu s 6 jsem měl průměr na dlouhých trasách kolem šesti, s CX-5 kolem 7.5, a na krátkých zhruba 7 vs 9 — a to fakt nemyslím srovnání při 200 km/h na dálnici, ostatně už při 160 km/h ukazuje palubní počítač u CX-5 něco mezi 12 - 15 na sto, podle větru... při 200, kterých se auto na rozdíl od Šestky sotva drží, a je vytočené dost vysoko, to bude rozdíl jako kráva, ne směšné dva litry ;). Zkrátka moje pozorování zhruba odpovídá číslům...

Stabilita a odezva řízení CX-5 se značně zlepšila v moment zbavení se továrních Yokoham a přezutí na nové Bridgestone Turanza T005, v zimě LM005. Na 6 to ale nemá, sedan je dlouhý jako Lovosice, nizoučký, a na stabilitě na dálnici je to prostě znát. 2019 6 v automatu to pak posouvá ještě dál. Ale touhle rychlostí se dá někde rozumně jet čím dál vzácněji... a dokud nám turistům opět neotevřou Německo, tak ani tam. Pro běžného řidiče to tudíž asi nemá význam srovnávat, při normální jízdě je rozdíl opravdu hlavně v hluku a spotřebě při rychlostech kolem legálního limitu, obě auta jsou v takové rychlosti naprosto klidná a ani běžná síla bočního větru s nimi skoro nehne.

A vzhled, jak jsem sám psal, je naprosto subjektivní :).

Samozřejmě moje zkušenosti a srovnání platí pro generaci, kterou jsem mohl srovnat. Pro 2013 CX-5 vs. 2015 6 může být všechno jinak. Divil bych se však, pokud dramaticky jinak.
 
Poslední úprava:
Dobré ráno,

zpět k těm brzdám. Nejde ani tak o nutnost se měnit v kratším intervalu, ale čistě o ten brzdný účinek. Takhle s preferencí předku byla moje stará Alfa 156 a to auto prostě objektivně brzdí MÁLO.

Spotřeba a dynamika. Ve finále je mi skoro jedno, jestli to bude 2.0 Manuál nebo 2.5 AT, se spotřebou se nějak srovnám, je v očekávaných mezích (2.5 AT) resp. níž (2.0).

Design. Mno ... nechci holčičí auto, ale MX5 mimo červené je kus auta a holčičkovsky na mě nepůsobí. Nicméně klidně nadhoďte názory :)
 
Pokud si dobre pamatuju tehdejsi novinarske testy, Mazdy brzdi plus minus jako jina auta... vybavuju si, ze to nikdy nebylo nejlepsi, coz ale dost dobre muze/mohlo byt prave tim, ze Mazda ne vzdy obouvala zrovna nejlepsi pneu (kdekdo v Evrope daval Continental, Dunlop nebo Michelin) a take ma obvykle u podobnych aut o neco uzsi pneu. A ty rozdily nejsou velke. Rozhodne vsak ma Mazda dost odlisne nastavenou citlivost brzdoveho pedalu, pokazdy kdyz odnekud presednu, prijdou mi brzdy jakoby "mekke", proste je chod pedalu nejdriv plynuly a pak teprv zabere.

Sice 6 diesel, ale za Superbem moc nezaostava:
Tady CX-5 dokonce vyhrava, ale ma zrovna obute Conti, ktere jsou stopro lepsi nez Toya a Yokohamy, ktere Mazdy taky casto maji:
 
cau, pomalu (rychle) se rozhlizim po novem aute protoze muj starej supik asi dostal koronu a je nejakej zakuckanej ...

mam jasno v:
Mazda 6, 2.5 2017 Revolution Top, 190hp (2017 kvuli tomu ze to jeste nema vypinani valcu)

Co si myslite o techto nabidkach??


PS: nerozumim moc rozdeleni KIZOKU vs NAKAMA :. prijde mi to vybavove stejne (jako je v CR oznacovam Revolution TOP) .. tzn jedna se mi o tu (skoro) nejvyssi vybavu ...

Rozpocet do 600k
 
ostatně už při 160 km/h ukazuje palubní počítač u CX-5 něco mezi 12 - 15 na sto, podle větru...
To na 1.gen zcela jiste ne. S CX-5 mam najeto vyrazne min, ale i "svou trasu" (550km) a po rovine to ustalenou rychlosti 160 tacho skoro jiste nebude pres 10. Spis tak 9-9.5. Coz odpovida zhruba 1 litru od 6tky. 15 !?!?
u 6 vidím 9.1 na sto, provozní hmotnost 1375 kg
Moje 6tka ma provozní hmotnost 1470 kg (udaj dle velkeho TP), zrychleni 9.2 (muj real top 9.7)... ze by faceliftem zhubla o 95 kg? To by byl inzenyrsky masterpiece, ale uplne pravdepodobne mi to neprijde. Ja jsem to resil, protoze marketovan byl vsude udaj 1390-1395... a pak bum, konkretni (ok skoro full) kousek leze k 1500...

Brzdy popsal Ondrej presne: je to spis o pocitovem nebrzdeni/pozvolnem nastupu - jinak jsou vykonove prumerne v pozitivnim smyslu. Clovek se holt nesmi bat pritlacit na pedal. Auto velmi dobre detekuje realnou potrebu max brzdeni v pripade nouzovky. Po vymene všech brzd za EBC+yellow k vykonu nemam ani ň - pozvolnejsi nastup samozrejme zustal.

solidus: MX-5 je holka jak vysita (nerikam tim "pro holky"). Pokus udelat z ni kluka se jmenuje 124 Spider. Muj vjem je, ze vlastne vsechny Mazdy jsou spis holky :)
 
To na 1.gen zcela jiste ne. S CX-5 mam najeto vyrazne min, ale i "svou trasu" (550km) a po rovine to ustalenou rychlosti 160 tacho skoro jiste nebude pres 10. Spis tak 9-9.5. Coz odpovida zhruba 1 litru od 6tky. 15 !?!?

Moje 6tka ma provozní hmotnost 1470 kg (udaj dle velkeho TP), zrychleni 9.2 (muj real top 9.7)... ze by faceliftem zhubla o 95 kg? To by byl inzenyrsky masterpiece, ale uplne pravdepodobne mi to neprijde. Ja jsem to resil, protoze marketovan byl vsude udaj 1390-1395... a pak bum, konkretni (ok skoro full) kousek leze k 1500...

Brzdy popsal Ondrej presne: je to spis o pocitovem nebrzdeni/pozvolnem nastupu - jinak jsou vykonove prumerne v pozitivnim smyslu. Clovek se holt nesmi bat pritlacit na pedal. Auto velmi dobre detekuje realnou potrebu max brzdeni v pripade nouzovky. Po vymene všech brzd za EBC+yellow k vykonu nemam ani ň - pozvolnejsi nastup samozrejme zustal.

solidus: MX-5 je holka jak vysita (nerikam tim "pro holky"). Pokus udelat z ni kluka se jmenuje 124 Spider. Muj vjem je, ze vlastne vsechny Mazdy jsou spis holky :)
Vychazel jsem z katalogu Mazdy. Ale ted se divam na TP jak od 6, tak od CX-5, a u 6 (te predchozi, 2.0 165k Sedan) vidim 1476 kg, a u nasi CX-5 (KF, 2.0 165k AWD) vidim 1660 kg. Tedy opravdu dost jine udaje, nez uvadi Mazda v katalozich... zahada. Kazdopadne rozdil je porad 184 kg. Pro zajimavost jsem se chtel mrknout do velkeho TP moji soucasne s automatem, ale zjistil jsem, ze jsem ho asi ztratil :D EDIT: VTP nalezen, 6 s automatem 1607 kg, katalog uvadel rozmezi do 1 532 kg, takze nejspis bez ridice (75kg).

Tak aspon dobry vedet, ze katalogum se neda verit.

Spotrebu mam opravdu tak vysokou, vsak take hned po porizeni CX-5 jsem se tady na forech nad tim tolik "rozhorcoval". Taky jsme tu parkrat resili, ze vlastne aspon v mych rukach neni dvoulitr s manualem o nic uspornejsi, nez 2.5 s automatem.

Soude dle treba spritmonitoru, s AWDcky maji lidi nejvic spotreby mezi osmi a deviti, coz odpovida moji zkusenosti, kdezto u 6 je tam hromada lidi kolem 7. Ukazovany prumer na spritmonitoru je bohuzel zavadejici, protoze neumi odfiltrovat FWD od AWD.

Nase pouzivani je mozna trochu specificky, ze kdyz jezdime tady po okreskach, jezdime rychle, a pro zmenu kdyz jezdim do prace, je to zas velka porce dalnice, kde to odnasi aerodynamika a kratka sestka... Je mozny, ze kdybych mel vic mesta, nebo vic klidne jetych okresek, rozdil nebude tak velky.

Dival jsem se na posledni velkou dovolenou, kde jsem se s CX-5 jsem se hodne krotil, abych neprojel zas desitku za benzin, a dosahnul jsem 7.2-7.3 (predchozi podobna dovolena 7.9). U 6 jsem na dlouhe klidne cesty byl kolem sesti (pamatuju jednu takovou dovolenou konkretne 6.2), takze se z toho da vycist, ze rozdil je treba litr pri klidnem jezdeni, az dva litry a vic pri dynamicke jizde. V nasem pripade to teda jsou skoro furt ty dva litry, Mazdu si clovek nekupuje, aby se kochal krajinou pri devadesatce ;) (zertuju, ale trochu taky ne)
 
Poslední úprava:
PS: nerozumim moc rozdeleni KIZOKU vs NAKAMA :. prijde mi to vybavove stejne (jako je v CR oznacovam Revolution TOP) .. tzn jedna se mi o tu (skoro) nejvyssi vybavu ...
Já jsem si svou GL nechal dovézt z DE na jaře 2018 - je to tuším Kizoku Intense, tj. Revolution TOP i s šíbrem (neboli Glasschiebedach, elektrisch). Viz přílohy.
 

Přílohy

  • mazda 6 broschure_DE.pdf
    6,2 MB · Zobrazení: 35
  • Mazda 6 Kizoku_broschure_DE.pdf
    4,2 MB · Zobrazení: 37
  • Mazda 6 Kizoku_preisliste_DE.pdf
    109,2 KB · Zobrazení: 30
diky @MichalP .... ty auta co jsem poslal vypadaji dobre? nejsem uplne zkusenej,na dovoz jsem domluvenej s p.Pipkem na zaklade referenci tady na foru :) tak doufam ze mi pomuze vybrat dobre auto ...

jen jsem zvedavej jak bude fugnovat dovoz ted kdyz je vsechno zavreny
 
cau, pomalu (rychle) se rozhlizim po novem aute protoze muj starej supik asi dostal koronu a je nejakej zakuckanej ...

mam jasno v:
Mazda 6, 2.5 2017 Revolution Top, 190hp (2017 kvuli tomu ze to jeste nema vypinani valcu)

Co si myslite o techto nabidkach??


PS: nerozumim moc rozdeleni KIZOKU vs NAKAMA :. prijde mi to vybavove stejne (jako je v CR oznacovam Revolution TOP) .. tzn jedna se mi o tu (skoro) nejvyssi vybavu ...

Rozpocet do 600k
Dobrá volba, měl jsem stejné priority a budeš spokojený. Celkem mě překvapuje, že ty ceny šly spíš nahoru nebo přinejmenším stagnují od mého nákupu v 4/2020. Všechny tři vypadají v pohodě, ta druhá má krásnou barvu, což asi za tísíc euro rozdílu nestojí. paradoxne je ta nejlevnější taky nejnovější. tak šťastnou ruku....
 
Na první pohled tam nevidím problém. Najeto málo, první majitelé - OK. Z fotek se nedá skoro nic poznat, opotřebení je snad malé, šrámy nejsou viditelné, jen výbava, jsou spíš propagační. Takže může rozhodnout prověření havárií, oprav, servisních period a nájezdu přes VIN a Cebii, plus barva, cena a vzdálenost na dovoz. Nezkoumal jsem prodejce, prověř si je, ale nic nevypadá podezřele. Já ji měl z Berlína od Mazdího prodejce, byla to předváděčka.
 
Trošku k tématu a prodřeným sedačkám. Není problém na netu sehnat kompletní náhradní sedačku s nepoškozeným potahem. Je jenom otázkou, zda se dají sedačky 1:1 přehodit nebo se musí něco kódovat (airbag ?). Myslí že nemusí, ale jistý si nejsem.
 
Na první pohled tam nevidím problém. Najeto málo, první majitelé - OK. Z fotek se nedá skoro nic poznat, opotřebení je snad malé, šrámy nejsou viditelné, jen výbava, jsou spíš propagační. Takže může rozhodnout prověření havárií, oprav, servisních period a nájezdu přes VIN a Cebii, plus barva, cena a vzdálenost na dovoz. Nezkoumal jsem prodejce, prověř si je, ale nic nevypadá podezřele. Já ji měl z Berlína od Mazdího prodejce, byla to předváděčka.
Cau co myslis tim "jen vybava - jsou spis propagacni" ?? Ja mel za to vsechno je to Revolution TOP (vyhrivany volant, adaptivni tempo, adaptivni svetla, ..)

btw u te prvni mi nesedi fotky sedacek ... tady je jasne videt ze to jsou tri ruzne sedacky ....
aa5a3b4c-cd21-4c8c-9d28-bc330f3fd579_9719f400-d581-4472-9e7f-64432ea6b3e5.jpgaa5a3b4c-cd21-4c8c-9d28-bc330f3fd579_6c3e9890-7a6b-4d6c-ae57-b2b4edbcaf5a.jpgaa5a3b4c-cd21-4c8c-9d28-bc330f3fd579_f913693f-f32b-4b01-8aa1-c8eb38e0b7ea.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Výbavou jsem myslel, jen kůži, její barvu vč vybarvení polstrování dveří aj. (může být do tmavé vínové - nevím, jestli je to vždy, já mám na dveřích a panelech vínovou) - v Německu byla větší variabilita v objednávání kůže, možná i šíbru, už si přesně nepamatuji. Myslím, že MRCC, další asistenty, vyhřívání volantu aj. byly již napevno spojeny s motorem 2,5i. Proto jsem posílal katalogy na prostudování. A podívej se samozřejmě na popis.

Na sedadlech jsem si také ničeho nevšiml.
 
btw u te prvni mi nesedi fotky sedacek ... tady je jasne videt ze to jsou tri ruzne sedacky ....
Na sedačkách nevidím nic zvláštního. Nevkládej sem prosím screenshoty fotek dostupných na internetu (které se dají stáhnout) ve formátu PNG. Příspěvek jsem upravil tak, jak má vypadat, s ohledem na kvalitu informací (foto z mobile.de/autoscout24 jde stáhnout) a zabraný prostor.

Kizoku a Nakama jsou německé akční výbavy, něco jako aktuální Homura u nás. Vždy to je nějaký výhodný paket, který může být levnější než ta nejvyšší ceníková výbava, případně něčím zvláštní, případně kombinace slabší výbavy s efektními doplňky.
 
Poslední úprava:
Back
Top