• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Díky za věcný příspěvek, ten displej opravim přes léto to je maličkost, teď zkusím pořešit jen běžnou údržbu, to klepání motoru - snad to nebude nic vážného, proleju to nějakým čističem vtřiků a lepší naftou a na jaře se uvidí co bude potřeba :) Pes si zatím kufru nestěžuje tak je to dobrý :D Jinak je tady nějaký seznam dobrých servisů kde ty auta znají? - Mně to sice servisuje kamarád - je šikovný ale ty naftové vrtochy moc nezná, mnohem lepší když někdo ví kam sáhnout - Ostrava a okolí.
Tak to máš jednoduché.Autopalkovice,jezdíme tam všichni nejen ze severní Moravy,pan Mikuš je super.Dělají jen Mazdy,zajed za nimi,at ti to vše zkontrolují.Jsou to obyčejní kluci,žádnou sekretářku v minisukni tam nenajdeš.Tudíž ceny oprav jsou velmi příjemné.
 
Je mi jasné že občas budu nějaký ten problém řešit a proto jsem se regnul,
Od toho to fórum je, plno rad tu najdeš a když nebudeš vědět, někdo poradí.

Jinak je tady nějaký seznam dobrých servisů kde ty auta znají?
Seznamy servisů tu jsou, jak už uvádí Natural a nejlepší volba jsou asi ty Palkovice jak už kluci zmínili.

Když mám ještě zmínit ten začátek, prostě mi moc nevoněl ten uvítací příspěvek, toď vše. ;)
 
Díky asi tam zajedu co nejdriv at mam klid. Zatim vymeneny olej a filtry (byly pekne zasrany), rozvody a brzy udelal majitel prede mnou tak ok. Auto jinak vypada zespod hezky, zadne vule, zadna rez (temer zazrak:). Nicmene mi dnes zaclo neco rezonovat pri 3tis ot (2-3tis) - jedno jestli pri jizde, zarazeno nezarazeno, se spojkou nebo bez.. Jde to pravdepodobne z motor. prostoru a je to pekne neprijemne - jako by rezonoval naky kus plastu nebo plechu, koukali jsme jeste na to ale uz jsme neprisli co by to mohlo byt - za tip na co kouknout budu rad. Jinak auto jede pěkně až do 5tis ot, netrese se nejak neprimerene. Akorat je videt ze byla sundana vana motoru, a zapomeli tam dat zespod kryt pod motor - novy uz je na ceste :)
 
Jestli byla sundána vana motoru, tak by mohli čistit sací koš a tedy řešili i podložky pod vstřiky. To jen tak mimo diskuzi.
 
Zdravím, mám v merku jednu Mazdu 6 GH 2009 2.0 108kw, měl bych pár otázeček :).
Hned na prvním listu psal Shr3k, že "Tento VIN nemá u Mazdy digitální servisní záznam. Bral bych spíš tu německou, je v lepší výbavě.". Dá se někde zjistit tato informace? Nebo musím fyzicky k autorizovanému prodejce (jsem z Brna, takže Balvín nebo Autopalace)?
Co udělat po koupi, stačí filtry, oleje, vyšplíchat dutiny, popřípadě brzdy a užívat si :), nebe ještě něco? Předpoklad je, že nic konkrétního na autě nebude v nepořádku.
Toto vlákno už jsem postupně četl v průběhu měsíce celé, vynechal jsem něco? Mám číst znovu? Na co si dát konkrétně u této verze pozor, nájezd by měl být kolem 100t, ale člověk nikdy neví. Rozvod je řešen řetězem, takže toto asi není třeba řešit, teda pokud nebude řechtat jako kobyla v říji :).
Budu rád za každou připomínku, názor, či políček :).

Díky
 
Zdravím, mám v merku jednu Mazdu 6 GH 2009 2.0 108kw

Vítej,

jedna otázka, kupuješ benzín s nájezdem 100t? Jestli je to myšleno 100 tisíc km, nebo je to jen překlep a má být 10 tisíc, což by dávalo rozum.
Co se týče této motorizace a konkrétně tohoto auta, mám přesně to samé a je je to považováno za nejvhodnější motorizaci.
Z vlastní zkušenosti co stačí, tak vyměnit motorovej olej, filtry, pokud nebyl měněn převodovej olej a je vysokej nájezd tak to taky nechat vyměnit, případně svíčky.
 
Vítej,

jedna otázka, kupuješ benzín s nájezdem 100t? Jestli je to myšleno 100 tisíc km, nebo je to jen překlep a má být 10 tisíc, což by dávalo rozum.
Co se týče této motorizace a konkrétně tohoto auta, mám přesně to samé a je je to považováno za nejvhodnější motorizaci.
Z vlastní zkušenosti co stačí, tak vyměnit motorovej olej, filtry, pokud nebyl měněn převodovej olej a je vysokej nájezd tak to taky nechat vyměnit, případně svíčky.

Nájezd 100 000 km :), ... 10 000 km by dávalo smysl u 7 letého auta? :). Upřímě raději bych 2.5, ale těch taky moc není.
 
Aha, takže jsme se nepochopili oba. :D
Ty máš na mysli/uvádíš, kolik už má auto najeto, já to pochopil tak, kolik ujedeš ty za rok. :)
 
za mě: Mazda 6 GH viz podpis 174 tkm = vše původní, plně funkční bez náznaků opotřebení ...spojka, tlumiče, stabilizátory

po koupi udělej:
olej, filtry a pokud není jasné jak/jestli bylo auto ošetřováno, tak kompletní kontrola všeho a antikorozní ochrana. Svíčky, brzdovka a převodový olej dle nájezdu viz téma " Servisní intervaly"
 
Tak prý prodáno 30. července 2009 v Břeclavi a servisováno taktéž tam a v Brně u Balvína, poslední záznam 17. července 2013 se stavem 52818 km (prohlídka 80000 km). Majitel do té doby nenajezdil víc než 14000 km na jednu výměnu oleje. Novější záznamy nejsou.
 
Dík moc, tak to není úplně spatny. Víc než 100tkm by to mít nemuselo ;). Dnes se na něj jdu podívat. Tak uvidíme. Nějaký nápad na co si dát konkretne bacha?
 
Poslední úprava:
Koupit to :D Pokud to nebylo extrémně bourané - tedy projít šrouby, panty a podívat se na nosníky, tak nic neřešit a koupit.
 
nápad na co si dát konkretne bacha?

podívej se na hladinu oleje, sílu laku jestli to není bourané a spodky všech dveří vč.kufru jestli to není orezlý. Jinak se řiď čistokrevnou intuicí :) Buď se ti to líbí anebo ne.....
 
Tak zatím nic nov
podívej se na hladinu oleje, sílu laku jestli to není bourané a spodky všech dveří vč.kufru jestli to není orezlý. Jinak se řiď čistokrevnou intuicí :) Buď se ti to líbí anebo ne.....
Ok, díky, prohlídka se přesunula na sobotu, tak jsem zvědav :).
 
Mazdar :) (super pozdrav), tak jsme se na ni dnes byli kouknout. Říkal jsem si, proč je auto prodáváno za 230t s 80tkm. Cena u takovýchto kousků je spíš tak někde mezi 250-270t. Ale co, řek jsem si, že už kdysi jsem měl štěstí s koupí auta, tak že se to bude třeba opakovat ;)

Na první pohled krásný auto, na druhý a třetí už to taková sláva nebyla. První co jsem udělal, tak jsem šel po oleji... (tím bych chtěl poděkovat Vitusovi za radu, páč jinak bych o ni asi jevil větší zájem). Olej černý jako bota, na to, že výměna údajně proběhla při 70tkm loni, ale to bych ještě byl schopen zkousnout, ale problém byl v tom, že žádný olej tam nebyl. Napadlo mě, že s tím asi zrovna jeli, tak jsem to otřel, šup s tím zpátky do díry a ono nic, měrka suchá :(. Poslední zbytky oleje byly na mém kapesníčku. Pojal jsem nedůvěru a začal šmejdit po autě. Rez celkem nikde, až na blatník v interiéru za řidičem, ten už začínal puchřit, což mě zarazilo u 7let starýho auta. Na autě několik ďůlků, odřený snad ze všech stran, ťuklej zadní nárazník, dvěře řidiče obouchaný od nárazů do jiných aut na parkovišti, zadní kotouče hyn vč. desek, takže žádný extra starání. Interiér byl celkem v pěkné kondici, ale to poté, co ho dva dny leštili. Majitel byl sice první, ale jakási firma zabývající se odpadem, takže se k autu nejspíš i jako k odpadu chovali, spojka se mi zdála, že nejde úplně dobře, plus se 2x zadrhla při vracení. Celkově obrovské zklamání kvůli předchozímu majiteli, vše bych zkousl, ale auto bez oleje z takovéto firmy nee i s tím, že má zaručeně 80tkm.

A teď co se týká pocitu z Mazdičky, toto byla první kterou jsem řídil, mám mazdy celkem načtený, ale i tak jsem byl velice mile překvapen, úžasný autíčko, prostorný, krásný, motor celkem jede, pocit na řízení jako u malého auta, prostě pecka. Už se těším, až jednou jednu budu mít :), ale asi to bude spíš 2.5, páč proti mému dosluhujícímu Fordíku Focusu 1.6 100k, to zase takový terno co se týká výkonu nebylo :). Mondeo jsem řídil jen s kamnama pod motorem, ale to je takový mastadont.

Takže tak, stále budu hledat, dokud nenajdu ;).

Mazdar :)

Ještě jedna věc mě dostala, místo uzávěru na dolívání vody do ostřikovačů byl korkový špunt na provázku,... Když jsem odjížděl, tak jsem měl pocit, jako bych nechal zanedbané štěně v útulku,...
 
Poslední úprava:
Takže cena odpovídala stavu. Tak to by měla být dobrá koupě né? Cca 40000,- by si do toho dal a byla by to panenka (lak, spojka a i ten motor by se dal zvládnout a nebo to udělat obráceně - motor, spojka a možná lak), benzínový motor si hold umí cucnout oleje.
 
Služebák je holt služebák... ne nadarmo se říká, že nejlepší terénní auto je služební auto.......
 
Back
Top