• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Kdyby svět byl jen o pocitech, tak bych tu do morku kostí tvrdil že MZR 2.0DISI s M3 BL byla živější něj Sky-G 2.0 G165 v M3 BM.
 
Moje 2.5 GH byla papírově těžší než 2.0 GL sice ne o moc ale cca 30kg tam tuším je ve prospěch GL
Já si právě moc dobře pamatuju, že jsem to při nákupu GL (model 2017) z Německa docela zkoumal a našel jsem německé specifikace, které udávaly rozsahy hmotností v závislosti na výbavě, zatímco u nás to neřešili a udávali v prospektech jen váhu holého auta (samozřejmě pohotovostní s řidičem). Vytáhnul jsem si tedy tehdejší německou specifikaci a ta říká rozsah pro GL SkyG 165 1375 - 1465 kg a pro SkyG 192 1440 - 1549 kg!
 
Já vidím v CZ prospektech 2017 kombi 1315 a sedan 1305 včetně 75kg řidiče u 2.0 G165...
 
OK. Já tam vidím totéž. A není ti divné, že uváděná celková povolená hmotnost třeba sedanu je nějakých 1945 kg. Takže hmotnost nákladu i s řidičem může být až 705 kg! To je skoro nosnost malé dodávky. To mi tenkrát nehrálo, i s tím faktem, že ještě údajně dokázali snížit hmotnost auta proti předchozí generaci i přes zvýšený luxus/vytlumení. Proto jsem to zkoumal víc.
 
Za mě co jsem měl možnost několikrát vidět je to vytlumení horší i zvuk zavření dveří je horší, gl má očividně tenčí plechy takže by to odpovídat mělo
 
Jak myslíš. Německá specifikace s uvedeným rozsahem hmotností pro mě vypadá mnohem důvěryhodněji a nosnost 7 metráků mi přijde jako nesmysl.
 
Stridal jsem 2017 Sedan za 2019 Sedan, a 2019 se na silnici chova jako *mnohem* tezsi auto. Jestli je to jen vyrazne lepsim odhlucnenim, nebo mirnou upravou tlumicu (co v te dobe mazda rikala), to nevim, ale nerekl bych… najednou to proste pusobilo tezkopadne, samozrejme v ramci benzinovych Mazd, proti francouzskemu dieselovemu MPV je to porad stika :-). Co rikaji tabulky, to je tim padem asi vedlejsi… rozdil je prave i treba ve zvuku a pocitu ze zabouchnuti dveri. Nebo odhlucneni strechy (kdo jezdi obcas s rakvi na hory, pozna). To vetsi ticho a mekci odpruzeni jakoby s nizsim tezistem dal redukuje pocit z dynamiky, ale to uz bude fakt hodne subjektivni a specialne ticho bude hrat velkou roli.
 
Back
Top