• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Děkuji moc za superrychlé odpovědi :)

S tou převodovkou jste mě tedy moc nepotěšili - opravdu nemá pro žádný stupeň přemostění měniče? Na základě nízké průměrné spotřeby na Spritmonitoru (pouze o 0,4l vyšší spotřeba oproti manuálu) jsem se právě domníval, že převodovka bude v tomto směru vychytanější.
Zkusil jsem najít nějaké podrobnější info a z tohoto manuálu pro FS5A-EL (ve specifikaci je uveden typ motoru L3, ale doufám, že pro LF by mohlo jít o stejně nastavenou převodovku?) http://www.cheavens.com/Mazda/ATX FS5A-EL_Transaxle.pdf (viz. tabulka na stránce 05-17-6, na stránce 05-17-8 je pak další info) jsem pochopil, že pro 4. a 5. stupeň by přemostění měniče (Torque Converter Clutch - TCC) mělo být k dispozici. Přijde mi zvláštní, že by jej tato převodovka neměla, když jej má i můj archaický 4-stupňový VW automat. Ale rád se nechám vyvést z omylu, neboť tohle je pro mě velmi důležitá informace.
Jinak s tím Powershiftem to vnímám úplně stejně.

shr3k: díky moc za vyjádření k odhlučnění a komfortu podvozku, tím si mě trochu uklidnil :)
 
Vitus: jsem si vědom toho, že s klasickým automatem to nikdy nebude výhra, co se přenosu výkonu motoru na kola týče, ale už je to léty odzkoušená a vychytaná technologie. Což se o dvouspojkových převodovkách kolem roku 2010 moc říci nedá. Ale se ztrátou výkonu oproti manuálu jsem prostě smířen. Mít tu možnost řídit manuál a o automatu uvažovat jen z důvodu pohodlí, tak by to bylo o něčem jiném. A myslím, že to bude určitě lepší, než se současným 1.8T a 4-st. automatem.
 
Děkuji moc za superrychlé odpovědi :)

S tou převodovkou jste mě tedy moc nepotěšili - opravdu nemá pro žádný stupeň přemostění měniče? Na základě nízké průměrné spotřeby na Spritmonitoru (pouze o 0,4l vyšší spotřeba oproti manuálu) jsem se právě domníval, že převodovka bude v tomto směru vychytanější.
Zkusil jsem najít nějaké podrobnější info a z tohoto manuálu pro FS5A-EL (ve specifikaci je uveden typ motoru L3, ale doufám, že pro LF by mohlo jít o stejně nastavenou převodovku?) http://www.cheavens.com/Mazda/ATX FS5A-EL_Transaxle.pdf (viz. tabulka na stránce 05-17-6, na stránce 05-17-8 je pak další info) jsem pochopil, že pro 4. a 5. stupeň by přemostění měniče (Torque Converter Clutch - TCC) mělo být k dispozici. Přijde mi zvláštní, že by jej tato převodovka neměla, když jej má i můj archaický 4-stupňový VW automat. Ale rád se nechám vyvést z omylu, neboť tohle je pro mě velmi důležitá informace.
Jinak s tím Powershiftem to vnímám úplně stejně.

shr3k: díky moc za vyjádření k odhlučnění a komfortu podvozku, tím si mě trochu uklidnil :)
5tka funguje samozřejmě na přímo bez měniče. O 4 nic nevím. Prostě není tam žádná extra mokrá spojka na přemostění čerpadla a turbíny.

Odesláno z mého D5503 pomocí Tapatalk
 
Dobry den. Mám v hledáčku následující vozy. mohli byste mi prosim říct vas názor na ně ?
Jedna je s velice nízkym nájezdem a první generace....
http://www.autocentro.cz/auto/1752?backlink=778zd

Ta uz se mi ale moc nelibí ale za ty prachy to muze být solidní koupě...

dále tu mám hezčí dvojkovou ta už lahodí mému oku :) ale ten nájezd... co snim ? už je to moc ? za ty prachy ?

http://www.autocentro.cz/auto/1595?backlink=flpt1

Předem všem moc děkuji za jakoukoli odpověd vážim si jich.
 
Je to jednoduché - ideální je si ty auto vyzkoušet a co ti sedne, tak do toho jít. U toho GH je nově pošitý volant a řadící páka, není nafocena serviska (ideální prověřit si to v mazda - elektronická servisní kniha). Ten nájezd je normální. Já jsem prodával o 40000,- dražší, ale naftovou, ve výbavě GTA plus s nájezdem cca 130000km. Jelikož benzínové mazdy nejsou, tak ta cena je taková jaká je.

U té první je potřeba překontrolovat korozi lemů, jinak bych se toho asi nebál.

Obě auta budou dovozy a řekl bych, že z Rakouska, takže podívat se na podvozek (sůl je mrška). Osobně bych šel do toho dražší, nájezd problém nebude.
 
To GH je z Rakouska z Vídně, prodaná v prosinci 2010, první 4. roky serviska vyplněna vzorně, poslední údaj 81742 km 16.07.2013, pak už jezdil asi jinam. Nájezd bych u toho motoru také neviděl jako problém.
 
Ahoj,
Chtel bych se zeptat, co rikate na:
http://www.tipcars.com/mazda-6/mazda-6-22-132kw-gta-plus-xenon-navi-1960018.html

- predevsim jestli odpovida cena a jestli mi nekdo muze nekdo mrknout na VIN JMZGHA9A611503532 .

Diky moc.
no ta vypadá velice slušně a cena je myslím v pořádku s ohledem na tu výbavu. má to i RVM což z vlastní zkušenosti velice chválím. počkej si co řekne serviska... pokud ti nevadí nafta a jezdíš spíše delší trasy, tak se asi neni čeho bát. nájezd je naprosto v pohodě. pochopitelně je namístě to pořádně projet a vzít si s sebou někoho kdo autům trochu rozumí a zkontrolovat základní věci
 
no ta vypadá velice slušně a cena je myslím v pořádku s ohledem na tu výbavu. má to i RVM což z vlastní zkušenosti velice chválím. počkej si co řekne serviska... pokud ti nevadí nafta a jezdíš spíše delší trasy, tak se asi neni čeho bát. nájezd je naprosto v pohodě. pochopitelně je namístě to pořádně projet a vzít si s sebou někoho kdo autům trochu rozumí a zkontrolovat základní věci
Je to koupené nové v ČR, jeden vlastník - ukončený operativní leasing, jednotlivé servisy -
20 256 Km - navíc geometrie,čištění brzd - 15.02.2013
45 014 Km - navíc desinfekce klimatizace - 24.09.2013
68 044 Km - brzdovka, palivový filtr - 16.04.2014
87 836 Km - běžný servis - 14.11.2014
107 849 Km - běžný 100000km servis - 13.08.2015
130 943 Km - komplet filtry,brzdovka,žárovky,kapaliny - 01.06.2016

byly tam i nějaké opravy - LP blatník, PZ blatník, poškozená SPZ a maska

Auto stojí na zánovních 18".

Ještě doplním, že sama leasingovka se to snažila nabízet za 375000,-, což byl nesmysl.
 
Ahoj, objevila se mazda 6, co na ni říkáte,
Jen podle fotek co jsem koukal, má to docela dost řekněme poničený sedačky na to že to má najeto údajně 110.000km.
To já neměl ty sedačky tak poničený když jsem kupoval svoje a mělo najetý 140.000km.
 
Poničená sedačka je u benzínu normální a to z důvodu, že se auto kupuje na popojížďky, tedy časté nasedání a vysedání. Mám najeto 270000km polokůži a taky ji nemám tak ,,ojetou".
 
Jen podle fotek co jsem koukal, má to docela dost řekněme poničený sedačky na to že to má najeto údajně 110.000km.
To já neměl ty sedačky tak poničený když jsem kupoval svoje a mělo najetý 140.000km.
to bych ani neřekl. ta nástupní strana sesle od řidiče je bolavá pata všech GH. já kupoval svojí v nějakých 115tkm a vypadala velice podobně. jiné časti včetně zadních vypadají podle fotek naprosto OK. ono taky záleží jak to "zamaskují" při pucování interiéru, to chce vidět.
 
Já jen říkám, že na mě je to víc poničený, než bych já osobně chtěl, kdybych dnes kupoval.
A navíc to ve mě evokuje podezření, že si předchozí majitel nedělal moc těžkou hlavu, co se starosti o auto týče.
Takže jak je řečeno, okouknout pořádně osobně.
 
Tak dnes jsem se byl podívat v auto-re na toho liftbacka, a vypadá to že se usmálo štěstí, měli tam nově přivezené kombi, VIN: JMZGH19F601179767, ještě nebylo nafocené ani nic jiného, projížďka taky OK, mám jej zarezervované :)
 
Back
Top