• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

neexistuje univerzální rada. Každý má jiný roční nájezd, někdo jezdí hlavně ve městě, jiný jen po dálnici....... to bys musel dotaz krapet doplnit ,-)
Mám to právě tak půl na půl. Záleží na sezoně (svatební fotografie). Letos třeba jedu 2x na slovensko atd, takže bude spíš dálnice. Loni byli většinou zakázky do 80Km. Co se týká jízdy po městě, tak občas samozřejmě potřebuju jet do města něco vyřídit, ale není to takové to klasické denní ježdění přes město atd. Spíš sporadicky.
 
Hlavně bych začal tím, že je to diesel, který má za chvíli 10 let a 200 000 + km...
Byl bych veeeelmi opatrný! Sám jsem měl diesel a můžou přijít fakt bomby....
Pokud roční nájezd nepřesáhne 20 000 km, ani bych naftu nezvažoval...
Navíc smrdí, třepe se, netopí, rachotí....
 
R2 se netřepe, má vyvažováky a 185k jede nejlépe ze všech GH (krom 3.7 V6). 4 repasované vstřiky R2AA13H50 = 25000 Kč, 4 nové = 40000 Kč. DPF z druhovýroby od 10000 Kč. Je potřeba počítat s tím, že auto nemuselo jezdit na nejlepší naftu.
 
Bral jsem to obecně, vím že je to kultivovaný motor a jede opravdu hezky, ale pořád je to diesel se čtvrtmilionem na krku...
 
Bacha, 1. Majitel z dovozu znamená první majitel v CR, oblíbený trik bazarniku...
 
Bacha, 1. Majitel z dovozu znamená první majitel v CR, oblíbený trik bazarniku...
A kolik majitelů to mělo v ČR, když je to většinou na zahraničních dokladech? Tedy jeden majitel v zahraničí a na nového to teprve čeká, tedy prostředník (bazar) se nějak nepočítá a taky naco by se počítal.
 
Nechci se dohadovat, ale polovina bazaru v CR tvrdi, že je auto po prvním majiteli a ty už nezjistila kolik bylo majitelů předchozích v zahranici, když je to na nových českých dokladech.
 
Na českých dokladech znamená na značkách, to jsou neskutečné náklady (dovozová STK cca 2500,-, 800,- značky, pojištění 100,- měsíčně - u 50 aut utopíš 170000,- jen tak) A ze zahraničních dokladů to jde zjistit kolik to mělo vlastníků, jestli je to z DE či Itálie, tak i Belgie atd. A pokud to chceš zjstit, tak si necháš vytáhnout zahraniční techničák ze spisu na úřadě.
 
Zdravím, plánuji nákup Mazdy 6 combi a zatím jsem vybral tyhle 3 modely:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17192137?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17176297?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17179230?goFrom=list

Máte někdo zkušenosti s konkrétními modely/motory? Co byste vybrali vy a proč? Případně nějaké další rady. Díky moc ...
Z těch tří, tak možná tu bílou, jak psali kluci. Tam se mi nelíbí jen posunutý výfuk z foto - někdo nejspíš nacouval na obrubník, ale už bych tam koukal na případné známky jestli to nemá jinou příčinu.
Já osobně jsem zastáncem 2,0D , poslední vychytaný RF motor a mám s ním jen super zkušenosti. Ale určitě nějaký zachovanější kousek 2,0D než co je v tvém výběru tří mazd - tam to bude chtít velkou finanční rezervu. Záleží hodně, jak se k autu chovali předchozí majitelé, to platí všeobecně. Jak bylo postaráno o dětské nemoci, od kterých se potom odvíjí některé fatální následky (podložky pod vstřikama pro GH už jen u 2,2D atd..), jaké se lilo palivo, jaký byl pravidelný servis, atd..
Prostě jak psal @Vitus, neexistuje univerzální rada, kór takto o konkrétních kusech od počítače. Jsme schopni poradit, zjistit něco o historii konkrétních kusů, ale finální výběr bude vždy na tobě.

Mimochodem 2x Slovensko zvládne i 2,0 benzín. Osobně bych naftu na sporadické ježdění moc nepreferoval a vyčkal bych na nějaký pěkný benzínový kousek, popřípadě si nechal přivést ze zahraničí ;)
 
Zdravím, plánuji nákup Mazdy 6 combi a zatím jsem vybral tyhle 3 modely:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17192137?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17176297?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/17179230?goFrom=list

Máte někdo zkušenosti s konkrétními modely/motory? Co byste vybrali vy a proč? Případně nějaké další rady. Díky moc ...
Jestli máš zájem o tu bílou,mohu se na ni kouknout a poreferovat,mám to kousek.
 
Jednoduš záleží na tom, co člověk očekává. Jestli možné riziko investic do vstřiků, DPF a turbodmychadla a levný provoz, nebo jednodušší motor a tedy menší pravděpodobnost investic a dražší provoz. Ale každopádně, při nákupu ojetiny prostě musím počítat s možnými investicemi, ať už zmíněné dieselové záležitosti, nebo třeba nestírající pístní kroužky u benzínu atp.
 
Jestli máš zájem o tu bílou,mohu se na ni kouknout a poreferovat,mám to kousek.
@Totzi Tak je to dovoz z Itálie (Treviso), vzorně vyplněná serviska po 20000 km až do 220000 km. To je jen tak nevidí, aby Ital jezdil do autorizovaného servisu takovou dobu. Mnozí Němci to mají horší a Francie/Belgie už vůbec...
 
Spojka záleží na majiteli. Ta zmizne klidně po 50...
Auto fakt pěkný a za fajn prachy. Můj před fl byl jen o 20 levnější. Snížená je, ale pokud je to origo příslušenství od Mazdy, tak jsou to pružiny Eibach a to bych bral osobně jako plus.
Sám je chci...
 
Musím se pochlubit novou majdou 6 GH 2.5i GT combi, kterou jsem zakoupil tento týden v Liberci. Má sice vyšší nájezd (260), ale bylo to celkem úměrný k ceně (175) a stav se zatím zdá v pohodě :)
 
Back
Top