- 2 675
Tyjo, tam maji energeticky stitek i pro auta .... na Matthes ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tyjo, tam maji energeticky stitek i pro auta .... na Matthes ...
Je potřeba si to propočítat a ono za 9 let jsem dal do paliva něco přes 460000,- Kč při dlouhodobé spotřebě 5,4 l/100km a mám evidovaných 267000km. S benzínem bych byl o možná víc jak 200000,- Kč lehčí.
Měl jsem možnost porovnat SkyG 88kW v Mazdě3 a SkyD 110kW v Mazdě6 na trase,kterou jezdím každý den (30km tam a zpět) a upřímně SkyG mě trochu zklamalo, jak dynamikou jízdy, tak i spotřebou, trasu jsem jel za 6,5 l/100km. Se SkyD jsem jel za 4,7l/100km a jízda byla příjemnější. Tak a jak bych se měl rozhodnout? Hold za 30000km/rok bych měl ušetřit cca 540 litrů paliva.
Ale RF měl ještě zásadnější problém, jak jsou vačky/vahadla a to, že po záruce vyskakovaly kliky o podložkách se začalo mluvit později, protože jsem neslyšel, že by se to stalo v záruce. Slyšel jsem o tom, že si motor uměl nasát olej a uměl se přetočit, na to byla svolávačka a přehrával se soft. R2 měl zase řetěz, ale to se taky vychytalo a SH má zatím slabé místo ve vačce/vahadlech.No já na naftách (viz. podpis) taky najel hromadu stovek tisíc kilometrů bez investic (ťuk ťuk), ale taky se jedná o staré dobré RF 2,0 motory (euro4), na které nedám nikdy dopustit
Každopádně ať tohle téma nevedeme někam jinam, tak "moderní" nafta proč ne, ale musí se kupovat s rozumem a využitím Popravdě po prvních zkušenostech už v roce 2013 s 2,5 141kW, jsem věděl, že další mazda při přechodu na skyactiv už v naftě nebude a tento názor držím i v roce 2017 a těším se na postupný přechod na benzín. Holt euronormy jsou neúprosné a SH naftu nebudu trápit
Děkuji za odpověď
a ještě bych se zeptal zda je podle vás cena opravdu do 80k v pořádku s tím že po konzultaci v servisu mi bylo řečeno právě skrz km nájezd že by se spotřeba mohla dostat i přes 10l což mě u 2,0 motoru dost vyděsilo.
ten olej by mě snad ani nenapadl ( to jsem bral jako samozřejmost )