• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

What???? Já řešil pojistku přes epojistení.cz
Pojištění snad na všechno, věk pojistníka 29 a platím taky kolem 9....
 
Jj bejku, příjemná náhoda ;) ... můžem domluvit nějakej srázek...

A jak říká Michal, klidně bych se díval na 2.5i
Vždy max výbava (GT, GTA - v Německu Dynamic) a spotřeba ne o moc vyžší. Dá se jezdit dlouhodobě za 8. Ten motor je navíc fajn pružnej.
Jezdím rok a průměr mám 9, ale velká část město a když to jde, tak se svezu. Vsadím se, že můj tatík by jezdil klidně pod 8...
Navíc to je vlastně jediná investice navíc než u 2.0, protože spojka stojí skoro stejně, brzdy jsou u všech GH stejné, takže stejně drahé atd atd...
A pojistku včetně havarijka mám jako Michal.
Čistě jen poj. kterou mám u Csob vychazí snad do 4, max 5 tisíc, nevím teď přesně a to mám limit plnění 200/200 mil a pojištěný na tom autě pomalu všechno...

P.S. podle oficiálních údajů Mazdy, je na tom 2.0 / 2.5 takto -
* město 9,7 / 11,2
* mimo město 5,4 / 6,4
* kombinovaná 7,0 / 8,1
 
O víkendu durch naplněné auto do Jeseníků tam i zpět cca 250 km za 8.3l....Spokojenost
 
Já mám zatím spotřebu u 2.5 přesně 10, ale poměrně málo najeto, hodně město a dálnice.

Pojistka 10,5 včetně havarijka, vše co do ní šlo narvat.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mám to taky přes epojisteni věk 33 a dopadlo to takto .... Povinko u Slavie 5680,- a havárka u kooperativy za 11 714,- :-/ :-(
 
No ... asi dulezitejsi nez vek je pocet bezskodnych mesicu, ne? To, co v praxi ovlivnuje bonusy/malusy. Teda ale 17k mi prijde dost drahe na "stare" auto. Kdyztak si napis @marabu, treba by Ti sehnal neco levnejsiho (vicemene jsem o tom presvedcen).
 
Zákonné pojištění platím 2400 Kč,ale mám maximální bonus a jezdím okresky za+- 6,5 l,dálnice 7,5 l a město kolem 8 l.Celkově kolem 7,5 i se studenými starty.Za mě to bylo po koupi velmi příjemné zjištění.Jezdím tak nějak normálně.Měl jsem na víkend půjčenou GJ 2,0 a celkem mě ta spotřeba zklamala.Jezdil jsem za sedmičku,ale ten výkonový rozdíl tam byl. 2,5 versus 2,0.Dle papírových hodnot dle TP jsem očekával daleko větší rozdíl na to že je to SKYACTIV.
 
Taky jsem na ni koukal, líbila se mi. Je dost z ruky. Už je tam poměrně dlouho...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Priemer mám tak 9,7l/100km no minimálne 50% je po Prahe. Zvyšok je potom diaľnica na dlhých presunoch.
 
Taky jsem na ni koukal, líbila se mi. Je dost z ruky. Už je tam poměrně dlouho...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Včera jsem tam byli kouknout a rozhodl jsem se, že odjedu s nepořízenou. V bazaru tvrdili, že tam stojí od ledna - prázdné zadní kolo, těsnění dveří poměrně dost přilepené - nevím jestli tam není už déle...
Jinak auto uvnitř i z dálky vypadalo hezky, motor taky běžel bez problému (nešli jsme projet). Ale oboje přední dveře (možná i něco dalšího) má polétavou nerez a našel jsem už i puchýřek. Podběhy už také nevypadaly úplně 100%, zrezlý výfuk atp.. Měřák na tl. laku ukazoval na celém autě opravdu velmi málo a z důvodu strachu se s dalším reznutím jsme odjel s prázdnou.

Rezaví Vám GH? Teď jsem opravdu na pochybách, jestli takové auto dále hledat...
 
Neznám auto, o které když se nebudu starat, tak nezrezne.
(Vlastně znám škoda)
Snad tě neodradí auto z českého bazaru!
Má slabý lak ale neni důvod k reznutí. Ideálně si dojet pro auto za čáru.
 
Neznám auto, o které když se nebudu starat, tak nezrezne.
(Vlastně znám škoda)
Snad tě neodradí auto z českého bazaru!
Má slabý lak ale neni důvod k reznutí. Ideálně si dojet pro auto za čáru.
Auto stojí u Hamburgu, takže úplně za rohem to nebylo a má i ověření od Dekra...
 
GH rezne/nerezne stejně jako kterékoliv jiné auto z té doby. Čili 10ti leté GH orezlé nejsou. Jinak polétavou REZ najdeš na každém autě, které jezdí. A hlavně se dá odstranit pěkně voskem. A puchýřek byl, kde? Vždy můžeš najít nějaký puchýřek tam, kde byl rozrušen lak např. od kamínku. Jinak orezlý výfuk je po 10ti letech standart, navíc je to spotřební věc.
 
Moje GH bude mít letos 10 let,ošetření jsem si sám dělal po koupi před 2 lety a byl jsem překvapen,v jakém krásném stavu byl podvozek.Jen mírně orezivělá ramena,ale kastle jak by vyjela z fabriky.Auto jezdilo v létě,zimě v Německu.Ted mám najeto 170 000km a kapota je absolutně bez ďubek od kamínků.To u bývalého GG bylo jiné,tam jsem pořád kapotu i nárazník musel párátkem a barvou retušovat.Za mne GH je nejlepší vůz,co jsem kdy měl! Zatím absolutně bez poruchy.
 
Hledal jsem, nenašel jsem, zeptám se. Má GH 2,5 před FL 2009 s navigací bluetooth nebo ne? jak to poznám? Dík
 
s navigací by měla mít. Ale nepodporuje BT audio = muziku si přes BT (mobil do radia) nepustíš. Poznáš to podle možnosti si přidat BT telefon

 
Back
Top