• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

ideální jsou samosebou bixenony ......

No jo je to tak. Dekuji za pripomenuti panove

Cena hodně optimisticka :confused:.
Za ty prachy seženeš 2.5 v plné palbě z německa i se setejným nájezdem.
Sám jsem to řešil a mohu potvrdit raději nechat dovézt podle představ.
I když sám jsem teda udělal ústupek liftbacků s 2.5 po FL není ani v něměcku moc, takže sem skončil u kombíka:eek:.

To je fajn, naprosto chapu. Ale jak koupi auto v zahranici? Jet tam? Poradis?
 
Poslední úprava moderátorem:
Zrovna Mazdy GG a GH svítí s hologeny mizerně,má to čočky,lidé to hodně bastlí HID sadou nebo i LED žárovkami.(nedovoleno)Nejlépe si to vyzkoušet na vlastní oči.
Svatá pravda, zrovna řeším přechod na výkonné LED
 
Zdravím pány i "dámové",
Chtěl bych se optat na Váš názor, ohledně zakoupení Mazdy 6; 3.generace, fórum jsem se snažil pročítat co nejvíce, ale moudrý z toho nejsem, možná proto, že jsem Mazdou zcela nepolíbený a viděl jsem jí jen z auta, nebo na parkovišti. Sháním se po kombíku s cenou do 300.000,- a ač jsem si vyhlédl krásnéý 2.2l (MZR-CD 132kW) nemohu se zbavit strachu z DPF filtru a dieslu obecně. Auto využívám na nákupy po městě (2-5km) párkrát za 14 dní jízda 50km za přítelkyní a zpět, jednou za čas výlety, takže diesel plně nevyužiji. Problém je, že benzínový agregát by mě vyšel o 100.000,- Mohly by jste mi dát prosím nějaké rozhřešení, nebo mě popřípadě lépe nasměrovat?
Roční nájezd kolem 20.000km
Přikládám vyhlídnuté inzerce z mobile.de
1. 2.2 MZR-CD 132kW DPF Sports-Line
2. Kombi Center-Line SKYACTIV-G
3. Kombi SKYACTIV-G Center-Line
4. Kombi Center-Line 2.0G
Prosím nesuďte podle popisků, jen jsem na ten odkaz chtěl něco napsat ať tu nejsou dlouhosáhlé výplody písmenkového průjmu. Auta jsou seřazeny podle mé chuti kupovat, kde 2-3 jsou zážehové motory, varianta 1 je vznětový motor. Jediný problém jsou finance, jelikož 70.000 přes je už přeci jen nad limit, když mě čeká rekonstrukce bytu.

Předem bych chtěl všem poděkovat, kdo si udělají čas a podělí se mnou o své zkušenosti,typy a rady. Moc děkuji.
 
Zdravím pány i "dámové",
Chtěl bych se optat na Váš názor, ohledně zakoupení Mazdy 6; 3.generace, fórum jsem se snažil pročítat co nejvíce, ale moudrý z toho nejsem, možná proto, že jsem Mazdou zcela nepolíbený a viděl jsem jí jen z auta, nebo na parkovišti. Sháním se po kombíku s cenou do 300.000,- a ač jsem si vyhlédl krásnéý 2.2l (MZR-CD 132kW) nemohu se zbavit strachu z DPF filtru a dieslu obecně. Auto využívám na nákupy po městě (2-5km) párkrát za 14 dní jízda 50km za přítelkyní a zpět, jednou za čas výlety, takže diesel plně nevyužiji. Problém je, že benzínový agregát by mě vyšel o 100.000,- Mohly by jste mi dát prosím nějaké rozhřešení, nebo mě popřípadě lépe nasměrovat?
Roční nájezd kolem 20.000km
Přikládám vyhlídnuté inzerce z mobile.de
1. 2.2 MZR-CD 132kW DPF Sports-Line
2. Kombi Center-Line SKYACTIV-G
3. Kombi SKYACTIV-G Center-Line
4. Kombi Center-Line 2.0G
Prosím nesuďte podle popisků, jen jsem na ten odkaz chtěl něco napsat ať tu nejsou dlouhosáhlé výplody písmenkového průjmu. Auta jsou seřazeny podle mé chuti kupovat, kde 2-3 jsou zážehové motory, varianta 1 je vznětový motor. Jediný problém jsou finance, jelikož 70.000 přes je už přeci jen nad limit, když mě čeká rekonstrukce bytu.

Předem bych chtěl všem poděkovat, kdo si udělají čas a podělí se mnou o své zkušenosti,typy a rady. Moc děkuji.
Ještě doplním a opravím.
3. Kombi SKYACTIV-G Center-Line
Důvod koupě: Sháním novější spolehlivé auto, tak trochu fajnovku, aby bylo potěšení ji sledovat z okna (bohužel nemám garáž); využití rodinné; jízda většinou 1-2 osoby (pak couračky a vílety ve 4);
servisování - jsem trochu lajdák, skoro vše na poslední chvíli (stále prosím o dochvilnost, ale víte jak, nemusí to být hned), jinak nemám problém hlídat, obnovovat díly, jen musím vědět na co se zaměřit (tady budu potřebovat vaši radu)
 
Čirá utopie. Málo peněz - za 300 to budou všechno olítané dieselové vrány. Bez VINů těžkou soudit. Jednička má popis úplně mimo (není to 132kW MZR-CD EURO 5, je to 129kW a EURO 6). Diesel nekupuj bez toho, aniž bys k tomu věděl servisní historii, kterou pouze ze servisky nezjistíš. Jinak z těch uvedených - jsou to všechno stejná auta ve stejné střední výbavě, takže bych vybíral jen podle km, barvy a dojmu z fotek. Případně poptal VINy.
 
Poslední úprava:
Myslím, že bys sehnal krásnou 2. generaci (Mazda 6 GH) v dobrý kondici, s beznzínem, a ještě by ti zbylo
 
Moc děkuji za rychlou odpověď. Jen abych si to shrnul, diesel vzhledem k citlivosti na servis, brát pouze s okouknutím digitální servisky, či mi to vyjede rovnou přes VIN? (nikdy jsem neprověřoval)
Ověření přes VIN určitě budu chtít, dříve, než bych se za autem vydal. Popřípadě spíše někoho vyslal, jelikož já a němčina nejde dohromady a němci moc anglicky nechtějí mluvit, když jde o obchod co mám zkušenost. Nehledě na fakt, že bych neodhalil žádnou kulišárnu.
300.000,- je tedy naivní představa? takže těch 370.000+ je reálnější nebo je to pořád mimo mísu u 2.0 benzínu s nájezdem okolo 100.000km by měl být v této střední kategorii ještě dražší? Nebojte se mě vrátit do reality, já mám často hlavu v oblacích.
Nebo spíše koukat na starší generaci GH na jeden z vámi zmiňovaných motorů LF-VD? GJ je taková láska na první pohled, je to pastva pro oko.
 
Diesel pouze s dotazem do servisu, co všechno na autě bylo uděláno (jde především o problém https://www.mazdaklan.cz/threads/snizeni-intervalu-vymeny-oleje-u-skyactiv-d-2-2.2420/#post-41019) - to se z elektronické servisky nedozvíš. 300 je velmi naivní představa - viz. situace na trhu, za tuto cenu jsou pouze diesely s obrovským nájezdem. Benzínů s velkým nájezdem je jak je vidno nedostatek, proto nejsou levnější. Pokud nemáš peníze, kup GH, klidně LF-VD nějakou Dynamic nebo Top výbavu, liftback/kombi.
 
Back to reality:rolleyes:!!! min. měsíc jsem kupoval GH po FL s najezdem 50tkm a od tech tvých 300 jsem mel lehce "ošoupané půlky" pač (k*zy nemám):D
 
No, děkuji za info. Budu to tak den zkousávat, srdce krvácí. Ty GJ jsou esteticky fakt moc povedené, na to nic nemá. Nemohu si pomoci, ale to GH je nejkrásnější v liftbacku, ten kombajn je takový nic moc. No a ten interier... no, no.. bolí to, ale bude to asi volba rozumem. Je to vůbec reálné 8let s udávaným nájezdem 80.-95.000km nebo raději na to vůbec nekoukat a vybrat dle motoru a výbavy a pak proplesknout VINko.
Musím se ale přiznat, snad mě neukamenujete, u té GH se tak trochu vrací do hry Mondeo MK.4 (3.generace) s volváckým 2,5l. Když neberu v potaz agregát, kde v 2.0l bude mazda lepší už jen vzhledem k váze, jsou to hodně "podobná" auta, kde teda Mondié vychází cenově zajímavě a má spoustu blbostí do interiéru. Není tu náhodou někdo kdo byl majitelem obou vozidel ?
 
Až na takový malý detail, že se mondeo bouchalo s volváckým 2.5T jen do dubna 2010, tedy cca stejně jako předFL GH, proč by ne... Když se podaří najít dobrý kus... Tož hodně štěstí s tém pertinaxom. :D
 
Poslední úprava:
pozor, čtyřkové Mondeo zdaleka není tak povedené auto jako trojkové (měl jsem obě v dehtu v automatu)... A navíc ve 2,5 jich je ještě míň, než GH v 2,5 .....
 
No ono MK.4 je 3x generace, kluci se ve Fordu nudily a tak MK.2 je facelift 1. generace. To nové "čtyřkové" mondeo je MK.5 a na to jsem nic pěkného neslyšel, krom toho vzhledu.
Děkuji moc za vstřícné odpovědi, mám nad čím dumat. Ale to GJčko (PE) v benzínu 2.0 nemůžu pustit z halvy a víte jak to je. Když si srdce něco umane, tak jde rozum stranou a kdyby někdo měl dobrý typ, budu ještě raději. Snad se tady brzy pochlubím, pěkným kouskem. Hold budu doufat, že za těch 370-400.tis. se s nějakým potkám, i když je to hodně přes můj limit :) Děkuji.
 
svez se ve dvouapůl litru :D
To není zase úplně tak jednoduché, když koukám kolik jich v ČR je :eek:. Trochu jsem pátral a a popravdě z 2.0 DISI (jestli to jsou všechny 114kW po roku 2010) mám poněkud bobky, jelikož mě ani zaboha nenapadá, jak bych poznal načatý vstřiky naaranžovaný tak, aby ještě chvilku pojezdily (krom digi servisky pokud by je neměnil, ale to by to asi zase neprodával).
Takže otázka buď MZR 108kW (nevím přesné označení MZR-CD?) a nebo jít do 2.5. Tam by mě popravdě moc zajímalo jaké jsou rozdíly mezi rokem 2008-2010 a pak po FL 2010-2013, krom těch 2.000€ při podobném nájezdu.
 
Mno, ale GJčka už jsou pak všechny "DISI", to ti neva?
 
Back
Top