• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

tak pak je tu jeste tato:
https://www.mazdaihned.cz/car/jekb5qg4/

ale cena je zase nekde jinde...
Však tohle auto jsem projížděl,Majitel ho individuálně prodával za 600000 Kč.Ale to auto potřebovalo investice,všechny nové gumy,oleje atd.Chtěl jsem dohodnout nějakou slevu,ale majitel byl naprosto nekompromisní.A motor na volnoběh se mi nezdál.Kotouče byly zvlněné.Tak jsem po projížďce odjel.Ted to prodává v Ostravě Mazda Hruška za 630 000 Kč.
 
Však tohle auto jsem projížděl,Majitel ho individuálně prodával za 600000 Kč.Ale to auto potřebovalo investice,všechny nové gumy,oleje atd.Chtěl jsem dohodnout nějakou slevu,ale majitel byl naprosto nekompromisní.A motor na volnoběh se mi nezdál.Kotouče byly zvlněné.Tak jsem po projížďce odjel.Ted to prodává v Ostravě Mazda Hruška za 630 000 Kč.
ok, tak alespon kdo by mel zajem odtud tak vi o co se bude jednat co se tyce stavu....ja mozne ze jsem to tu zahledl ale nepamatuju si kde :(
 
Ten inzerát byl jen na Tipcarsu,ale zase pod nějakou společností.Dle indicií byl majitel úspěšný podnikatel.
 
Jen bych se připomenul jestli by na to někdo nekoukl prosím ? JMZGHA9E601411336
 
Vyrobeno 12.3.2010,po FL,dodáno jako nové do Německa,Motor 2,0 DISI,xenony,polokůže,kombi,bílá metla
 
Díky moc. Můžeš zjistit i něco okolo kilometrů a servisních prohlídek?
 
Dále ti určitě pomohou místní borci.Shrek atd.
 
Díky moc. Můžeš zjistit i něco okolo kilometrů a servisních prohlídek?
Jestli chceš auto z němec,tak si pro něj osobně dojeď, vem si mechanika a zkontrolujte ho od hlavy až k patě - projíždějte a startujte studený i ohřátý. Nevim co se to na tomhle světě děje,ale jen od letošního ledna jsem na dílně řešil 7 dovozů z Dojčlandu a byť ty auta byly z venkovního pohledu v "pěknym" stavu,tak měli problémy s motorem nebo jinejma částma. Konkrétně když se budeme bavit jen o mazdě,tak 2x GHčko 2.0 benzín před FL se zkroucenou hlavou motoru, 1x GG 2.3 po FL s vadnejma rozvodama a 1x DE před FL kde byla totálně prohnilá olejová vana (viz foto), zdevastovanej chladič klimatizace, prasklý světlomet a celkově auto jezdilo v "Salzburgu" (vtip tohodle auta je že při prodeji prošlo STK, autorizákem a ještě jedním servisem a všude řekli TOP STAV). Všechno ale byly auta prodávaný v TOP Stavu přes překupníka v ČR, takže začínám mít pocit,že překupníci našli ďouru v trhu a valej sem "super auta z němec" ve stavu "skrytá vada všude kam se koukneš".
Tak pozor na to kluci a raději 10x prověřujte než hned kupujte auto "z Německa"
Vana před opravou (žádný servis si ničeho nevšiml) - díry tam samozřejmě nebyly,ale jen asi 0,01mm tlustej a prohnilej plech:
IMG_20180517_124301.jpg
Po opravě:
IMG_20180517_124229.jpg
Vejfuck na GH co svařoval nějaký Áda nebo spíš dítě:
IMG_20180503_112309.jpg IMG_20180503_112251.jpg
Potrhaných silentbloky jsou u těhle překupnickejch aut na běžným scénáři byť máj najeto "jen" 100000km:
IMG_20180503_112212.jpg IMG_20180503_112231.jpg
Ale jak říkám,tohle jsou lehce opravitelný věci, ale ty zkroucený hlavy už je dražší oprava...
 
Poslední úprava:
To je nějaká novota ty kuličky do záchodu v motorovém prostoru, nebo tím něco maskuje??
HSPlq_F.jpg
 
Nevím čím to je, že těm KUN(D)ÁM ta Mazda tak chutná, Ford i Peugeot ok ale v Mazdě jsem ji měl asi 3x do měsíce. Kuličky do WC, spreje nepomohly, pořídil jsem el. plašič a zatím klid (klepu). Takže se kuličkám do WC vůbec nevidím :D Ale..zpět k tématu...

Nebyl jste někdo omrknout tuto Mazdu? http://jt-auto.cz/nabidka_vozidel/16272
 
Určitě ano. Co to obnáší / jaký je postup ?
V krátkosti pro nové auto:
1) Koupit auto bez dph - vzít v úvahu, že dph se v dané zemi může lišit (např. v DE je daň 19%, u nás 21%, Polsko tuším 23%).
2) Zajistit si převozní značky a krátkodobé pojištění v DE (dealer může pomoci) a do ČR normálně přijet s novým autem, příp. auto přivézt jiným způsobem (na návěsu). Značky a pojištění stojí pár euro... nutno počítat s tím, že to není zadarmo (více viz google)
3) U nás je potřeba zaplatit daň 21% z ceny, která byla zaplacena v zemi prodeje a teprve až poté lze auto přihlásit a dostaneš české značky
4) Vyřídit pojištění v ČR a hotovo, můžeš jezdit

Pro starší auto se tuším nemusí platit v ČR ta dph.

Nějaké info je zde, kdyžtak googlit...
https://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/cars/buying-a-car-abroad/faq/index_cs.htm
 
Back
Top