• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Dobre no, dobre, chapu. Samozrejme, at si kazdy jezdi, cim je mu prijemne. Akorat mi to prijde jako velke najezdy, kdy uz se to na penezich muze projevit. Nic vic.
 
No, jsou tu jiní, kteří se snaží taky prodat, tak prosím nevytvářej dojem, že je cena nadsazená :)
Za tu stejnou cenu chci prodat M6 GH HB 2.0i 114 kW blue water r.v. 2010 ve výborném stavu s nízkou spotřebou https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18020496?goFrom=list a nedaří se. Přitom před rokem a půl se taková Mazda stěží dala koupit pod 300 tis. Ceny padají, z mého pohledu bohužel, byť hlavně u dieselů. Zdá se, že se dovezlo hodně kousků z Německa, kde lidi hodně obnovovali svůj park.
Určitě máš hezké auto,ale jsou tam z pozice kupujícího 2 záporné aspekty.Tím prvním je motor.2,0 DISI s přímým vstřikem většinou nikdo nechce.A kdo ho koupí,tak o Mazdě nic neví.Protože proto staršímu 108 kW je to lenoch,bývají problémy se vstřikovači i karbonem.Před 3 lety jsem také sháněl benzínové GH a projel jsem desítky vozů a DISI(asi 4 vozy po FL) jednoznačně skončilo poslední.Proto jse skončil u dvaapůle.(nikdy jsem nezalitoval).Kdyby si měl tento motor,tak už je pryč.Druhý záporný aspekt je tažné zařízení.Já už osobně vidím plně naložené auto s obludným přívěsem, jak se štrachá přes Alpy na dovolenou k moři.Auto tím samozřejmě trpí.Já také potřebuji TZ,ale raději si ho po koupi namontuji sám.To samé platí i o LPG.I když máš na dvoulitr perfektní výbavu(o social paketu se bavit nebudeme vůbec),tak se fakt budu zajímat o ten 2,5 motor.Ta cena není zas o tolik vyšší.Třeba i před FL,kde se ještě tolik nešetřilo.(viz podsvícení ovladačů atd)Ale určitě se někdo najde,kterému tohle autíčko bude plně vyhovovat.
 
No, jsou tu jiní, kteří se snaží taky prodat, tak prosím nevytvářej dojem, že je cena nadsazená :)
Za tu stejnou cenu chci prodat M6 GH HB 2.0i 114 kW blue water r.v. 2010 ve výborném stavu s nízkou spotřebou https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18020496?goFrom=list a nedaří se. Přitom před rokem a půl se taková Mazda stěží dala koupit pod 300 tis. Ceny padají, z mého pohledu bohužel, byť hlavně u dieselů. Zdá se, že se dovezlo hodně kousků z Německa, kde lidi hodně obnovovali svůj park.
Ahoj, dost draha..neznamena predrazena! Kazda nabidka ma sveho kupce, je to pak otazka casu. Pokud prodavajici nespecha, nema duvod slevovat..pokud potrebuje rychle realizovat prodej, musi se smirit s tim, o treba prijde o par desitek tis. Kc nic min ..nic vic jsem tim nechtel rict. Tak at se prodej vydari
 
ono DISI má o 40kg víc a má delší kvalty, takže na pružný zrychlení bez podřazení je cca o vteřinu pomalejší , ale pokud se správně podřazuje tak je naopak živější, za předpokladu že dostává kvalitnější palivo bez sraček co ucpávají přímovstřik. Jenže jsme v česku a tady platí že lepší benzín je ten levnější a proto jsou ty DISI většinou tak vydechlý, ale to by šlo zas ,,rozmotat,,
 
ještě jsem si vzpomněl že přímovstřiku vadí jízda se studeným motorem na krátký trasy / častý studený starty, ale pokud někdo kousek do práce dojíždí a neposkakuje jen po městě tak by to neměl být problém. Podle mě to není problémovej motor, jen se musí správně používat k čemu je určenej, Traktor není úplně vhodný vozidlo na nákupy stejně jako malý auto taky celý pole nezorá
 
přímovstřiku vadí jízda se studeným motorem na krátký trasy / častý studený starty,

To lze ale řešit nebo aspoň trochu předcházet problémům. VIF nebo Verva 100 celkem účinně pomáhají.
 
No a o tom to právě je.Diesel není na krátké vzdálenosti,DISI není na krátké vzdálenosti,samé omezení.Tak si koupím MZR 2 nebo 2,5,případně 1,8-kdo nepotřebuje 6-tý rychlostní stupeň a mám klid.Nepřímý vstřik,žádný karbon,příkladná spolehlivost.Zajedu s dětmi do školky,pak do Lídlu,o víkendu na výlet a v létě k moři.A motor si jen přede,nevadí mu žádný režim.Říká se tomu flexibilita.
 
Zdravím pánové. Dnes jsem se stal novým členem tohoto klubu :), mám v plánu koupi ojeté Mazdy 6, potřeboval nějaké rady, zaujala mě dvě vozidla v ceně kolem 400 tisic. Je to už celkem dost peněz tak nechci udělat chybu. Tak na co si sát pozor, případně jestli by se tady nenašel někdo kdo pozná jestli auto bylo bourané atd, a byl by ochotný se se mnou na to auto případně i podívat. Samozřejmě ne zadarmo. Nebo dát nějaký tip na nějakou dobrou koupi. Díky

Docela těžká volba. Auto před FL s polovičním nájezdem nebo po FL s dvojnásobným? Tady je každá rada drahá. Jak píše @Míra, zajel bych si obě auta vyzkoušet. FL přinesl hodně zlepšení, zvláště v interiéru, takže za mě je to jednoznačné plus. Zaráží mě, že ten kombík má malá kola. Výbava Revolution Top vždy měla 19" disky, ale možná teď stojí na zimních.

Za mě zásadní rozdíl mezi kombíkem a sedanem není, nepatrné rozdíly ve velikosti bych neřešil. V kombíku se vzadu určitě sedí líp, je praktičtější, ale sedan je líbivější. Akustický komfort je po FL o něco lepší, to tady pár lidí uvádělo, ale výraznější rozdíl přišel až s modelem GL. Zkontroloval bych celkový stav, podvozek, proměřil bych lak, zda necuká automat, zda má motor hladký chod a obecně, jestli se auto chová na silnici normálně. Mazda 6 jede nádherně, má jisté řízení, komfortní tlumiče, takže nic nesmí bouchat, nic by nemělo vrzat apod. Při jízdě pusť volant, zda auto netáhne na stranu, podívej se na pneumatiky, jestli nejsou po straně sjeté a mrkni na čistotu motoru. Pečlivý majitel nebo bazar předá auto v perfektním stavu. Vyzkoušej taky brzdy, zda nevibrují! Častý problém starších aut.

Dále bych se podíval na opotřebení v interiéru, hlavně sedačky a volant, zda odpovídají nájezdu. V aplikacích infotainmentu se podívej, zda auto nehlásí nějakou závadu na elektronických systémech. Tzn. aby všechny kamery, radary a senzory byly ok a nebyl tam skrytý problém. Vyzkoušej parkovací senzory a kameru a to je víceméně vše.
 
Já jsem dost zvědavej na to, co v pátek v tom Zlíně uvidím. Jjestli skoro po půl roce už skončí hledání slušné 2.5ky a nebo budu dál vybírat...
 
ono DISI má o 40kg víc a má delší kvalty, takže na pružný zrychlení bez podřazení je cca o vteřinu pomalejší , ale pokud se správně podřazuje tak je naopak živější, za předpokladu že dostává kvalitnější palivo bez sraček co ucpávají přímovstřik. Jenže jsme v česku a tady platí že lepší benzín je ten levnější a proto jsou ty DISI většinou tak vydechlý, ale to by šlo zas ,,rozmotat,,
Když jezdím krátké trasy po městě výjimečně, skoro každý týden z města aspoň 100 km tam a 100 zpátky (za jednou či druhou babičkou nebo na lyže či výlet), v létě k moři a v zimě do Alp, občas pořádně vytočit, aby se pročistil, tak co ještě? Jako onehdy do prudšího kopce, kdy za mnou vyrazil novej Ačkovej meďour ve druhým proudu a díval se mi stále jen na záda, když jsem ho jel skoro celej na dvojku. A jistě neměl nejslabší motor, když se chtěl měřit - ty se snad kupují jen manželkám, ne? Takže o zdechlosti nemůže být řeč. A srovnávat s 1,8 MZR, který má o 15 % míň krouťáku a o 1/4 menší výkon? To těch 30 kg rozdílu je nic. K tomu na dálnici větší spotřebu. Nadto předem odsuzovat auto bez zkušební jízdy je krátkozrakost.
Ale jestli s tím chce někdo jezdit hlavně po městě a jen občas se projet, tak to ať opravdu vezme něco jinýho.
 
Já to srovnával s 2.0MZR. O 1.8 jsem se nezmiňoval
 
Ja jsem s DISI spokojen, davam ji jen vervu a kdyz potrebuju jet opravdu rychleji, chce to proste drzet otacky od 4000 do 6900 ;) Mimo mesto kdyz se nehoni, umi jet i pod 7l. Proc se tolik obavat primovstriku, kdyz vsechny nove skyactiv jsou taky primovstrik? Nebo ne? V Autopalkovicich, a to jsou profici na Mazdy, mi rekli, ze je stejne bezproblemovy jak neprimovstrikovy MZR:) Je jasne, ze mu nebude svědčit nekvalitni benzin a prevazna jizda na spotrebu.
 
Nebude někdo zde prodavat Mazdu 6 gh v benzínu.ne disi v co nejvyšší výbavě a kombi?
 
Tak jsem se vrátil z prohlídky. Barva auta neodpovídá Velocity Red 27A, je taková tmavší a matnější, navíc kufrový vrata jsou trochu světlejší. V interiéru to smrdí jak kdyby tam někdo často vozil dřevotřísku. A ze spodu, no... Takhle shnilou mazdu jsem ještě neviděl navic silentbloky na nápravách popraskaný a potrhaný. Za 230 tis to bylo nejdražší a nejhorší 2.5 GH combi co jsem zatím viděl
 
Já to srovnával s 2.0MZR. O 1.8 jsem se nezmiňoval
Aha, tak to jo. Ovšem ten FL z 2009 přináší další výhody, kromě výkonu dvoulitru. Třeba ještě lepší podvozek a tlumení rázů, velmi příjemný hill assist, užitečná signalizace nouzového brzdění ESS, k tomu RVM a další lepší výbava pro nižší stupeň výbavy TE Plus apod.
Takže bych řekl, že z DiSi se tu dělá strašák, hlavně těmi, co s ním nejezdí :( Nepamatuji si žádného majitele, kdo by si na něj stěžoval, jak ostatně potvrzuje i Hajduk. Nebo se mýlím?
 
@Tyger já už hledám a vybírám přes půl roku, jestli to tak půjde dál tak nakonec skončím se 6 válcovým BMW E91 což bych nerad
 
Aha, tak to jo. Ovšem ten FL z 2009 přináší další výhody, kromě výkonu dvoulitru. Třeba ještě lepší podvozek a tlumení rázů, velmi příjemný hill assist, užitečná signalizace nouzového brzdění ESS, k tomu RVM a další lepší výbava pro nižší stupeň výbavy TE Plus apod.
Takže bych řekl, že z DiSi se tu dělá strašák, hlavně těmi, co s ním nejezdí :( Nepamatuji si žádného majitele, kdo by si na něj stěžoval, jak ostatně potvrzuje i Hajduk. Nebo se mýlím?
Treba z Německa by to nemuselo být to disi spatny,lepsi benzín a kvalitni servis
 
Back
Top