- 2 675
Dobre no, dobre, chapu. Samozrejme, at si kazdy jezdi, cim je mu prijemne. Akorat mi to prijde jako velke najezdy, kdy uz se to na penezich muze projevit. Nic vic.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Určitě máš hezké auto,ale jsou tam z pozice kupujícího 2 záporné aspekty.Tím prvním je motor.2,0 DISI s přímým vstřikem většinou nikdo nechce.A kdo ho koupí,tak o Mazdě nic neví.Protože proto staršímu 108 kW je to lenoch,bývají problémy se vstřikovači i karbonem.Před 3 lety jsem také sháněl benzínové GH a projel jsem desítky vozů a DISI(asi 4 vozy po FL) jednoznačně skončilo poslední.Proto jse skončil u dvaapůle.(nikdy jsem nezalitoval).Kdyby si měl tento motor,tak už je pryč.Druhý záporný aspekt je tažné zařízení.Já už osobně vidím plně naložené auto s obludným přívěsem, jak se štrachá přes Alpy na dovolenou k moři.Auto tím samozřejmě trpí.Já také potřebuji TZ,ale raději si ho po koupi namontuji sám.To samé platí i o LPG.I když máš na dvoulitr perfektní výbavu(o social paketu se bavit nebudeme vůbec),tak se fakt budu zajímat o ten 2,5 motor.Ta cena není zas o tolik vyšší.Třeba i před FL,kde se ještě tolik nešetřilo.(viz podsvícení ovladačů atd)Ale určitě se někdo najde,kterému tohle autíčko bude plně vyhovovat.No, jsou tu jiní, kteří se snaží taky prodat, tak prosím nevytvářej dojem, že je cena nadsazená
Za tu stejnou cenu chci prodat M6 GH HB 2.0i 114 kW blue water r.v. 2010 ve výborném stavu s nízkou spotřebou https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18020496?goFrom=list a nedaří se. Přitom před rokem a půl se taková Mazda stěží dala koupit pod 300 tis. Ceny padají, z mého pohledu bohužel, byť hlavně u dieselů. Zdá se, že se dovezlo hodně kousků z Německa, kde lidi hodně obnovovali svůj park.
Ahoj, dost draha..neznamena predrazena! Kazda nabidka ma sveho kupce, je to pak otazka casu. Pokud prodavajici nespecha, nema duvod slevovat..pokud potrebuje rychle realizovat prodej, musi se smirit s tim, o treba prijde o par desitek tis. Kc nic min ..nic vic jsem tim nechtel rict. Tak at se prodej vydariNo, jsou tu jiní, kteří se snaží taky prodat, tak prosím nevytvářej dojem, že je cena nadsazená
Za tu stejnou cenu chci prodat M6 GH HB 2.0i 114 kW blue water r.v. 2010 ve výborném stavu s nízkou spotřebou https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18020496?goFrom=list a nedaří se. Přitom před rokem a půl se taková Mazda stěží dala koupit pod 300 tis. Ceny padají, z mého pohledu bohužel, byť hlavně u dieselů. Zdá se, že se dovezlo hodně kousků z Německa, kde lidi hodně obnovovali svůj park.
přímovstřiku vadí jízda se studeným motorem na krátký trasy / častý studený starty,
Zdravím pánové. Dnes jsem se stal novým členem tohoto klubu , mám v plánu koupi ojeté Mazdy 6, potřeboval nějaké rady, zaujala mě dvě vozidla v ceně kolem 400 tisic. Je to už celkem dost peněz tak nechci udělat chybu. Tak na co si sát pozor, případně jestli by se tady nenašel někdo kdo pozná jestli auto bylo bourané atd, a byl by ochotný se se mnou na to auto případně i podívat. Samozřejmě ne zadarmo. Nebo dát nějaký tip na nějakou dobrou koupi. Díky
to je víceméně vše
Když jezdím krátké trasy po městě výjimečně, skoro každý týden z města aspoň 100 km tam a 100 zpátky (za jednou či druhou babičkou nebo na lyže či výlet), v létě k moři a v zimě do Alp, občas pořádně vytočit, aby se pročistil, tak co ještě? Jako onehdy do prudšího kopce, kdy za mnou vyrazil novej Ačkovej meďour ve druhým proudu a díval se mi stále jen na záda, když jsem ho jel skoro celej na dvojku. A jistě neměl nejslabší motor, když se chtěl měřit - ty se snad kupují jen manželkám, ne? Takže o zdechlosti nemůže být řeč. A srovnávat s 1,8 MZR, který má o 15 % míň krouťáku a o 1/4 menší výkon? To těch 30 kg rozdílu je nic. K tomu na dálnici větší spotřebu. Nadto předem odsuzovat auto bez zkušební jízdy je krátkozrakost.ono DISI má o 40kg víc a má delší kvalty, takže na pružný zrychlení bez podřazení je cca o vteřinu pomalejší , ale pokud se správně podřazuje tak je naopak živější, za předpokladu že dostává kvalitnější palivo bez sraček co ucpávají přímovstřik. Jenže jsme v česku a tady platí že lepší benzín je ten levnější a proto jsou ty DISI většinou tak vydechlý, ale to by šlo zas ,,rozmotat,,
Aha, tak to jo. Ovšem ten FL z 2009 přináší další výhody, kromě výkonu dvoulitru. Třeba ještě lepší podvozek a tlumení rázů, velmi příjemný hill assist, užitečná signalizace nouzového brzdění ESS, k tomu RVM a další lepší výbava pro nižší stupeň výbavy TE Plus apod.Já to srovnával s 2.0MZR. O 1.8 jsem se nezmiňoval
Já už od září,proste malá nabidka@Tyger já už hledám a vybírám přes půl roku, jestli to tak půjde dál tak nakonec skončím se 6 válcovým BMW E91 což bych nerad
Treba z Německa by to nemuselo být to disi spatny,lepsi benzín a kvalitni servisAha, tak to jo. Ovšem ten FL z 2009 přináší další výhody, kromě výkonu dvoulitru. Třeba ještě lepší podvozek a tlumení rázů, velmi příjemný hill assist, užitečná signalizace nouzového brzdění ESS, k tomu RVM a další lepší výbava pro nižší stupeň výbavy TE Plus apod.
Takže bych řekl, že z DiSi se tu dělá strašák, hlavně těmi, co s ním nejezdí Nepamatuji si žádného majitele, kdo by si na něj stěžoval, jak ostatně potvrzuje i Hajduk. Nebo se mýlím?