• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

fungl je myslim za 820 s DPH, já koupil 3 roky starý za polovinu pořizovací ceny.;)
Klobouk dolů, ty teda umíš nakupovat, to ti závidím. Kolik to Subaru baští? Známej ho kdysi měl jako firemní a živit ho za svoje by prej nechtěl, tak jestli už se klucí polepšili.:)
 
Klobouk dolů, ty teda umíš nakupovat, to ti závidím. Kolik to Subaru baští? Známej ho kdysi měl jako firemní a živit ho za svoje by prej nechtěl, tak jestli už se klucí polepšili.:)
Předchozí majitel tam měl 9,5. Cesta z Prahy domu tempomat 130 za 7,7. Pocital jsem pred koupi s spotřebou 9/100 je to cca to samé co mají s M6 2,5
 
A od jakeho roku u 2,5 je ta funkce vypinani valcu? Jo spotraba nadhera :). Kdybych ale natrefil na nejaky pekny kousek ktery by mel 2.0 a manual, jsou tam nejake problemy ktere by me meli prinutit o tehle variante prestat uvozovat a zamerit se ciste na 2.5 + automat?
Jedine ten vykon g165... na Tebe bude asi nizky.. pokud prechazis z takoveho Subaru.. Ale idealem je to vyzkouset idealne v jeden den a hned za sebou. Ta 2,5i je zase jen s AT..ktery tomu skvelemu motoru ubira dynamiku az zbytecne moc..dekujme EU a jejim normam :(

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
opět zdravím kluci, našel jsem zas slušně vypadající mazdu v unicars

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18089782

Problém je že je podle VIN z té počáteční serie na kterou byla svolávačka kvůli vadným pístním čepům nebo co to bylo, máte někdo možnost prosím zjistit jestli to na té svolávačce bylo, nebo je jediná možnost mazda autopalace Brno ?

VIN:
JMZGH19L601138533
 
opět zdravím kluci, našel jsem zas slušně vypadající mazdu v unicars

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18089782

Problém je že je podle VIN z té počáteční serie na kterou byla svolávačka kvůli vadným pístním čepům nebo co to bylo, máte někdo možnost prosím zjistit jestli to na té svolávačce bylo, nebo je jediná možnost mazda autopalace Brno ?

VIN:
JMZGH19L601138533


ta inzerovana cena je DOST VYSOKA:(
https://svolavacky.cz/Mazda
 
Když to srovnám s kouskama co jsem viděl a co byly nainzerovaný tak je to průměr, pokud s tím půjde hnout , jedině dobře
 
Když to srovnám s kouskama co jsem viděl a co byly nainzerovaný tak je to průměr, pokud s tím půjde hnout , jedině dobře
Njn.. vsak ja na to koukam z pohledu UK price, kde stejna 2,5i stoji obcas i polovic teto ceny :(

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Zdravím pánové. Dnes jsem se stal novým členem tohoto klubu :), mám v plánu koupi ojeté Mazdy 6, potřeboval nějaké rady, zaujala mě dvě vozidla v ceně kolem 400 tisic. Je to už celkem dost peněz tak nechci udělat chybu. Tak na co si sát pozor, případně jestli by se tady nenašel někdo kdo pozná jestli auto bylo bourané atd, a byl by ochotný se se mnou na to auto případně i podívat. Samozřejmě ne zadarmo. Nebo dát nějaký tip na nějakou dobrou koupi. Díky .

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18068966?goFrom=list

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18087105?goFrom=list
 
Ja teda nejsem zadny znalec, ale co vlastne hledas za auto? Protoze ty dva odkazy jsou svym zpusobem na docela odlisna auta - jedno je sedan pred faceliftem, druhe kombi je po faceliftu. Takze ukol je proste "koupit sestku za 400k"? :cool:
 
Sorry zapomněl jsem tam napsat že koupám po 2.5 v automatu. Původně jsem chtěl klasiku 2.0 s manuálem ale co jsem se dočetl tak prý v té spotřebě není takový rozdíl. Volil bych sedan ale není to priorita, kombi se mi líbí taky, jen by u mě asi nebylo tak využité. Cena kolem 400k. Jestli brát auto před fl nebo po fl nevím přesně jaké rozdíly v těch autech jsou, jestli jde jen o vizáž nebo i techniku.
 
Verze po FL je trošku více propracovaná,prý mírně lepší odhlučnění,ale já při testování před lonskou koupí jsem měl jiné poznatky,hezčí palubovka a tablet,u automatu je mod Sport,kdy AT řadí při vyšších otáčkách,ale po FL elektrická ručka,nemožnost použít dot.obrazovku za jízdy,možno jen kolečkem..Ale verzi po FL za 400000 neseženete s rozumným nájezdem.Combi je kratší a hlučnější než sedan,hlavně aerodynamický hluk a od kol.Spolehlivost a technika stejná.Já bych se rozhodoval až při testování jednotlivých kusů.At koupíte 2,5 ,tak chybu neuděláte s žádnou z verzí.Pozor,i když všechny 2,5 jsou ve verzi Revolution,tak některé nemají adaptivní tempomat.A to i před FL.Zrovna ted takovou mají v Ostravě,tuším za hroznou cenu 529 000Kč.A je tam už pěkně dlouho.Ten tempomat poznáte podle předního loga Mazda,ten znak s ad.temp je plný(má radar) a na pravé příčce volantu jsou na spodu další 2 spínače.
 
Míra...Díky moc za vyčerpávající odpověď a rady. Ta po fl je za 390k a nájezd skoro 200ti km. No budu se snažit asi koupit něco před fl nebo ještě něco došetřit a počkat pokud něco neseženu.
 
ta inzerovana cena je DOST VYSOKA:(
https://svolavacky.cz/Mazda
No, jsou tu jiní, kteří se snaží taky prodat, tak prosím nevytvářej dojem, že je cena nadsazená :)
Za tu stejnou cenu chci prodat M6 GH HB 2.0i 114 kW blue water r.v. 2010 ve výborném stavu s nízkou spotřebou https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18020496?goFrom=list a nedaří se. Přitom před rokem a půl se taková Mazda stěží dala koupit pod 300 tis. Ceny padají, z mého pohledu bohužel, byť hlavně u dieselů. Zdá se, že se dovezlo hodně kousků z Německa, kde lidi hodně obnovovali svůj park.
 
Ja jsem tu sestku na Sauto videl uz drive a take jsem se podivoval nad tou porci kilometru. Jakoze za 3 roky 200k km, to je docela sila s takovym benzinovym motorem. To se fakt divim, ze si nekdo nevzal diesel :D.
 
Ja jsem tu sestku na Sauto videl uz drive a take jsem se podivoval nad tou porci kilometru. Jakoze za 3 roky 200k km, to je docela sila s takovym benzinovym motorem. To se fakt divim, ze si nekdo nevzal diesel :D.

Já mám novou Mazdu 6 2.5i a plánovaný nájezd je 50 - 60 k km za rok. Stejně tak před tím jsem jezdil s BMW 3.0i. Při spotřebě benzínové mazdy a dnešních cen paliv se mi to nezdá vůbec alarmující
 
Ja jsem tu sestku na Sauto videl uz drive a take jsem se podivoval nad tou porci kilometru. Jakoze za 3 roky 200k km, to je docela sila s takovym benzinovym motorem. To se fakt divim, ze si nekdo nevzal diesel :D.

Právě že vzal, před touhle měl Mazdu 6 2.2d 2013 nebo 2014? A hádej co se mu stalo :(
 
Back
Top