Ani ja žiadnu MX-5 s touto navigáciou neviem nájsť.Tak to jsem ještě neviděl.?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ani ja žiadnu MX-5 s touto navigáciou neviem nájsť.Tak to jsem ještě neviděl.?
To je možné.Hádám, že to záleží na stupni výbavy,ale možná se pletu.Já to tam taky nemám a dokonce ani teploměr i když u některých výbav je.Nikde v knížke som ale nenašiel možnosť nastaviť v palubnom počítači priemernú či okamžitú spotrebu. Sú tam len km A a B.
moc pěkná, skoro dvojče té mojí 👍kdyby někdo sháněl, jedna MX se u nás objevila https://rakar.cz/autoprodej/mazda-mx-5-20i-skyactiv-g-advantage-design/
Byla privezena na objednavku. Jen cekali, az zaplatim. Proto ta rezervacka, kdybych si to nahodou rozmyslel 😁 Coz nehrozilo.prodano rychleji, nez jsem nasdilel kamaradum. to bylo rychly, a vzhledem k ty cene se ani nedivim
Diky moc, roky tu jsem tichym clenem kvuli ostatnim rodinnym Mazdam. Tentokrat prijela vlastni a hnedka splneny sen . Trochu pojezdim a sverim se s dojmy. Mimochodem, tvoje prispevky jsou velkou iinspiraci! 👍No tak to gratuluji a vitam v rodine MX-5-karu, paradni barevna kombinace!
Také gratuluji, dvojčeByla privezena na objednavku. Jen cekali, az zaplatim. Proto ta rezervacka, kdybych si to nahodou rozmyslel 😁 Coz nehrozilo.
Díky za názory. Tvojí story jsem celou shltnul už dávnoNA,NB ve více méně totožné auto.Určitě se dají sehnat hezké kusy.Hlavní problém u těchto dvou generací je koroze.Většinou prahy,zadní lemy a nosníky.Určitě je lepší najít auto, které toto už má udělané.Další problém bývá spotřeba oleje,toto je taky dobré si pohlídat.Lepší je vzít 1,8 má samosvor,ale bývá jich méně na výběr a jsou drážší.NA v dobrém ve slušném stavu bude dražší než NB.Co všechno dělali na NA by ti mohla porefetovat @Dragarta a @The_P ty se jí hodně pověnovali.😁
Já vlastním NCfl.Je to takové normálnější než NA,NB.Také je ze všech generací největší,proto si z nás NCčkářů dělají srandu, že jsme kapitáni.😂Asi lepší vzít 2,0 k vůli svoru.A obyčejné vyjížďky bohatě stačí 1,8 výkonu to má dostatek a pokud nepotřebuješ každou zatáčku poslat bokem,tak se i bez toho svoru odejdeš.S korozí je to lepší,ale ne o moc je potřeba si to pohlídat.To samé spotřeba oleje.O tom bych mohl vyprávět.Jestli tě to zajímá nahlédni do mého vlákna Boťova Olejnička.Tam je moje martyrium popsané.😉
Mě se líbí pravě nejvíce NCfl2,ale tam není problém dát za pěkný kus klidně i 380k.O NC by mohl porefetovat @Cores
ND klasika skyactiv.Prostě nové auto.Tam byl problém hlavně s převodovkáma.
O ND ví víc @Psycho, @XP3, @Ondra K a další.
Zase potom když přelezeš do každého jiného auta tak se ti zdá obrovské!V tom co jsi napsal máš naprostou pravdu,ale já to mám pravě opačně.Slunce nad hlavou je super,ale nesmíš se zapomenout namazat jinak se zpálíš.Je dobré mít něco na krku a pohlavní přikrývka téměř povinností.🤣To vyzkoušení je nezbytné.Velkou roli hraje proporční poměr tělo vs.nohy.Jsou lidí kteří do toho vejdou i ze 190 cm a jsou lidi kteří tam nevejdou ani ze 175.Já mám 176 a mám to na sebe jak dělaný.Klidně můžu odřídit 200km a nejsem rozlámaný.😁@himself Já bych doporučil si to auto někde zkusit, doslova jako šaty. Dát v létě nějaký sraz a zkusit si za to sednout, ideálně do všech generací. Možná hned v zápětí zjistíš, že to, přes veškerý sympatie, není auto pro tebe. Prvním problémem mohu být rozměry řidiče - hlavně z pohledu delší cesty, druhým pak celkově ta filosofie - hodně nízkej posez v malinkým a opravdu nízkým autíčku, které navíc nemá střechu.
U mě osobně o tom, že jsem si nikdy miatu nekoupil, rozhodl součet faktorů. Mám teda vyzkoušeno jen NA a NB, které dřív připadaly v úvahu. Hlavní minus je místo, vejdu se tam docela na těsno a na dlouhý cesty by to pro mě bylo hodně kompromisní. Za druhý - já vlastně vůbec nemám rád, když na mě svítí sluníčko - tzn. přece si nekoupím auto bez střechy, když bych jí chtěl mít většinou zavřenou Jízdně to snad sejmout nemůže nikdo. Agilní, totálně čitelný, řidičský auto, ve kterým se můžeš královsky bavit, aniž bys musel riskovat život v nějakejch nesmyslnejch rychlostech.
Přesto/proto jsem zakotvil u uzavřenejch a o špetičku prostornějších aut, která mi jsou prostě rozměrově a uzavřeností budky bližší. Samozřejmě funfaktor mají nižší, ale i tak vysoký (alespoň pro mě tedy).