Uz jsem parkrat zahlednul pekne NDcko s 1.5 (mam ND2 dvoulitr, a kdybych volil znova, jdu urcite do 1.5) jen velmi mirne nad 300. Mrkacka nadherna, ale i kdyz jsou Miaty nadprumerne spolehlive, v tomhle stari uz to proste "veteran" je a porad se na tom neco resit musi, pokud se s tim aspon trochu jezdi... ja NAcko miluju, hrozne bych ji chtel, ale zaroven jsem vedel, ze na to auto proste nemam cas. Pro me je i paralyzujici, ze ted musim s rocni ND2 resit nejaky problem s prevodovkou, protoze i zarucni reklamace je X hodin, ktery bych radsi stravil s rodinou nebo na silnici, ne procitanim for, poslouchanim zvuku prevodovky v jinych videich a jezdenim do autorizaku — a jeste hur, pokud se bude na neco cekat a nebudu s ni ani moct jezdit (uz pri cekani na termin s ni na doporuceni Mazdy radsi nejezdim) — kdybych mel se starsim autem rocne resit 2x - 3x vic veci, nez tohle, uz by mi to nedelalo radost..... Takze NAcko si ja osobne poridim az v duchodu, jestli teda nebudou vsechny NAcka tou dobou uz na prach rozpadle a zametene v kosi...