99luftbalons
rodinný člen KLANu
- 1 404
Tak snad na toho saniťáka nikdo nečekal....😄
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jo, to vytočení otáček na startu mi připomnělo YT kanál Don't touch my car, please (start s brtuálním oroštováním, když na něm sedí cizí čumilové).To mavani dela imho castecne barva, nemel jsem pocit, ze v kamaradove modrem Porsche Boxster budime takovou pozornost, jako ja v moji cervene Miate.
Za cervenym NDckem se otaci temer kazde dite, tretina chlapu (nebo taky sto procent silnicnich delniku), a sem tam i nejaka ta zena, casto spis spolu s ditetem (obcas jsem detem i ukazovan). A zdravi nebo palecek nahoru ukazuje docela dost ridicu jinych sportovnich aut nebo kabrioletu, obcas i nekdo s obyc autem. Na parkovistich se taky uz parkrat se mnou dal nekdo do reci. Cervena Miata asi opravdu neni pro cloveka, co by ho ta pozornost znervoznovala —umim si predstavit, ze ne kazdy by tu pozornost chtel. Pak mozna konzervativneji vypadajici NBcko nebo NCcko v nejake nebarve, a jezdit v nizsich otackach, at to auto taky neni slyset. Spinavy sedivy NDcko (asi barva Polymetal Grey) by asi taky nebylo videt.
Mne na NDcku je trochu neprijemne (a nevim, jestli to maji i jine generace) to vytoceni motoru po nastartovani, protoze se vzdy ohlednou treba vsichni na cely benzince. To jsem si porad nezvykl. Ten zbytek pozornosti se da, i kdyz do reci s cizima lidma bych se davat taky nemusel...
Ale jinak bych si vzdy znova koupil cervenou, protoze nemam rad ceske zamracene a destive pocasi, mam sklony k depresim a melancholii, a auto pro radost jsem chtel v radostne barve, aby mi to delalo den barevnejsim... tak ted ho zjevne delam barevnejsi i lidem okolo.
To s tebou musím souhlasit.Vím, že se mnou mnozí nebudou souhlasit,ale Soul Red Crystal je jedna z nejbrutálnějších barev co znám i když je to asi nejdebilnější odstín na opravu.😄 Konkrétně na 3BP ta barva na světle dělá neuvěřitelné věci a kolikrát obcházím kolem auta,abych viděl jak se mění.😁A spousta lidí říká, že ta barva je prostě pecka.Kdybych kupoval 3 znovu,asi bych šel opět do červené.Jo, to vytočení otáček na startu mi připomnělo YT kanál Don't touch my car, please (start s brtuálním oroštováním, když na něm sedí cizí čumilové).
Jo, když se s autem hezky jezdí a budí pozornost tím, jak vypadá, je to fajn. Ale prudit okolí hlukem, to taky nemám úplně v povaze
Když jsem byl teenage, připadaly mi tmavé barvy nebarvy cool, ale teď to mám jinak. Neřekl bych ale, že červená Mazda je veselá - je především nádhernáA říkají to všichni. Ten, kdo mi ji pojišťoval, ten, se kterým jsem teď mluvil o fóliích, atd.
Zakecaný saniťák (s puštěnými majáky) je vtipná historka .)
Mně to dobře popsal ten fóliář, ona e ta barva totiž hodně temná, ale přitom se neuvěřitelně jasná, takže přesně jak říkáš, na sluníčku to je úplná bomba. Když je pod mrakem, někdy to jde do takové nudné cihlové, hlavně na fotkách... zírám, jak to mají profíci v reklamách nafocené. Kdykoli se na parkovišti vracím k autu, tak se musím usmívatTo s tebou musím souhlasit.Vím, že se mnou mnozí nebudou souhlasit,ale Soul Red Crystal je jedna z nejbrutálnějších barev co znám i když je to asi nejdebilnější odstín na opravu.😄 Konkrétně na 3BP ta barva na světle dělá neuvěřitelné věci a kolikrát obcházím kolem auta,abych viděl jak se mění.😁A spousta lidí říká, že ta barva je prostě pecka.Kdybych kupoval 3 znovu,asi bych šel opět do červené.
S tím saniťákem, aby nedošlo k omylu.On tankoval vedle mě u stojanu.Bez majáků,tak měl asi čas.😂
Ahoj, mozem vediet, preco by si radsej siel do 1.5ky?Uz jsem parkrat zahlednul pekne NDcko s 1.5 (mam ND2 dvoulitr, a kdybych volil znova, jdu urcite do 1.5) jen velmi mirne nad 300.
Já ti rozumím a částečně s tebou i souhlasím, přesto si myslím, že dvoulitrová ND2 má i na okreskách a vůbec v běžném provozu smysl. A je to vlastně i jeden z důvodů, proč jsem do ní šel.Ve zkratce: 2.0 ND2 je zbytecne vykonna na bezne silnice.
Alespon teda pokud chci maximalni zabavu na beznych silnicich, v toleranci ve ktere neprijdu o ridicak (zhruba do +50 km/h). Po tom, co jsem to auto zajel a szil se s nim, tak mam fakt problem, ze se pri jizde pohybuju v nezdravych rychlostech, zadek i za sucha dokazu rozlitat skoro kdykoliv, kdy se nadlehci, za deste plyn musim plyn davkovat — ve srovnani s normalni jizdou za sucha — s pomerne velkou opatrnosti... a proste z celyho projevu mam pocit, ze je to zbytecny. Kdyby to bylo spis o tech 100 kg lehci, o spetku lip vyvazene (dvoulitr ma 53:47, 1.5 ma 50:50... u dvoulitru fakt realne pomuze nalozit neco do kufru, jezdit ve dvou, a plna nadrz), a o trochu slabsi, bylo by to proste lepsi. Taky je plno 1.5 min vybavenych, a pocitove je to vic puristicke, protoze vlastne vsechna ta vybava je u kabrioletu pro radost uplne zbytecna... nechci/nepotrebuju parkovaci kameru a senzory, nepotrebuju jizdni asistenty, nepotrebuju Bose, ktery pres vitr a hluk pohonneho ustroji neslysim... staci tri pedaly, volant, diferencial s uzaverkou (lze dat i u 1.5, kazdy servis zvladne, cena cca 30 tis Kc), a v horku klimatizace. Lehci 16" kola by byly dalsi vyhoda (nizsi neodpruzena hmotnost).
Pro ilustraci: Ted jsem tady zase na vikend mel dva kamose s Porsche Boxstery (987.1 S - 3.2l flat-6 manual 206 kW, 982 718 2.0T - 2.0 flat-4 PDK automat 221 kW), a tomu starsimu se dokazu ztracet, i s nevyhodou prvniho v rade, a ten novejsi ma navrch jen v delsich nebo stoupajicich rovinkach. Pritom ten starsi je auto, ktere ve sve dobe patrilo za to jizdne nejlepsi a velmi vykonne, v podstate rychlejsi nez tehdejsi ne-Turbo 911... a dnesni ND2 Miata s dvoulitrem s tim muze smele pomerovat. Coz je skvely, pokud nekdo ma okruhove ambice, nebo vlastni sirokou soukromou silnici, a trochu min skvely, pokud se pohybujeme na beznych silnicich s provozem. Na kopcovitych a zatackovitych prazdnych okreskach Ceskeho Stredohori, casne rano a s temer nulovym provozem (a samozrejme skrz obce, horizonty a slepe zatacky zodpovedne pomalu), jsme meli na tacho kazdou chvili rychlosti kolem 150 km/h, a to proste neni dobre. A kdybych jel 110 - 120, budu to topit někde ve vyssich strednich otackach a bude to nuda. Na dvojku jede cca 100 km/h, na trojku to pak ke 140 km/h leti porad dost rychle, na tu ctyrku se to taky jeste furt zbytecne svizne hybe nahoru...
Kdyby to bylo treba o 20 % slabsi, vic bych si dokazal uzit plyn na podlahu na dvojku, a neletel bych hned na trojku vysoko nad legalni limit... S 1.5 jsem bohuzel nejel, protoze jsou hodne vzacne, ale od doby, co mam svou, jsem si prehraval a srovnaval plno videi, a vidim, ze ten rozdil je zhruba takovy, dokonce i mozna mensi, protoze je v zatackach o trochu lepsi (casy na Nordschleife BTG jsem videl s 1.5 jen treba o 15 vterin delsi, nez ND2 dvoulitry)... Ja okruhovy ambice nemam, nebavi me to, zaroven mam rodinu, zodpovednost, a nejsem idiot, co by chtel nekde nekoho sestrelit a zabit, nebo prijit o papiry, protoze jezdit potrebuju. Zaroven ani s 2.0 neni Miata zadny pohodlny GT-kabrio, ten motor netoci nizsi otacky, nez 1.5, nema klidnejsi projev... Proste moc nevidim u toho dvoulitru vyhody. Pak jeste navrch dodnes ty dvoulitry umi nicit manualni prevodovku, ktera je porad i po vsech revizich na ten vykon proste moc "lehkonoze stavena", diferencial pry taky moc nevydrzi... Vlastne vyhodu vidim snad jen pro tezkeho ridice a castou jizdu ve dvou s nalozenym kufem, kde samozrejme diky malemu kroutaku ta dynamika pujde s 1.5 hned do haje. A pak na tom okruhu, tam je asi bez debaty, ze cim vykonnejsi, tim lepsi.
O sobe uz davno vim, ze bych se supersportovnim autem nemel kde a kam jezdit (krom toho, ze bych nemel chut resit neustale nejaky technicky problemy, spojeny s vlastnictvim temer vsech opravdu rychlych aut, nehlede na znacku), a ND2 2.0 Miata je tomu vlastne zbytecne blizko. Nejdriv mi to tak neprislo, ale taky prvnich par tisic km jsem ji setril, ani na Mille Miglia jsem ji jeste netocil nad 6000, pak jsem jeste dalsi tisice km nemel tolik najeto, abych si troufal pohybovat se bezpecne na hrane adheze... Az ted na jare, po roce a 10 tis km, to auto dokazu vyzdimat na max, a proto jsem trochu prehodnotil nazor.
A samozrejme s kazdym autem jde jezdit pomalu a na pul plynu. Ale ja to moc neumim, nebavi me to, a prijde mi skoda nevyuzit te neuveritelne mrstnosti, neutrhnutelne predni napravy, a motoru, ktery toci 7500 ot... a tyhle tri charakterove vlastnosti ma i 1.5.
Zobrazit přílohu 51083
PS: Kazdym dnem uz mi snad doruci Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, tak treba se to s tou adhezi zlepsi. Ale pocitam, ze rozlet otacek to nesnizi![]()
Jj, i tohle je pravda. Já říkám pořád, že to chce mít těch aut prostě tak nějak víc 🙃Já ti rozumím a částečně s tebou i souhlasím, přesto si myslím...