Tak jsem si dneska vyzkoušel demontáž zrcátka na GJ2014.Musel jsem, protože mi od včerejška za jízdy stále běžel motorek.Myslel jsem, že to mají nějak vychytaný, že když se pokazí ten mechanizmus, tak mazda třeba pozná, že je něco špatně a motorek se třeba po minutě zastaví.Ale není to to tak,běží pořád.
Tak jsem rozebral dvěře i zrcátko, do posledního šroubku.Byl to pěknej vopruz, nejsem totiž žádnej automechanik.Patlal jsem se s tím 6 hodin.Motorek jsem vypreparoval i s ozbeným kolečkem a mám ho teď v batohu.Když si představím, že až seženu nový ozubený kolečko tak to budu dělat celý znova, jdou na mě mdloby.Nevím ale, jaký mám koupit.Nejpravděpodobněji vypadá tohle:
https://www.aliexpress.com/item/1005001725863090.html jen ta středová díra, na obrázku má 3,5 mm v nejužším místě kde jsou plošky (jestli rozumím obrázku) moje kolečko má 3,5 tam kde je to kulatý a na ploškách 2,7. Tak nevím.Nemáte někdo nějakej typ?
Když jsem všechno po šesti hodinách složil, tak jsem čekal že minimálně polovina věcí nebude fungovat (stahování oken, hlídání mrtvýho úhlu a tak) ale světe div se, všechno funguje, to jsem teda čuměl.
Jako nejhorší z celý akce hodnotím: sundání zadního krytu zrcátka, sundání ozubenýho kulatýho plechu kterej drží pružinu v motorku a nakonec při montáži zrcátka zpět na auto protáhnutí kabelů ve dveřích za stahovačkou (lištou, ve které jezdí okno).
Kdyby to kolečko japončíci dávali kovový a ne z plastu, nikdo by nic nemusel opravovat.To by byla paráda.