Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Chápu, že by byla jedna fotka lepší, než dvacet řádků textového popisu, který nemusí být jasný.Parádní návod, nahodou to namotání teflonky jsi nevyfotil ze? Není mě úplně jasný kam jsi ji namotal
Ano, taková podložka by byla výborná. Tloušťka by mohla být cca 0,5 mm.paradny navod....mozno skusit niekde zohnat taku tenku vymedzovaciu podlozku z teflonu.... nieco ako toto https://www.ndstrojov.sk/Teflonova-podlozka-mini-rypadla-801-823-00406-d3538.htm
len odmerat presny rozmer
to bude ono, při nepozorném mytí wap-kou se mycí pěna dostane do místa spojů těchto plastů a po zaschnutí vytvoří na povrchu povlak který neklouže ale spíš lepí á zrcátko vykoná jen část pohybu...Chápu, že by byla jedna fotka lepší, než dvacet řádků textového popisu, který nemusí být jasný.
Tady je ještě odkaz na video, kde je vidět rozebrání samotného pohonu.
I když to je na starší model, princip demontáže pružiny a dutého čepu je stejný. Je zde zásadní před rozebráním si označit ryskou polohu natočení čepu vůči plášti pohonu, jinak po smontování nebude zrcátko natočené ve správné poloze a může se něco zničit! To zásadní je od 3:30 po 4:35. A montáž čepu je od času 5:30.
Chtěl bych poznamenat, že oprava teflonovou páskou nemusí problém trvale vyřešit. Spíš jsem chtěl jen najít místo problému a to se snad podařilo. Určitě se najde lepší způsob opravy.
Vzhledem k tomu, že lepší fotky nemám k dispozici, udělal jsem zjednodušený nákres vnitřku pohonu (bez horního krytu).
Zobrazit přílohu 53881
Sorry mal som dosť naponáhlo.@Kuko116 jako vážně? Přečti si 2 příspěvky zpět nad tím tvým co jsem psal.... Číslo 630
Tak pre zaujímavosť po vytiahnutí 5A Mirror poistky sa motor v spetaku vypne, ale napájané nieje ani rádio. Predpokladám, keď rozoberem spetak a to sklápanie odpojim, tak zrušíme aj vyhrev aj nastavenie zrkadla@Kuko116 jako vážně? Přečti si 2 příspěvky zpět nad tím tvým co jsem psal.... Číslo 630
Aha, ok, takze prave, kdyz je pevne jako sklopene, je ok, leve, paklize se jako sklopene pohybuje tak 2 cm tam a zpet, je tedy spatne. a kdyz se vyklapeji, tak obe stejne rychle? Prave je vzdy rychleji sklopene / vyklopene, nez to leve.Určite nemá nič vaklať. Po sklopení zkadiel sú pevné. Stáva sa že niekto neznalý to zrkadlo sklopý ručne a potom mechanizmus preskočí na tom ozubenom kolečku ktoré je z plastu a problém je na svete. Toto vám môže spraviť hocikto aj v podzemej garáži v shopingu keď sa nezmestí z vozíkom medzi autá.
Niekto je zase lenivý a sklápa zrkadlá iba sporadicky. Vtedy tiež môže prísť k preskočeniu na ozubení hnacieho kolečka. Plasty sú zatvrdlé alebo je v škárach nafúkaný prach ktorý spôsobuje ich odpor pri trení. Sklápam zrkadlá vždy a všade, dokonca aj vo vlastnej garáži.
Ja to robím tak že po umývaní auta sa snažím handričkou dostať pod kĺb zrkadla a dobre to miesto povytierať. Potom raz za čas tam streknem WD - čko. Ale iba naozaj krátky strek aby to nestekalo a nebolo moc mastné. Iba taký jemný film a zbytok poutierať. Za 10 rokov zo zrkadlami žiadny problém nebol.