• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Neoriginální rádio, reproduktory a zesilovač

No ve předních dveřích se kromě té redukce z oválů na 165mm dává ještě podložka (kroužek) aby repro nezavazelo oknu, je ale pravda že ty Blamy jsou docela nízký tak to možná nevadí, už si to nepamatuju.

Tak nevadí... Něco málo to udělá, ale jsou daleko účinnější materiály. Nebo dát jen za repro vhodnej materiál např Comfortmat Tsunami.

Nevzpomeneš si, co jsi to od něj bral? Toto CTK má jen 1,8mm, to je hodně tenkej materiál navíc s hodně tenkou fólií, proto je míň účinný

Pokud máš liftback, existují silnější pružiny (o cca 20N) pro verze s křídlem. Já jsem je dával (mám křídlo) a je to znát, určitě bych je dal i tam kde křídlo není

Musí se dávat redukce i na Gladeny?
 
Raději jo, jsou o 2mm hlubší jak blamy. Např D.MDF.SUZUKI01 (18mm)
Já tam mám 22mm a to už je moc na knop - mohly by někomu odskakovat křapky okolo repráku resp tapec..

U zadních dveří nejezdí okno až dolů a je navíc vykrojený, tak nejsou potřeba.

Taky je dobrý dát na středobas "těsnící" pěnovku, aby reproduktor nehrál pod tapec - kdyby někdo chtěl mám pár za 150kč (víc kusů, osobně Brno/zasilkovna)
IMG_20220122_091025.jpg
 
Nazdar nazdar, mam taky problem v autoelektrike som z nej uplny jeleň. Kupil som Mazdu 6 GH 2008 s čínskym android rádiom.
Pozeral som aj tu na fóre ako ho spojazdniť tak aby mi fungovala lava strana volantu ale, rozhodol som sa ze pojdem asi do original radia s navigáciou.
Otazka znie. Povodne radio sa zapája len na tieto kable? Alebo potrebujem aj nejaky original can bus?
Mam tam teraz riase can bus a miliardu káblov.
Druha foto je bordel co mam teraz v aute.

IMG_0774.jpeg IMG_0764.jpeg
 
@Zumzum psal jsem hned nad Tebou že tu máme už jedno téma na rádia a ty napíšeš stejně sem :D - není potřeba zakládat a rozšiřovat další .

Vidím že tam can-box Raise máš ,ale nic z něj nejde ani do CANu v rádiu ani na KEY1 a KEY2 - to je ten problém proč to nefunguje . Dál tam máš napojenej špatnej adaptér na anténu. Pokud máš navíc BOSE, tak jednak ti do něj jde výkonovej signál z výstupu rádia místo z cinchů a jednak tam moc nevídím zapojenej oživovací káblík na aktivaci bose zesilovače.... to zapojoval někdo , kdo s takovým rádiem nemá vůbec zkušenost a nechápe základní princip jak to má vlastně fungovat - řešitelný to je, ale musí to dělat někdo , kdo ví co dělá :D Co a jak má být je popsáno několikrát v tom tématu na který dávám znovu odkaz na konci příspěvku ;)

Pokud původně v autě nebyla originální navigace, nebudeš mít kam připojit ty ostatní konektory a tudíž ti originální navigace stejně nepojede, navíc pokud nemáš spouštěcí a navigační CDčka, budeš mít akorát na černé obrazovce chybovou hlášku ať vložíš spouštěcí CD . A nebudeš mít kam zapojit tu couvací kameru co tam máš.

@Vitus @shr3k @Deri - prosím někdo přesun SEM
 
@Zumzum psal jsem hned nad Tebou že tu máme už jedno téma na rádia a ty napíšeš stejně sem :D - není potřeba zakládat a rozšiřovat další .

Vidím že tam can-box Raise máš ,ale nic z něj nejde ani do CANu v rádiu ani na KEY1 a KEY2 - to je ten problém proč to nefunguje . Dál tam máš napojenej špatnej adaptér na anténu. Pokud máš navíc BOSE, tak jednak ti do něj jde výkonovej signál z výstupu rádia místo z cinchů a jednak tam moc nevídím zapojenej oživovací káblík na aktivaci bose zesilovače.... to zapojoval někdo , kdo s takovým rádiem nemá vůbec zkušenost a nechápe základní princip jak to má vlastně fungovat - řešitelný to je, ale musí to dělat někdo , kdo ví co dělá :D Co a jak má být je popsáno několikrát v tom tématu na který dávám znovu odkaz na konci příspěvku ;)

Pokud původně v autě nebyla originální navigace, nebudeš mít kam připojit ty ostatní konektory a tudíž ti originální navigace stejně nepojede, navíc pokud nemáš spouštěcí a navigační CDčka, budeš mít akorát na černé obrazovce chybovou hlášku ať vložíš spouštěcí CD . A nebudeš mít kam zapojit tu couvací kameru co tam máš.

@Vitus @shr3k @Deri - prosím někdo přesun SEM

Dik za info ak to ale spravne chapem, tak správnym zapojením by to malo fungovat?
Alebo musim este nieco dokúpiť?
Som zástanca originálu ale ak by to bolo zachranitelne tak by som mozno nechal android radio. A dal dokablovat cúvaciu kameru.

Ake radio tam bolo povodne to neviem.
 
mělo by to fungovat ale úprava kabeláže by byla lepší jestli je tam bose. couvací kameru tam vidím zapojenou - žlutý rca konektor
 
mělo by to fungovat ale úprava kabeláže by byla lepší jestli je tam bose. couvací kameru tam vidím zapojenou - žlutý rca konektor
Hej hej, je tam BOSE.
Tak aspon trocha nadeje mam na vikend.
V pondelok skusim obvolat autoelektrikarov. Hodil by som fotky potom ako to bolo zle a po správnosti ako to ma byt aj pre inych do buducna.
 
Raději jo, jsou o 2mm hlubší jak blamy. Např D.MDF.SUZUKI01 (18mm)
Já tam mám 22mm a to už je moc na knop - mohly by někomu odskakovat křapky okolo repráku resp tapec..

U zadních dveří nejezdí okno až dolů a je navíc vykrojený, tak nejsou potřeba.

Taky je dobrý dát na středobas "těsnící" pěnovku, aby reproduktor nehrál pod tapec - kdyby někdo chtěl mám pár za 150kč (víc kusů, osobně Brno/zasilkovna)
Zobrazit přílohu 46253

Díky. Ještě prosím tě, ty redukce, které? Na Ahifi jsem přímo na M6 GH nenašel.

Tu pěnovku bych si rád vzal. Příští týden jedu do Brna, tak bych si to mohl vzít osobně.
 
Hej hej, je tam BOSE.
Tak aspon trocha nadeje mam na vikend.
V pondelok skusim obvolat autoelektrikarov. Hodil by som fotky potom ako to bolo zle a po správnosti ako to ma byt aj pre inych do buducna.
Za 3 roky co jsem v oboru jsem se přesvědčil, že těch, co jsou opravdu autoeektrikari, moc není, většina jsou patlali co nadělejí vic škody než užitku

Díky. Ještě prosím tě, ty redukce, které? Na Ahifi jsem přímo na M6 GH nenašel.

Tu pěnovku bych si rád vzal. Příští týden jedu do Brna, tak bych si to mohl vzít osobně.
Na repro je to D.MDF.MAZDA01 (případně FORD04 - jsou stejný)

Na připojení ke konektoru je to AG-20 (jen se musí přepinovat)

Ohledně penových kroužků prosím domluva ve zprávách
 
@Starcraft Já je měl bez vrtání na oboustranku a nevadilo mě to, vyly až u okna. GH má ty domečky ohnutý dolů a dopředu ke sklu což je přesně naopak než by měly být - nasměrovány na pasažéry.

Tady máš ty relaxy v GH
Tam co si opravoval ten basák v kufru, nedá se do toho použít nějaký jiný (lepší) repro? Nebo je špatně i nějaká elektronika v něm?
 
On má atypickej rozměr cca 13x15cm, membrana se závěsem má 13cm - to se nedělá, hledal jsem asi rok. Dělá se od 6,5" a hlavně od 8" víc. Ale stejně má ta ozvučnice moc malej objem aby tam něco neoriginálního zahrálo. Na rozdíl od GG v něm žádná elektronika (zesilovač) není, jen reproduktor.
 
Problém čínskych android rádií je ten, že ich výstup je speaker level a bose zosilňovač potrebuje line level, čiže buď jednotka má RCA výstupy (nevadí keď sú len 2-kanálové, dá sa to rozvetviť) alebo použiť High/Low prevodník. Samozrejme ako písal vyššie @no_hits treba prepojiť AMP control ak to nieje prepojené. Múdry som len preto, že som si tiež kúpil android headunit, ale spokojný moc nie som, síce mám vesmírne parametre octa-core 8GB RAM a 128 ROM, je to rýchle, ale ten android je tak strašne polepený a toľko exotických chýb v sebe má, že to až neni možné.
 
To není problém čínských rádií ale spíš originální kabeláže a samotného bose řešení, protože bose zesilovač je napojen v Mazda konektoru tam, kde standartně bývá výkonový výstup.
To slepéní není problém androidu, ale samotného dodavatele rádia, který dělá nadstavbu /launcher. Např u Nakamichi jsou z celé nabídky použitelný jen 2 modely a to jeden ještě s prřivřeným okem co se prostředí týká.
 
Problém čínskych android rádií je ten, že ich výstup je speaker level a bose zosilňovač potrebuje line level, čiže buď jednotka má RCA výstupy (nevadí keď sú len 2-kanálové, dá sa to rozvetviť) alebo použiť High/Low prevodník. Samozrejme ako písal vyššie @no_hits treba prepojiť AMP control ak to nieje prepojené. Múdry som len preto, že som si tiež kúpil android headunit, ale spokojný moc nie som, síce mám vesmírne parametre octa-core 8GB RAM a 128 ROM, je to rýchle, ale ten android je tak strašne polepený a toľko exotických chýb v sebe má, že to až neni možné.
Ved prave, mne sa celkovo to diskofilne android prostredie nepaci.
Ja som objednany na utorok buduci tyzden. Da sa to dat dokopy a zapoja mi aj cuvaciu kameru rovno.
 
Za 3 roky co jsem v oboru jsem se přesvědčil, že těch, co jsou opravdu autoeektrikari, moc není, většina jsou patlali co nadělejí vic škody než užitku


Na repro je to D.MDF.MAZDA01 (případně FORD04 - jsou stejný)

Na připojení ke konektoru je to AG-20 (jen se musí přepinovat)

Ohledně penových kroužků prosím domluva ve zprávách
Díky.
 
Ahoj mazdaci, co jsem pročítal, nejsem jediný, kdo má problém s příjmem signálu "normálního" rádia (ne DAB) na Android radiu Sinosmart. Vyřešil někdo nějak? Vše na něm funguje celkem ucházejícně, až na rádio se nedá poslouchat - mám připojeno na originál anténu a couvací kameru, kde obraz není i přes pořízení full HD kamery moc ucházející. Nějaké typy jak zapojit rádio, aby hrálo lépe? Případně jak na kameru? Díky moc.
 
Čínský radia mají běžně horší tuner, dá se koupit o trochu lepší modul a přepájet ale furt to není ono
 
Problém je že ta Čína umí daleko víc věcí, rychleji a plynuleji než značkový rádia. Jediný v čem jsou horší je FM příjem radia . Je ale zas pravda že od doby co mám vyměněny radio tak jsem za několik let zapl radio jen párkrát a jinak pouštím Spotify. Jednak poslouchám co chci já a jednak je kvalita daleko vyšší než u FM nebo DAB
 
Poslední úprava:
Back
Top