Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Je to AWD a spotřeba je nehorázná..... kolem 9-10 litrů. Díky za tip , ale tohle nevlastním...Ony se ty regenerace dají poznat na okamžité zvýšené spotřebě..Jaká je ta spotřeba? Je to AWD nebo FWD? Na vstřiky bych to osobně netipoval. Pokud je skutečně zvýšená spotřeba, tak to spíš odpovídá tomu, že to regeneruje častěji, než by mělo, protože se z nějakého důvodu zanáší DPF. Chtělo by to skoro na nějaký čas připíchnout na diagnostiku v mobilu, jezdit s tím a sledovat cykly regenerace a hodnoty zanesení DPF.
P. S. Příště pro Mazdu k nám. Dostanete roční záruku, takže veškeré tyhle opravy (pokud vůbec nějaké budou) by byly za cenu projeté nafty při testování
Ok, díky. No ono jde hlavně o to, že když to auto pak člověk prodává a má plnou servisní historii z autorizáku, vypadá to trochu jinak , než když člověk řekne, že to dělal "nějaký" servis. Mě osobně byly sympatičtější vždy obyč servisy , pokud to mechanik uměl .... A hlavně to bylo za rozumné peníze, tyhle částky jsou astronomický... Na druhou stranu se přiznám , že kalibraci vstřiků bych se asi bála dát jen tak někomu.Ahoj, za mě osobně bych se určitě přiklonil k názoru co říká @shr3k, chce to fyzicky zkontrolovat vstřiky..a tím i vrch motoru..protože pokud je vyšší spotřeba (ikdyž otázkou je že ta je ovlivněna mnoha faktory) a jde tím pádem špatně spálená nafta do výfuku, je jasné že to filtr nedá. Asi by to chtělo hlavně zjistit pokud probíhala regenerace, po jaké době nastává znovu a jestli dojde k opravdové regeneraci filtru nebo třeba ani nedojede do konce. Zase tu může být více faktorů..vada čidla(podle me by se projevila v paměti závad), spatný olej, spatný vstrik (osobně můžu potvrdit že i 80 tis. najeto neznamena že nemůže být vadný) a samozřejmě taky EGR co nefunguje jak má. Chce to hlavně fyzicky zkontrolovat i karbon v motoru (sání) a podle toho dál řešit....ale co vím určitě ..nesvěřil bych to znovu do servisu co dokáže jen něco vyměnit, nic nezkontrolovat a vzít za to nehorázný prachy....a hřešit jak je obecně známo na to že zákazník si myslí že oprava je provedena odborně v autorizovaném servisu.
No je to celkem dost no. Za sebe bych to tipoval, jak jsem psal, buď příliš časté regenerace nebo extrémně podhustene pneu ? Nebo obojí. OBD II diagnostika se dá koupit za cca 400,- a aplikace do mobilu cca 200,- Sice se to pozná na zvýšené spotřebě, ale sledovat to na ukazateli spotřeby je z mého pohledu dost nepřesné. Osobně bych na servis v Praze nespolehal, pokud to vypadá, jak to vypadá.Je to AWD a spotřeba je nehorázná..... kolem 9-10 litrů. Díky za tip , ale tohle nevlastním...Ony se ty regenerace dají poznat na okamžité zvýšené spotřebě..
Ó děkuji, škoda..
Je na to jedna jediná volba na diagnostice (i ForScan), mimo to, že si tu kalibraci vstřiků dělá motor sám každých 2000 km.Na druhou stranu se přiznám , že kalibraci vstřiků bych se asi bála dát jen tak někomu.
Zrovna kalibrace vstřikovačů a stejně tak statická regenerace DPF je věcí diagnostiky a ručně se to nedělá. Pokud tedy fyzicky vstřiky nevyndavali, což vzhledem k nauctovane částce nepředpokládám.Ok, díky. No ono jde hlavně o to, že když to auto pak člověk prodává a má plnou servisní historii z autorizáku, vypadá to trochu jinak , než když člověk řekne, že to dělal "nějaký" servis. Mě osobně byly sympatičtější vždy obyč servisy , pokud to mechanik uměl .... A hlavně to bylo za rozumné peníze, tyhle částky jsou astronomický... Na druhou stranu se přiznám , že kalibraci vstřiků bych se asi bála dát jen tak někomu.
Hmmm .... pravda... No, pneu bylo první , co jsem kontrolovala.. Ta spotřeba je mi od začátku divná.No je to celkem dost no. Za sebe bych to tipoval, jak jsem psal, buď příliš časté regenerace nebo extrémně podhustene pneu ? Nebo obojí. OBD II diagnostika se dá koupit za cca 400,- a aplikace do mobilu cca 200,- Sice se to pozná na zvýšené spotřebě, ale sledovat to na ukazateli spotřeby je z mého pohledu dost nepřesné. Osobně bych na servis v Praze nespolehal, pokud to vypadá, jak to vypadá.
Už jsem tu nucenou regeneraci dělala 2x .P. S. Už jsem se setkal s tím, že statické regenerace bylo potřeba udělat třeba dvě nebo tři po sobě, aby se DPF řádně "profouknul". Pak se to vzpamatovalo a bylo opět ok....resili jsme na jedné 2016 2.2. Najeto 168tkm, vačky originál a po kontrole naprosto v pořádku.
Ano, auto je původem CZ, kilometry sedí, celou dobu servisováno v Mazda Algon Cheb , ověřovala jsem to. Plná serviska. Na istoop už jsem koukala, vždy mi to ukáže kolik je ušetřeno za cestu. Byly trasy , kde jsem to vypínala, protože mě to vytáčelo... Ale teď už to mám zapnuté pořád. No a z hlavy teď nejsem schopná říct, kolik mám ušetřeno díky istoopu.To auto je původem z Čech, je dohledatelná historie, kilometry sedí? Kolik má "ušetřeno km" na ISTOP režim? Je to jedna z obrazovek velkého displeje na spotřeby. V těchto kilometrech se divím že by byla jetá vačka, ale dost tomu nasvědčuje.
No bohužel může být paradoxně v háji vačka "díky tomu", že na ten rok (2016) to má relativně malý nájezd. Tzn. pokud s tím předchozí majitel jezdil hodně krátké trasy a jezdil na výměny oleje do autorizaku podle "předepsaného" intervalu, tak právě to může být ten problém. Interval výměny oleje je v těchto případech nutné hodně zkrátit, jinak to skončí tak, že časté regenerace zředí olej naftou a vačka se stejně vydře, přestože už má tohle auto modifikovanou vačku, která se při "správném užívání" auta nevydírá, tak jak tomu bylo u modelů 2012 - 2014To auto je původem z Čech, je dohledatelná historie, kilometry sedí? Kolik má "ušetřeno km" na ISTOP režim? Je to jedna z obrazovek velkého displeje na spotřeby. V těchto kilometrech se divím že by byla jetá vačka, ale dost tomu nasvědčuje.
Měla to na sebe psaná nějaká firma. Jaké trasy byly ježděné netuším, o tom ředění jsem věděla ještě před koupí, úskalí tohohle motoru znám, ale kdybych měla na inzerci čekat na benál v této výbavě, tímto nájezdem , mohla bych taky čekat další rok... navíc jsou půrměrně o 100 k dražší.No bohužel může být paradoxně v háji vačka "díky tomu", že na ten rok (2016) to má relativně malý nájezd. Tzn. pokud s tím předchozí majitel jezdil hodně krátké trasy a jezdil na výměny oleje do autorizaku podle "předepsaného" intervalu, tak právě to může být ten problém. Interval výměny oleje je v těchto případech nutné hodně zkrátit, jinak to skončí tak, že časté regenerace zředí olej naftou a vačka se stejně vydře, přestože už má tohle auto modifikovanou vačku, která se při "správném užívání" auta nevydírá, tak jak tomu bylo u modelů 2012 - 2014
Právě že je to obráceně. Kdyby to mělo dvojnásobný nájezd, bude vše ok (viz nějaký můj příspěvek, 2.2 2015 nebo 2016 (už nevim) co jsme prodávali loni původně se 158tkm, vačka originál naprosto v pořádku). To je právě ten paradox. Obecně se s dieselem s DPF prostě nesmí jezdit krátký trasy. Pokud budu jezdit dlouhodobě 3km do práce, musím prostě měnit olej po 6.-10tis max a měnit ho za 15-20 je prostě průser. Tuším, že je to napsané i v manuálu. A např. servisní intervaly v Africe, jsou jiné (kratší), než v EU, protože jsou tam drsnější podmínky. Kratší intervaly výměny.Nechce se mi věřit, že i po inovaci by tak brzy odešly (to by nesměl vyměnit olej za celou dobu, ne?)
Kdyby to mělo dvojnásobný nájezd, tak bych tomu věřil.
Jestli to přesto je těmi vačkami, nejlepší by teď bylo dát to pojistit, než se odporoučí i turba.