Jinak spotřeba kolem 8l nemusí být teoreticky nic nenormálního. Je to AWD, což ze zkušenosti bere o cca 1l více než FWD a teď v zimě....jestli to má nějaký "drapáky" od Nokianu a jezdí se s tím svižnějc (např. po dálnici kolem 160) a ještě třeba lehce podhuštěné pneu, skoro bych řekl, že je to "normál".
Já mám třeba trvalou spotřebu 7,7-7,8 (2.2 AWD 2016 129kW manuál najeto 75tis), se švárovým automatem FWD v pohodě kolem 6.5 při svižnější jízdě, takže nohama to snad nebude ?
Obecně bere Mazda diesel více oproti např. VW a důvod je ten, že "nekašle" na emise tzn. regeneraci DPF. Tak trochu paradoxem pak je ono ředění oleje naftou atd. atd. atd. když se jezdí krátké trasy nebo se tankuje někde v prasečáku ?
Ale 9-10l .....tam budou příčinou podle mého příliš časté regenerace protože se buď řádně nevypálil a pořád se o to pokouší nebo se zanáší více, než je zdrávo z některého důvodu, který jsme tady probírali.
Že by za to mohly vstřiky se mi nezdá, když je navíc kontrolovaly a nic neřekli. Oni by se velmi rádi ozvali s tím, že jsou na výměnu ???
Příště bych možná požadoval výpis hodnot na vstřikovačích před korekcema a po korekcích, ať se pak nemusí nikdo domýšlet, ale je mi jasné, že tohle člověka, co jede do autorizáku vůbec nenapadne a možná ani 99% zbytku lidí
