Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ahoj, u mé CX-5 automat předohrab jsem do rychlosti 140km/h nic nezjistil, jezdilo to nádherně. Až když jsem to chtěl zkusit kolik, že to jede. Dostalo se to na rychlost 140km/h a víc to nejelo. Pak to začalo -- vačka ohoblovaná, sání zanesené, olejové čerpadlo nové, turba atd... někde jsem tady dával seznam dílů + fakturu jo a spotřebu já mám dlouhodobě 7,2 - 7,3l/100Tak to já ten pocit rozhodně nemám, za mě to auto jede úplně neskutečně.... to vás narve tak rychle do sedačky, až mi vylezly oči z důlků....
Bohužel v autorizáku je problém ten, že pokud jedou podle předpisů Mazdy, tak při každé demontáži vstřikovačů, musí zpět dávat pouze s novými trubkami atd.Tak po infu cos doplnila...jednoznacne to chce zjistit jak casto a jak dlouho filtr vypaluje...tzn zase jak se tu pise..forscan nebo jiny programek a OBD konektor aby se to presneji zjistilo...bez nej je to hadani z koule a hlavne servis muze porad vymenovat a zkouset za tvoje penize cokoli. Rozhodne to chce aby to resil nekdo kdo uz ma zkusenost s chovanim tohohle motoru..i proto, ze co se jednomu muze zdat ze jede jak prak muze znalemu prijit jako mrtvola. Sam za sebe muzu rict ze jsem mel vacky v haji a motor celkove toho mel dost ale bez porovnani s jinym autem stejne specifikace to cloveku vubec neprislo ze je neco spatne dokud nevyhodil hlasku o chybe v motoru. Vstrikovace bych rozhodne nevyloucil i z toho duvodu ze sice muze byt ucpany filtr ze mu ani regenerace nepomuze..ale to je az nasledek...a pokud jak pises jezdi auto 100 km trasy nemel by byt filtr zaneseny jen poskakovanim po.meste..kde by doslo samozrejme k ucpani uz po par stovkach km.ale zase asi by to driv nahlasilo zredenej olej. A jeste jedna poznamka..kalibrace jde provest softwarove..ale to je uprava rekneme soft. Opravdovy kontroly a rekneme serizeni delaji firmy specializovane..podobne jako na turbo nebo dpf filtry apod. kdy se vstriky vyndaji ven ( u toho se muze zkontrolovat i vacka a karbon) a ony provedou kontrolu na stolici jesli treba nedava vic nafty tesni (stacilo treba tankovaz driv nekvalitni naftu) apod....to by pak mohlo odhalit tu chybu. Kazdopadne je to na nejaky zkoumani a zjistovani..coz bohuzel v dobe kdy auto clovek potrebuje denne moc nepotesi
Cože? podložky pod vstřiky 30k ?? co to je za pí... V Mazda Wagnerová Výměna podložek pod vstřikovači 2300,-KčBohužel v autorizáku je problém ten, že pokud jedou podle předpisů Mazdy, tak při každé demontáži vstřikovačů, musí zpět dávat pouze s novými trubkami atd.
Když jsem se ptal na preventivní výměnu podložek pod vstřiky, tak mi řekli uděláme, ale počítejte s cenou kolem 30.000,-.... takže pozor na to!
ADJ Jihlava...Cože? podložky pod vstřiky 30k ?? co to je za pí... V Mazda Wagnerová Výměna podložek pod vstřikovači 2300,-Kč
To byl postup při výměně u motoru R2. U motoru SH nic takového v ESI není.Bohužel v autorizáku je problém ten, že pokud jedou podle předpisů Mazdy, tak při každé demontáži vstřikovačů, musí zpět dávat pouze s novými trubkami atd.
@Reddwarf zdarec chlape také Tě zdravím@Pegas přesně proto bych nešel už cestou autorizáku, obzvlast u 6 let stareho auta.
@Kaplan.. ahoj ...tebe jsem tu už nepotkal... přesně jak říkáš, vždycky člověk něčím začne a pak to končí hororově..ale jsme živoucí dukazy že se to dá vybojovat
Jinak jasně že spotřeba bude u 4 kolky vyšší, a obecně sám můžu potvrdit že u dieslu jsem nebyl schopen kvuli regeneracím po 200 km se dostat na spotřebu pod 7,3 ale 9-10 to je přes čáru i na hodně honěnej benzín a ohledně kontrol autorizáku opravdu si nedělejte iluze...moje dřívější zkušenost byla taková..že tenkrát jsme jeli na svolávačku do servisu kvůli podložkám a ikdyž byl motor kvůli karbonu v podstatě na výměnu..skončilo to tak, že ipřesto, že došlo na výměnu dvou vstřikovačů, podložek atd...a ja se asi 3x ptal co vačka...tak mě ujistili že se nemám bát, že to je naprosto v pohodě a nic jí není..a to mělo auto najeto 140 tis. km...a za další rok a půl jsem už musel dělat motor komplet..samozřejmě ne v autorizáku..ale na domácí dílně...protože jaksi o vačkách nějak servis z mě nepochopitelného důvodu tenkrát pomlčel. A jak říkal Shr3k to bys byl první na světě komu by vačky na autě vydrželi bez výměny takže vačky zkontrolovat určitě vždy.
Joa ještě jedna jedna věc...nevím přesně kdo to tu řešil mám takový typy že bud Harry, PetaOV nebo snad Pegas...a ne že bych byl upnutý na ty vstřiky ale vím že tu bojoval strašne dlouho s něčím podobným..ikdyž mu k tomu auto jeste cukalo....a nakonec po všech možných peripetijích se ukázalo že jeden vstřik byl v háji..a rozhodně autorizák ho taky posílal od čerta k ďáblu
U vstřiků bych spíš čekal opačné problémy, že budou dávat málo, ale nemám s tím moc zkušeností, tak nevím, jestli se to u cca 70tkm může stát... Už jsem zapomněl, kolik má najeto a jsem línej to hledat ? Ale obecně na těhle motorech drží ty vstřikovače poměrně dlouho a v těhle km je podle mne šance na problém nižší, než u "zbytku" komponent. Ale možné je všechno, už jsem "viděl" i BN 2.0 s najezdem cca 25tkm, kde nakonec měnila Mazda komplet motor ? Holt jednou za čas vyjede z továrny nějakej ten zmetek ?@Pegas přesně proto bych nešel už cestou autorizáku, obzvlast u 6 let stareho auta.
@Kaplan.. ahoj ...tebe jsem tu už nepotkal... přesně jak říkáš, vždycky člověk něčím začne a pak to končí hororově..ale jsme živoucí dukazy že se to dá vybojovat
Jinak jasně že spotřeba bude u 4 kolky vyšší, a obecně sám můžu potvrdit že u dieslu jsem nebyl schopen kvuli regeneracím po 200 km se dostat na spotřebu pod 7,3 ale 9-10 to je přes čáru i na hodně honěnej benzín a ohledně kontrol autorizáku opravdu si nedělejte iluze...moje dřívější zkušenost byla taková..že tenkrát jsme jeli na svolávačku do servisu kvůli podložkám a ikdyž byl motor kvůli karbonu v podstatě na výměnu..skončilo to tak, že ipřesto, že došlo na výměnu dvou vstřikovačů, podložek atd...a ja se asi 3x ptal co vačka...tak mě ujistili že se nemám bát, že to je naprosto v pohodě a nic jí není..a to mělo auto najeto 140 tis. km...a za další rok a půl jsem už musel dělat motor komplet..samozřejmě ne v autorizáku..ale na domácí dílně...protože jaksi o vačkách nějak servis z mě nepochopitelného důvodu tenkrát pomlčel. A jak říkal Shr3k to bys byl první na světě komu by vačky na autě vydrželi bez výměny takže vačky zkontrolovat určitě vždy.
Joa ještě jedna jedna věc...nevím přesně kdo to tu řešil mám takový typy že bud Harry, PetaOV nebo snad Pegas...a ne že bych byl upnutý na ty vstřiky ale vím že tu bojoval strašne dlouho s něčím podobným..ikdyž mu k tomu auto jeste cukalo....a nakonec po všech možných peripetijích se ukázalo že jeden vstřik byl v háji..a rozhodně autorizák ho taky posílal od čerta k ďáblu
Ano, podlozky urcite davat vzdy nove, ale ty stoji v nakupu par stovekA dodám že jak tu někdo řešil ty podložky pod vstřiky , tak pokud se vyndají vstřiky , musí se vyměnit podložky ..rovnou..
Podložka SH01-13-H51 hrozivých 51 Kč vč. DPH maloobchodní cena.Ano, podlozky urcite davat vzdy nove, ale ty stoji v nakupu par stovek
Počítám, že písemně ti to nedají.Vačka prý ok, vstřiky ok , karbon v sání není... ALE rozebrané to neměli.
Dostala jsem pouze toto . Nechce se mi tomu věřit... kdybych fakt jezdila jen krátké trasy... ale za 4-5x krátkých jízd , aby se to takhle "vysypalo" .... nerozumím. Mám auto, které vlastně nemohu použivat jinak , než na 100km + ....Podložka SH01-13-H51 hrozivých 51 Kč vč. DPH maloobchodní cena.
Počítám, že písemně ti to nedají.
Upřímně? Bylo to pro mě několik let auto snů.... po všech stránkách... Jen jsem původně chtěla benzín, ty ale nebyly..... A jakožto ženská koukám samozřejmě na design , musí se mi to líbit. Nechtěla jsem jít cestou downsizingu a tohle si myslim že je jeden z mála posledních normálních modelů se silným motorem. Motorizace , výbava ... kombík ... ta elegance, rysy, dokonalé linie, křivky...... úplně mě uchvátila , AWD a možnost přepínání automatu na sekvenční řazení je pro mě opravdovou třešničkou na dortu. Několik let jsem říkala, že tohle je jediné auto, které se mi skutečně líbí...Podmínkou byla taky bílá kůže , což jsem se později dozvěděla , že je pouze ve verzi Revolution Top , takže ... bylo to trochu hledání , v kombinaci s dobrým stavem a nízkým nájezdem.S benzínovým přímovstřikovým autem s GPF filtrem by to nedopadlo časem vlastně asi o moc jinak. Jedině vzít nepřímovstřikový atmo benzín a dát to do LPG.
Případně prodat Mazdu a koupi novou Dacii s továrním LPG To by finančně vyšlo v klidu
Nebo hybrida...
Můžu se zeptat co přesně byl důvod nákupu konkrétně tohoto modelu auta (myslím včetně motorizace) ?
Musi....Pro lasku se v takovem pripade musi trpet.
A k te motorizaci - pokud neco konkretniho opravdu moc chci, lepsi je pockat. Kompromisy prilis nefunguji. A tech benzinu je na prodej podle toho co ja osobne vidim naprosto dostatek. Awd ale ne,to je pravda.
Jenom tenhle jich ma "až běda"
Hodnocení a inzeráty uživatele: Mazda 6 GL FL | Bazos.cz
Inzerce zdarma online - hodnocení uživatelů. Přidejte kladné nebo záporné hodnocení uživatele.www.bazos.cz